Ja ik heb precies hetzelfde, de lol vergaat wel een beetje voor 300 euro
Op camping B heb je een grote tent met DJ’s die tot 3 uur doorgaat en op camping A is er wel een klein feestje gaande op het pleintje met een eigen muziekkar. Maar nee niet echt een programmering zoals op LL of DTRH
Ik twijfel nog over een ticket voor vrijdag. Ben je er al eens geweest? De locatie lijkt mij zo sfeerloos.
Ja, vorig jaar voor het eerst. Ik snap je wel haha, het is toch leuker ergens in een natuurgebied of zo.
Ik vond het desondanks toch wel sfeer hebben! Komt ook mede door het publiek, maar binnen is het iig leuk aangekleed en buiten zijn heel veel stands voor eten en drinken!
Vanwege je Sjaak afhaak bij LL vorig jaar?
Ik vind zelf LL leuker om te werken dan DTRH! Weet niet waarom, maar op LL zie en doe ik zelf meer naast werken.
En ja, love the crew camping, backstage wcs en gewoon kunnen douchen. Vooral die backstage wcs eigenlijk.
Haha ja die waren echt m’n redding afgelopen jaar. Fingers crossed dat ik dit jaar weer met m’n werk kannn
Ik huil ook wel een beetje om de prijs van grasnapolsky. Van 75 euro voor weekend kaart naar 125 en daar komen ook nog bus kaarten bij. Vrienden van mij treden op, dus ga er zeker wel naar toe, maar alsnog, pff. Waarom moeten ze de prijzen zo verhogen?
Grasnapolsky zoekt nog vrijwilligers. Ik heb er in het verleden vaak bardienst gedraaid. Je hebt best veel vrije tijd en je kan ook wel verzoekje indienen als je graag bij een specifiek optreden wil zijn. Leuke sfeer en super goed verzorgd altijd.
Wat een chaos die Lowlands verkoop. Echt voor het eerst dat het binnen 10 minuten is uitverkocht joh.
Ik heb 8 tickets maar we wilden met zn 14en gaan😅
Yesss kaartjes binnen! Heeft me een jaar van m’n leven gekost dit holymoly
Wij zaten met 8 mensen klaar maar niemand heeft een ticket kunnen krijgen helaas als iemand nog over heeft bied ik mezelf aan haha
Jezus, ik had verwacht dat met deze prijzen het niet zo snel zou gaan. Wat een gedoe
niet gelukt
Mij is het gelukt én een tent erbij (de goedkoopste, rib uit mijn lijf) maar nu ben ik parkeerticket vergeten als iemand ook voor de glamping gaat en parkeerticket over heeft, let me know haha
Jaa die papieren tickets! Je had sowieso geen mobiel met beeld dus ook geen e-ticket en je moest fysiek in de rij staan voor kaartjes. En als je een kaartje wilde verkopen moest je ook echt afspreken met iemand. Mooie tijden #omavertelt
Bij gllamping zit al standaard een parkeerkaart! Of wil je er nog 1 extra?
Late reactie, maar zag dit voorbij komen en moet wel even reageren; ik vond thunderdome ook altijd nummer 1 tot ik naar Hardshock was geweest Helaas zijn die feesten niet meer maar die sfeer, die mensen, die muziek! Net even de rauwere randjes van de hardcore. Ahhh laf it!!
Late to the party maar een vriendin heeft nadat alles uitverkocht was en iedereen maar de poging had gestaakt nog een tijd lang steeds gefreshed/gewacht totdat er misschien toch nog kaartjes terug zouden vallen en heeft alsnog tickets kunnen kopen om 11.35. Echt wat een topper. Wat een stress :’)