Ik ga! Ik ga denk ik voor een strak shirt met lange mouwen en een trui die ik om kan knopen als ik binnen sta, de stages zijn geloof ik overdekt. Voor heen- en terug een dikke winterjas.
Thanks! Ik ga dan iets soortgelijks doen, kan het echt moeilijk inschatten ook hoe warm het binnen is.
Als iemand nog toevallig een of twee tickets over heeft voor Into the Woords festival voor zaterdag dan houd ik mij zeer aanbevolen.
Ja kneiterveel zin in, see you there!
Jeee leuk!
Iemand naar smerrig Halloween morgen? En (hoe) ga je verkleed?
Eerste paaspop namen, zin in Editors en Die Antwoord
Aaah ik vind de line-up van BKS tot nu toe echt al goed! Alleen die 270 euro vind ik echt belachelijk
Rock Werchter maakt ook chille nieuwe namen bekend!
Dat wordt morgen kaartjes kopen voor BKS én RW #rip
Ik had mij voor de presale aangemeld maar ik heb nooit een bevestiging of mail gehad
Ook DTRH heeft de eerste namen bekend gemaakt. Ik ga voor DTRH ipv RW (toch dichter bij huis en ook een nachtprogramma), en BKS denk ik nog even over na. Die verkoopt waarschijnlijk toch niet uit.
Als je wilt mag je die van mij wel, ik ga toch niet in de presale kopen!
Is het een soort algemene code? Dan heel graag! Als het iets gepersonaliseerds lijkt dan veiligheidshalve misschien beter van niet (stel ze controleren het eea)
Het is een persoonlijke code, maar controleren ze niet hoor! Je wordt gewoon geleid naar ticketmaster en daar kun je dan kaartjes kopen. Vorig jaar heeft een vriendin via haar link voor de hele vriendengroep kaartjes gekocht en ze vervolgens via die doorstuur-functie in ticketmaster doorgestuurd naar ons.
Oooh kiwanuka. Hopelijk gaat hij ook gewoon touren.
Oh als iemand anders een code voor early access overheeft dan houd ik mij ook heel graag aanbevolen!
Oooh The Gaslight Anthem
Had alleen al besloten niet te gaan, maar ga nu toch twijfelen
Ja Kiwanuka speelt in ieder geval ook op Rock Werchter, maar dat is hetzelfde weekend als DTRH
Ik wil hem liever in een zaal zien. Heb hem al eerder op dtrh gezien.