Festivaltopic

Gaaaaf, heel veel plezier! En jij ook @supernova

Ik ga zometeen naar Resonance, voornamelijk garage maar vgm ook gewoon wat dnb.

Volgende week ga ik met een groep naar Londen voor DnB Allstars!

4 likes

Aah Resonance is leuk! Ik was bij de vorige editie. Twijfelde om vandaag weer te gaan maar moet even rustig aan doennnn, veel plezier!!

2 likes

Dankjewel! En dar was ik ook :smiley: In februari geloof ik, @Alpacamybags was daar ook. Vandaag is het 1 jarige jubileum

1 like

Jaaaa Resonance is echt 1 van mn favo feestjes. Veel plezier!

2 likes

Haha echt! Wat grappig, misschien hebben we wel naast elkaar gedanst onbewust want zo groot is het daar niet. Hoe was het?

Haha ja vast wel! Het is idd klein, ik hou echt zo van de Helling. Was heel leuk gisteren! En het was vrij rustig dus overal genoeg plek. Qua muziek vond ik de vorige editie wel ietsje beter, maar alsnog superleuk

Nog meer FF-ers die zaterdag naar Into the woods gaan?

jaa staat ineens aardig wat op ticketswap dus mogelijk gaan wij alsnog. welke dag(en) ga jij?

1 like

Ik ga een dag (zaterdag), dat is maar beter ook mezelf kennende :joy:

6 likes

Gaat iemand hier toevallig ook naar Thunderdome 9 dec? :sunglasses:

3 likes

Oooh dat is ruk :confused:! Het was ook super snel uitverkocht. Misschien dat je later nog wat op ticketswap kunt vindeb ofzo?

1 like

Ik ga er voor het eerst heen (:

2 likes

Jazeker! :partying_face:

Wie weet straks tegen december dat heel ticketswap weer vol staat!
Oh dat zegt @felony ook al…

@Crystalfire hele aparte sfeer daar!

Nee ik niet hoor! Was ook die kaartverkoop vergeten :joy: denk dat vorig jaar TD mijn laatste nachtfeest is geweest

1 like

Haha ja was zeker gezel! Maar ik ben geen 18 meer he :joy::sob:

1 like

Feestje met Joris Voorn? Ben al vaak geweest, maar ik vind het bij bepaalde feesten wel heel druk worden de afgelopen jaren. Ik kijk last minute nog even of ik zin heb en er kaarten zijn, eerst nog een kind baren in oktober 🫣

2 likes

Jaa ik heb m’n kaartje ook weer in the pocket :partying_face: benieuwd of ik dit keer wel een keer de route van de zalen begrijp/onthoud :joy:

Yes, ik ga waarschijnlijk heen!

3 likes

Alix Perez komt 26 januari naar de Mezz in Breda :heart_eyes:

1 like

Toevallig mensen die zaterdag naar into the woods gaan? Wat trekken jullie aan aangezien het aardig guur kan gaan worden?

1 like