Wat staat er zoal? De site ligt eruit bij mij
Thanks! Vind zondag nog wel tof ! Misschien een dagje gaan
Toen ze met Davina Michelle als āgrote naamā kwamen zag je het al een beetje aan komenā¦
mag je dan ⬠145 per dag voor betalen, damn. Is gewoon duurder dan Werchter tegenwoordig. Voor een weekend betaal je volgens mij ⬠290, voor Werchter ⬠309 maar dan heb je wel een dag extra
Wow geen twijfel om over te slaan want hier ga ik nul fomo van krijgen.
Sam Smith en Hozier ik heb ze alleen beide dit jaar al gezien, weet niet of een festival concert dan tegenvalt.
Wow, die āgrote namenā in het geel Dat zijn juist de slechtste hahaha
Hoe was Hozier?
Jaa heel leuk! Hij heeft een super mooie stem die in het echt net zo mooi klinkt! En birdy als voorprogramma vond ik ook een leuke toevoeging!
Vanavond eindelijk voor het eerst naar Thunderdome! Super benieuwd
Ah leuk, veel plezier! Is niet helemaal mijn muziek maar het lijkt me altijd zoān leuke sfeer daar. Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt.
Ik ga vanavond ook eindelijk weer eens naar een binnenfeest (o.a. met een andere FFāer!) en heb hier zo naar uitgekeken š„¹ Nu al zin in lekker zweten in een donker hol, vind dat altijd zoveel sfeervoller dan evenementen bij daglicht.
Ik vond het echt fantastisch, de sfeer was echt bijzonder! De Jaarbeurs is wel zooo massaal, iedereen was elkaar continue kwijt en er was slecht/geen bereik binnen dus elkaar terugvinden was echt een grote missie. De muziek vond ik ook echt goed ondanks dat hardcore niet per se mijn genre is. Een vriend van ons was ook bij de gabber kapper geweest, was hilarisch. En er gingen 2 oudere collegaās van iemand mee met onze groep, hun laatste keer Thunderdome was in '98 dus was echt leuk om ze uit hun plaat te zien gaan haha. Volgend jaar sowieso weer!!
Hopelijk was jouw feest ook leuk!
Ik zit de set van gladde paling op liquicity 2023 te luisteren. Dikke fissaš. Zo jammer dat ik daar niet bij heb kunnen zijn.
Kaartjes Wildeburg in de pocket! Eindelijk een keer ingeloot
Ohhh gaaf! Daar zou ik ook zeker graag eens heen gaan. Ik ben tot nu toe op Psy-fi (in NL) en Burning Mountain (Zwitserland) geweest qua psytrance festivals. Ben je wel eens eerder op een psytrance festival geweest? Ik kan ook echt niet wachten tot Psy-fi, gaat eindelijk weer door voor het eerst in vijf jaar! Op een nieuwe locatie, ik ben super benieuwd. Twijfel ook of ik weer naar Burning Mountain ga. Volgens mij zijn Ozora en Boom wel echt de grootste, bekendste festivals. Ik zou misschien een beetje bang zijn dat het te lang/te groots is daar, er komen denk ik wel veel mensen of niet?
Wat erg
Ja echt belachelijk?? Ik snap echt ergens wel dat ze het hebben verkocht voor het geld, maar dit hadden ze denk ik ook niet verwacht
forever janken
Ik dacht ook al huh sinds wanneer is Burna hiphop maar dacht ligt vast aan mijn beperkte muzikale inzicht, maar wss heb jij gelijk idd
Ik ben al zowel naar Boom als Ozora geweest. Als je niet erg into psytrance bent, dan zijn die workshops en de andere tent (iets met Dragon?) met wat meer mellow muziek fijn om af te wisselen. Het als een soort vakantie beschouwen is zeker de goede ingesteldheid, wij hebben destijds ook af en toe ritjes gemaakt naar Balaton in de buurt. Geniet ervan!
Na Ozora was ik wel blij om in een stil hotel te zitten in Boedapest. Ik kon geen psytrance meer horen na die 10 dagen haha, die muziek bleef ook op de camping telkens te horen door medekampeerders die boxen meehadden.