Festivaltopic

Misschien Space Safari!

1 like

Ik heb de website bekeken maar er staat vrijwel niets op… Kan je iets over dit festival vertellen? Ben benieuwd! :smiley:

2 likes

Oh, 't is een meerdaags festival met 2 tentjes (psytrance en de andere is meer acid/tekno) in de Belgische Ardennen. Ook met kraampjes en workshops!

1 like

Wat leuk! Ik wil ook weer een avond dit jaar! Ehm, nou ik neem meestal mijn fiets wel mee, maar verreweg de meeste podia zijn in het centrum, vlak bij elkaar! Heb je al gekeken waar je heen wilt? De Machinefabriek en Simplon liggen bijvoorbeeld iets uit het centrum, dus dat kan 20 minuten wandelen zijn. Verder, voor populaire dingen zou ik echt op tijd zijn, ik heb de vorige keer een keer tevergeefs buiten moeten wachten omdat de locatie (Stadsschouwburg was dit) vol zat, echt zonde was dat. En ik vind het altijd wel leuk om een optreden bij Vindicat (Mutua Fides is dat) te zien, een van de enige keren in het jaar dat die deuren ook voor niet leden open zijn.

Verder vind ik het leuke van Eurosonic wel dat je zo vaak van locatie kan switchen, de stad voelt echt als een speeltuin. Als je het wel gezien hebt bij een optreden ga je weer ergens anders heen.

1 like

Ik ben wel eens geweest maar had toen niet ergens kaartjes voor gekocht maar we waren op de bonnefooi de stad in gegaan. Erg leuke sfeer!

Jaaa reggae naar DH! :smiley:

1 like

Morgen is de bekendmaking van de eerste namen van Lowlands! Ben benieuwd

1 like

Ik krijg nu al keuzestress van alle festivals :joy: In meerdere vriendengroepen is iedereen eigenlijk nu alles aan het plannen en kaarten kopen. Voor mij worden het deze festivals:

DnB Allstars in Portugal 3 dagen
Defqon 1 dag
Liquicity Festival 3 dagen
Dekmantel 1 dag
High Tea Festeaval (misschien)
Ground Zero

En dan gaan er natuurlijk nog gewone feesten/raves tussendoor komen :melting_face:

6 likes

Ja het vooruitzicht is weer intens :joy:

Ik was vorig jaar ook naar High Tea, het IJland is idd een hele intieme locatie! Perfect voor een mini festival en ik kan ook nog eens met de fiets haha.

1 like

Ik vind Cherry Glazerr heel leuk!

1 like

Alice Phoebe Lou / Vince Staples super tof!

3 likes

Jockstrap, omar apollo, sofia kourtesis, st. vincent en vince staples!

1 like

Weet iemand of de kaartverkoop voor Pukkelpop net zo’n drama is als die van Lowlands?

Valt meestal wel mee, althans de dagkaarten. Denk toen Billie Eilish kwam dat het wel heeeel snel uitverkocht was. Nu met Fred Again ook moeilijk te zeggen vind ik. Zou toch zeker een reminder zetten in je agenda wanneer de ticketverkoop start.

2 likes

Ja ga ik zeker doen. We willen het hele weekend gaan!

2 likes

Veel plezier! Is een heel leuk festival! En iedereen die er werkt/vrijwilligt is altijd zo lief. Love Limburgers

2 likes

omg YES lowlandskaartjes binnen :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face:

vorig jaar was ik een van de 77.0000000 losers achterin de wachtrij
not today!!!

16 likes

Jaloers! Hier niet gelukt helaas, ondanks dat ik vrij vooraan in de wachtrij stond :cry: Morgen nog maar een keer proberen

1 like

Ik ook!! :heart_eyes:

1 like

Ik heb voor iemand die wil een code voor de presale van Lowlands, omdat ik ziggo/vodafone klant ben. Stuur maar dm.

2 likes