Festivaltopic

Ik doe geen regenlaarzen, maar ik heb Salomons die waterdicht zijn

Sterkte iedereen!

1 like

Hahahha, we zijn niet van suiker.

1 like

Nou valt weer helemaal mee met het weer, zoals bijna altijd!

Wel jammer dat ik me een hernia heb getild aan m’n tas met drie lange broeken en drie truien.

1 like

Wat een geluk idd!! Genieten

3 likes

Wat waren jullie hoogtepunten? Voor mij absoluut Sombr, wat was hij steengoed zeg. Niet normaal! En verder Nu Genea, Fcukers, Parcels, TLM en IJsland :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gisteren Tyler the creator voor de eerste keer gezien (op Pukkelpop), zoooo goed :star_struck:

4 likes

Heb echt staan springen bij IJsland idd. Eefje de Visser was ook geweldig, prachtige performance ook. Fckers toevallig naar binnen gewaaid en was een leuke ontdekking. Verder echt genoten van Jose Gonzalez en Maribou State.

Vond het gisteravond wel echt bizar druk in de Lima en de Bravo. En dan te bedenken dat er nog 10.000 kaarten over waren…

1 like

Ik vond het zaterdag ook echt druk. Had het gevoel dat ze 10.000 extra mensen hadden binnengelaten tov vrijdag. Bij TLM was het sardienen het eerste half uur.

Ja zaterdag was ook druk idd! Maar had het idee dat het vrijdag- en zaterdagnacht iets beter te doen was omdat er toen ook gewoon een goede line up in de Heineken stond.

@VeresPalne ik heb Tyler heel even gezien op Lowlands en vond het echt heel slecht. Stond op de heuvel en de mensen om me heen stonden er ook over te klagen. Hij was blijkbaar ook nog 15 min eerder gestopt omdat ie moe was :smiling_face_with_tear:

Ik vond Major Lazer ook heel slecht trouwens. Heb hem 12, 13? jaar geleden ook gezien op Lowlands en toen draaide hij gewoon zijn eigen nummers. Dit sloeg echt nergens op.

1 like

Dat zo’n zien zakken in de zee wtf waar sloeg dat op?

Fcukers en Lambrini girls waren m’n faves dit weekend.

2 likes

Ja daarna zijn we weggelopen. Echt zonde van de plek in de Alpha.

1 like

Nou dat heb ik gelukkig niet meer meegekregen want was na 10 minuten al pleite bij Major Lazor, echt een soort skihut/Salou muziek… waar sloeg dat op?

En ik vond idd vrijdag- en zaterdagavond heel goed te doen in de Bravo! Echt een verschil met vorige keren dat ik er was (laatste keer 2024). Normaal is zondag altijd zo’n chille avond in de Bravo maar ben bijtijds gaan slapen :innocent:

Vond het wel weer echt super goed georganiseerd overal, rijen bij de barren en wc’s ook echt prima te doen. Wegkomen maandagochtend was ook goed geregeld met zoveel verkeersregelaars. Alweer zin in 2027!!

Ohhh zo jammer dat dat zo per show verschilt, bij ons speelde hij wel gewoon de voorziene duur en ik merkte niet dat hij de kantjes er vanaf liep ofzo. Ik stond ook wel vooraan dus dat hielp ook wel mee met de sfeer enzo :smile:

Ik hoor dat veel mensen zeggen over de Bravo op zaterdag, maar de Heineken stond wel echt propvol tijdens TLM, dus volgens mij is het probleem alleen verschoven :joy: wel topfeestje

Heineken was druk aan de randen; na een half uurtje had je midden voor echt prima ruimte.

Bravo op vrijdagnacht ook lekker veel ruimte. Ik hoop echt dat er volgend jaar een max van 60k is maar zal wel niet.

3 likes

Heeft er iemand wel eens tickets gekocht via ticket findr? Ik wil graag naar Into the Woods toe maar is helaas geen verkoop via ticketswap :frowning:

zijn voor beide dagen nog kaarten toch?

1 like

Nee editie in Amersfoort is uitverkocht! Is in oktober wel een ADE versie nog.

Ik ken de app niet; into the woods heeft een eigen resale platform toch? Hopelijk lukt het daar op.

1 like