Festivaltopic

Goeie! Ik weet nooit wat ik daarmee moet bij een concert ofzo. De hele tijd in je hand houden is ook weer wat en er druppelt toch altijd nog een restje uit als je hem in je tas bewaart

Andere tip: karabijn haak. Komt altijd van pas in de tent of aan je tas
Oude plastic zakken: om op te zitten of voor je vuile wasgoed
Plastic ziplock: voor eten maar ook je telefoon of wc papier!! Los wc papier bewaren gaat bij mij altijd mis. Hele rol wordt nat of er scheuren langzaam velletjes af of je loopt eroverheen in je tent. In een ziplock blijft het tenminste droog en schoon
Voor bij de steekkar of bolderkar of aan je backpack: spanbanden of bagagespin

Gebakken eieren en groentes sowieso succesvol adulting! Ik was ook een keer op wildeburg toen een vriend een pan pasta met groenten ging maken, zo lekker als brunch. Verder vind ik instant noodles lekker, kant en klare pannenkoeken met kaas.

En zo’n lamzak, cheape variant, daar kan je echt fijn brak in hangen. Of van die opblaasbeesten voor op het water, ook goede zitplekken als je even iets anders wil dan een campingstoeltje.

Vochtige washandjes voor als alles stoffig is en beetje wil opfrissen tussen douchebeurten door.

Vrienden hadden ook zo’n waterzak mee die je dan kan vullen en bij de tent hangen

1 like

Haha thanks! Ik ga misschien ook pannenkoeken mee nemen. Dacht zo’n mix, maar dan moet er ook weer een grote pan mee. Ik neem al alle kookspullen en het ontbijt mee :weary::sweat_smile:

Waterzak is 100 procent lifesaver!

Zo’n lamzak ken ik niet. Bij ons gaat het luchtbed gewoon naar buiten. Tot ie lekker bol gaat staan :grimacing:

Hoe houd jij je kaas en die pannenkoeken dan koud? Kaas gaat toch smelten

2 likes

Koelbox! Met koelelementen, dus als het 35 graden wordt wel matig. Al zitten in die pannenkoeken zoveel conserveermiddelen dat die wel tegen een stootje kunnen hahah

1 like

De pro tip is kant en klare poffertjes mee ipv pannekoeken en dan veel boter en suiker. Lekker kcal rijk ontbijtje

1 like

Gaat er nog iemand naar Complex Festival morgen?

Ik was er! Wat vond je ervan?

Ik oookkk!! Zie het nu pas :sweat_smile:

Ik vond het heel leuk! Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten maar het is me alles meegevallen. Het is ook niet zo’n megafestival en dat vond ik ook wel eens leuk. Nooit moeten aanschuiven voor de wc’s en vaak ook niet voor drank :ok_hand:
En kölsch en Paul Kalkbrenner :partying_face:

4 likes