Ah dat is rot voor je dat dat gebeurde. Doet nog steeds niks af aan wat ik van je vind!
Ik vond de maatregelen ook echt minimaal. Ik heb in ieder geval niet veel meer extra’s gezien t.o.v. de afgelopen jaren, behalve die blowers in de tenten (was wel heeel fijn) en die vieze waterbakken. Bij de waterpunten stonden rijen van 1000 jaar. Ze hadden gewoon veel meer schaduwplekken bij de zitplekken moeten fixen, zo moeilijk lijkt me dat ook niet.
Verder wel een hele leuke dag gehad hoor en ben echt blij dat ik ben gegaan, maar ik ben blij dat ik er dit jaar maar 1 dag was
. Jij nog veel succes/plezier vandaag!
Ik ga zo naar huis toe want ik trek het echt niet
. Ik word fysiek ook gewoon ziek ervan dus het voelt niet meer verantwoord.
Ah kut zeg. Hopelijk voel je je snel weer wat beter als je thuis bent!
Beter dat je een hotel hebt hoor! Ik heb een keer met @Desalnietteplus daar op de camping gestaan en dat was echt vreselijk! Stonden daar alleen maar jonge mensen op de camping die en het leek alsof ze voor het eerst in hun leven gingen drinken en maakte ‘s nachts zo’n tyfusherrie. Ik kan een hoop hebben, maar het was echt niet te doen. En als klap op de vuurpijl was mijn tent ondergekotst en toen waren we er helemaal klaar mee en hebben we de tent ingepakt en zijn we vertrokken ![]()
Veel
Plezier trouwens! Want het festival is wel heel leuk!! En veel bomen voor schaduw!
Ik ga vandaag voor de 3e dag (/avond) naar jera.
Ik ben de afgelopen dagen alleen s avonds gegaan, vanaf 19 uur ofzo. Ik vond het wel te doen met die mega ventilatoren en waterpunten, ik heb nergens lang hoeven wachten.
Ik ben meer bang voor het onweer vanavond, hopelijk valt het mee! ![]()
Ik kom net van een event en het was zó goed geregeld allemaal
Wellicht makkelijk praten want er was dus maar één stage (buiten maar wel tussen vier muren), ze hadden die voor zo’n 70% afgedekt met schaduwdoeken. Daaromheen waren heel veel schaduwplekken met hangmatten gemaakt, er waren sprinklers op de grond en als een soort douche waar je onderdoor kon lopen, en er liep personeel rond met druksproeiers. Sowieso was er veel personeel aanwezig, voelde heel veilig en heb echt nul mensen slecht zien gaan. Ik heb het zelf ook niet onuitstaanbaar heet gehad ondanks dat het 35 graden was.
Er liep wel heel sad iemand met een Defqon shirt rond haha
Ik was vandaag op een van die festivals in Vlaanderen die door de storm is afgelast. We hadden net onze eerste cocktails vast toen werd aangekondigd dat we na dat optreden naar huis moesten, zo kut.
Ja ik ook! Wel terecht denk ik als ik de storm zag vannacht. Maar jammer dat het niet iets langer kon doorgaan.
Heb je vandaag nog een festivaldag, of is je enige dag nu in het water gevallen?
Ik heb voor zowel het water pakken als douchen ook geen enkele keer lang hoeven wachten, nooit meer dan 4 mensen voor me. Soms wel even doorlopen en niet in de eerste rij aansluiten.
Vannacht dus thuis geslapen en eindelijk geen buik en darmklachten. Voel me wel nog steeds oververhit.
Ik vond trouwens dat ze op Jera vooral veel meer biitenschaduwplekken konden creëeren, bijvoorbeeld parasols in die hele biertuin en ook meer schaduwdoeken op open vlaktes. In zo’n tent vond ik het ondanks de blowers benauwend.
Oh en ik vond die houten schuur zonder blowers echt onverantwoord.
Ik vond de sponsservice waarbij iemand met een emmer en een spons over iedereen koel water kneep wel echt amazing. En de sfeer was alsnog goed. Hopelijk is het weer volgend jaar beter.
Zeker terecht hoor, anders zaten we net in de uittocht tijdens de storm. Ik had een combiticket voor 3 dagen maar we gingen enkel vrijdag en zaterdag. Ik ging voor een artiest die ik al jaren wil zien. Die is afgelast maar blijkbaar verzet naar vandaag in de namiddag. Totaal niet duidelijk meegedeeld, enkel een kleine mededeling in de app, geen melding. Ben ik dus net achter gekomen, ik ziet hier te balen joh ![]()
Ik zie een trend voorbijkomen op socials die heet “give me your most unhinged tips”
en ik ben wel benieuwd naar jullie “unhinged” tips voor weekend festivals.
Ik ga volgend weekend naar wildeburg (niet voor het eerst) en was wel benieuwd of jullie nog gekke gewoontes en life savers hebben. En alles zonder oordeel alsjeblieft. Een weekendfestival is voor mij overleven, maar nu ik langzamer ouder wordt ook zo comfy mogelijk maken haha. Zo ga ik elke dag een voedzaam ontbijt/lunch regelen. Met gebakken eieren en groentes bijv. Is dat succesfull adulting?
Anyway, een tip die ik al heb gehoord is leg een plastic tas in je tent waar je in nood in kan spugen of urineren. You never know, heb hem al eens moeten gebruiken.
Ik weet niet of het unhinged is maar STEEKKAR ipv bolderkar. Het terrein bij Wildeburg parkeerterrein is extreem hobbelig en dat gaat je bolderkar niet overleven. Heb er echt wel 20 zien sneuvelen daar. Steekkar met goeie terreinwielen, en duwen is sowieso veel fijner dan trekken.
En ELEKTROLYTEN
Heb nog nooit een bolderkar gehad. Allen op mn rug en armen. Ga dit jaar voor t eerst wel met een boodschappenkar erbij. Ben benieuwd of dat werkt!
Ik weet niet hoe groot je tent is, maar wij hebben zo’n tent waar je in de voortent kan staan en ik neem dus altijd een bakje met deksel die stevig vast zit mee om in te plassen s nachts
. Als ik namelijk s nachts in de kou mn tent uit moet om naar een met tl buizen verlicht wc hok te gaan dan kan ik gewoon niet meer slapen. En buiten de tent pissen vind ik beetje aso en gaat heel hard stinken. Met een kleine tent lijkt dit me niet heel praktisch maar ik vind t echt top.
Verder qua eten neem ik altijd knijpfruit mee voor vitaminen en soms van die hardloopgelletjes voor snelle suikers. Ik heb ook altijd iets hiervan in mn tasje op t terrein en heeft ook al meermaals geholpen als iemand om me heen waa flauwgevallen.
Tot slot, van die handdoek haakjes van bijvoorbeeld de hema om aan je tasje te doen en je lege beker aan vast te klippen.
Kokoswater tegen een kater!
Hahha kijk dit bedoel ik. Heb wel kleine tent zonder staan mogelijkheid.
Zo’n gelletje is wellicht handig inderdaad als back up!
Als je er alleen in slaapt en ruimte hebt om (niet boven je slaapzak of kleding) te hurken zou ik t eerlijk gezegd ook nog wel aandurven.
Absoluut! Had ook die plastic tas vermeld in mn bericht. Wellicht is een bakje beter haha
hahaha deze hoofdletters