Festivaltopic

Haha thanks! Ik ga misschien ook pannenkoeken mee nemen. Dacht zo’n mix, maar dan moet er ook weer een grote pan mee. Ik neem al alle kookspullen en het ontbijt mee :weary::sweat_smile:

Waterzak is 100 procent lifesaver!

Zo’n lamzak ken ik niet. Bij ons gaat het luchtbed gewoon naar buiten. Tot ie lekker bol gaat staan :grimacing:

Hoe houd jij je kaas en die pannenkoeken dan koud? Kaas gaat toch smelten

2 likes

Koelbox! Met koelelementen, dus als het 35 graden wordt wel matig. Al zitten in die pannenkoeken zoveel conserveermiddelen dat die wel tegen een stootje kunnen hahah

1 like

Gaat er nog iemand naar Complex Festival morgen?

1 like

Ik was er! Wat vond je ervan?

Ik oookkk!! Zie het nu pas :sweat_smile:

Ik vond het heel leuk! Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten maar het is me alles meegevallen. Het is ook niet zo’n megafestival en dat vond ik ook wel eens leuk. Nooit moeten aanschuiven voor de wc’s en vaak ook niet voor drank :ok_hand:
En kölsch en Paul Kalkbrenner :partying_face:

4 likes

Gaat er nog iemand naar Lowlands?

1 like

Jazeker! Wel balen van de weersvoorspelling…

2 likes

Ja, hopelijk veranderd het toch nog! Wie wil je graag zien?

Ik ga ook, ben juist ontzettend opgelucht over het weer! Niet enorm heet en af en toe zelfs een lekker buitje, veel beter dan die hittegolf toch?

1 like

Ik ga ook!
Had idd liever geen regen gehad maar zo blafheet hoeft ook niet van mij. Hopen alleen dat het niet te drassig wordt overal en vooral mn tent droog blijft

1 like

Mijn weerapp geeft continu regen aan ipv af en toe een buitje, maar ik hoop dat je gelijk hebt! Hitte had ik ook niet gewild, qua temperatuur wordt het nu wel echt fijn

1 like

Ja qua temperatuur is het echt heel fijn, maar bij mijn weerapp staat er alleen maar regen.

1 like

Jaa dat is zo! Maar wel maar max 4 mm per dag dus dat zijn gelukkig echt miezer buitjes dus ik denk (hoop) dat vooral door de droogte van de afgelopen tijd het terrein er niet echt onder te lijden heeft.

Qua kleding vind ik t wel echt lastig inpakken nu haha, twijfel bijna of ik een jas mee moet nemen.

2 likes

Ik ben er ook. Baal ook stiekem een beetje van het weer. Minder warm helemaal goed, maar ik haat het als op een gegeven moment alles goor is en modderig. En ook kledingwise even lastig.

Vooral donderdag lijkt er veel regen te zijn. Ik twijfel nu ook of ik niet de vrijdag pas wil gaan. Donderdag altijd wel een hele gezellige avond maar in de modder en zeikregen tent opzetten en alles al nat hebben zit ik ook niet op te wachten eigenlijk.

2 likes

Ja, met kleding vind ik het nu ook heel lastig

Pff nou ik baal ook echt wel van het weer. Vooral de regen maar de temperatuur vind ik ook moeilijk. Het lijkt snachts best koud te worden en dan zit je steeds met extra lagen die buiten aanmoeten en in de tenten weer uit, ik vind het nog wel ingewikkeld allemaal

1 like

Nemen jullie regenlaarzen mee? Al m’n outfits moeten op de schop :joy:

Ik ga dus voor het eerst sinds 12 jaar weer! Zoveel zin in, ondanks het weerbericht. Een van de laatste keren dat ik er was regende het ook veel en toen ben ik nog naar Drachten gereden om regenlaarzen te kopen omdat de Hema campingwinkel ze niet meer had.

1 like

Inpakken was nog nooit zo moeilijk!

1 like

Ja, dat vind ik ook lastig. En ik heb het in zo’n tent al snel teringheet.
Maar zoals vandaag vind ik de temperatuur goed te doen in een tshirt.

2 likes