Festivaltopic

Ja zin in! Las net op festileaks dat de eerste namen 30 januari bekend worden gemaakt

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds jaren niet naar Lowlands en heb nu een soort fomo, terwijl ik niet mag klagen, want zit op dat moment dan in Colombia. Maar vind Florence zo tof! Gelukkig ga ik wel naar het concert.

Ik overweeg sterk om naar BKS te gaan dit jaar. En hoop vooral dat the National nog ergens in NL op een festival speelt want dan ga ik sowieso.

Ik wil niet lullig doen maar Lana was vorig jaar op Sziget echt ontiegelijk saai. Had er echt naar uit gekeken, maar na 40 min zijn we weg gegaan. Super mooi decor, maar ze maakte er totaal geen show van. Daarnaast playbackte ze 80% en heeft ze 20min handtekeningen en selfies staan uitdelen TIJDENS DE SHOW, met alleen een beetje achtergrond muziek. En dat op de mainstage. Ze was echt niet zo goed, zo balen :weary:

Omg Tame Impala, Childish Gambino, Florence, the Strokes :smiley: Franz Ferdinand vorig jaar gemist op DTRH dus dat is ook mooi

Hoop dat er binnenkort ook meer namen voor DTRH bekend worden maar zal nog wel even duren (ik ben niet super te spreken over de line-up haha).

1 like

Grappig, bij mij net andersom. Ik ga dit jaar voor het eerst naar DtRH na paar jaren Lowlands en ben tot nu toe enorm te spreken over wat er komt. De kanshebbers voor Lowlands waar nu over gespeculeerd wordt spreken me minder aan, dus ik ben nog blij met mn keuze!

1 like

Ik was vorig jaar voor het eerst op DTRH en ik vond het echt het leukste festival waar ik ooit ben geweest! Dat was wel de eerste keer haha. Ben in 2017 naar LL geweest en vond vooral de sfeer echt tegenvallen, en vond het zoooo massaal (en het was slecht weer). Dit jaar wil ik het nog wel een keer een kans geven als de line-up goed is :smiley:

Da’s best een vette line-up. Nou ja, The Strokes en Franz Ferdinand dan. Florence vind ik niet zo en de andere 2 ken ik niet. :stuck_out_tongue: Maar sowieso geen LL voor mij. Hopelijk volgend jaar echt eens!

Ik ben ook echt wel benieuwd of er nog meer namen voor Pinkpop gaan komen. Totnutoe vind ik de line-up zwaar niets.

DTRH wil ik ook nog echt eens heen.

1 like

Ahh Childish Gambino zou heel tof zijn! Hoop ook op Jorja Smith, zag dat ze ook al op een paar andere Europese festivals staat, dus hopelijk ook op lowlands.
Kan ook niet wachten op de nachtprogrammering

1 like

Gister Early Bird kaartjes voor Welcome to the Future gescoord!

Het is een soort van traditie geworden om daarheen te gaan met een vast groepje en het is heerlijk dat we gewoon op het fietsie kunnen! Zin in :slight_smile:

Dat klinkt veelbelovend! Hoorde wel dat het afgelopen jaar een stuk drukker is geworden, maar dat is denk ik overal zo. Lijkt me zo lekker van dtrh dat het bij dat meertje is waardoor het meteen als vakantie aanvoelt (misschien idealiseer ik het lichtelijk…)

1 like

Meer meiden die vandaag naar Footprints in Tivoli gaan?

1 like

Ik ben hier misschien een beetje op tijd mee, maar ik zit al met mijn hoofd bij Lowlands. Ik vroeg mij namelijk af of er nog meer mensen hier zijn die naar Lowlands willen deze zomer, maar niemand hebben om mee te gaan? Want mijn vrienden zijn geen LL mensen en ik wil zoooo graag gaan, dus ik dacht, misschien wil iemand samen met mij gaan? Of misschien kan er een groep gevormd worden? :smile:

Ik ben zondag op gras! Ik moet daar spelen! Altijd zo’n leuk festival en super benieuwd naar de nieuwe locatie

2 likes

Gaan er hier ook mensen naar Groezrock? Heb de indoor editie van afgelopen jaar overgeslagen maar ben sinds m’n 16e elk jaar geweest, ben heel blij dat het dit jaar weer gewoon buiten is.

En ik ga ook weer naar DTRH, vind de line-up nu al heel tof :heart:

Ik wil altijd gaan, want ik vermaak me toch wel. Goede line up of niet! Dus laten we contact houden erover! :smile:

1 like

@NothingAboutSam @tukker ik heb ook nog niemand om mee te gaan! Ik ga niet sowieso, ligt echt van de line-up af.

1 like

Oeh, 2 nieuwe namen voor Pinkpop: Bring Me The Horizon (YAS!) en Krezip. Naar die eerste moet ik sowieso, want is 1 van mijn favo bands. :heart_eyes:

1 like

Ik ga naar Couleur Café. Ik ken het eigenlijk niet, maar ik heb het ontdekt doordat @kali het hier eens postte en dat vond ik er wel aantrekkelijk uitzien.

1 like

Couleur Café is echt mijn lievelingsfestival! De sfeer is daar zooo fijn, heb altijd het gevoel dat ik op vakantie ben als ik daar ben. Sinds enkele jaren is het op een andere locatie en ik was bang dat dat aan de sfeer zou afdoen, maar het is eigenlijk nog leuker geworden <3

1 like