Festivaltopic

Oehhh dat klinkt goed!! :smiley:

@tukker @monkeyslut lijkt mij ook leuk! hangt voor mij ook nog wel van de line-up af

2 likes

Ze gaan morgen al 50 namen bekendmaken van Lowlands, en zaterdag begint de verkoop :confetti_ball::confetti_ball:

2 likes

Waar vind je dat de kaarten zaterdag in de verkoop gaan? Ik kan niks vinden hierover :frowning:

Ik dacht dat ik het voorbij had zien komen op Festileaks, maar ik kan het nergens meer vinden. Het is blijkbaar ook niet officieel bekend gemaakt zie ik… hoop dat het nog even duurt eigenlijk want ik moet nog genoeg mensen bij elkaar zoeken voor een groepsticket haha

1 like

https://festileaks.com/2019/01/eric-van-eerdenburg-eerste-namen-lowlands-2019-op-30-januari/ Oh ik heb het niet gedroomd hahaha

Ah ben benieuwd!!

Ja las het ook idd maar vind het zo gek dat op ticketmaster nog niks staat dan

Nee het zijn allemaal losse tickets, vorig jaar tenminste. Dus in totaal heb je korting maar wel een eigen ticket

1 like

Eerste namen van Lowlands zijn bekend, ik ben zelf wel blij met Franz Ferdinand en Tame Impala! Zaterdag om 11.00 begint de kaartverkoop

5 likes

No way de line up van Lowlands bestaat echt voornamelijk uit m’n favoriete bands… Heb geen keuze meer of ik wel of niet ga haha.

2 likes

Ik heb zooooveel zin in Lowlands

2 likes

NICE die line-up!

Heeele goeie line-up, echt mijn smaak met Tame Impala, Royal Blood en Franz Ferdinand. Yes!

Zat die podcast ff te luisteren net maar die festivaldirecteur is best wel een sukkel daarin?! Met zn sarcasme over de genderpolitie en overal ‘op de lijst staan’.

1 like

Ik speel zondag om 14:30 in het verzendlokaal! Geheh. Ik kom zondag pas daar dus blijf niet slapen in een bungalow! Zijn ze wel een beetje in de buurt van de locatie?

1 like

Ben bij een concert van Royal Blood een keer (per ongeluk) gebeten, bij Franz Ferdinand m’n jukbeen gekneusd (of licht gescheurd idk) en bij The Prodigy m’n schoen gesloopt en m’n knie zwaar gekneusd NU AL ZIN IN

9 likes

hahaha love dit

1 like

Ik ben ook heeeeel blij met de line up!!

Jorja Smith en Parcels en Tame Impala :two_hearts: en nog veel meer haha

1 like

Lastig! Zou een kaartje voor jezelf halen, die raak je vast wel kwijt. Toen het in 2017 giga uitverkocht was, is het mij ook nog gelukt een kaartje te fixen op vrijdagmiddag voor het normale bedrag. Dus komt vast goed!

@tukker je kan zelf kiezen op welke camping je staat, dus als je tegelijk aan komt kun je wel bij elkaar staan! Ik zou denk ik ook gewoon een kaartje kopen, wat @niceanijs zegt; je raakt hem toch wel weer kwijt als het niets wordt

mijn ticket voor lowlands is binnen!