Festivaltopic

Iemand nog tips voor de wat minder bekende festivals, zowel binnen als buitenland?

Ik ook! Heb toch een vriendin gevonden om mee te gaan :smiley:

1 like

Nog iemand naar Mystic Garden @ Thuishaven vandaag?

Ik ga dit jaar voor het eerst naar lowlands! Ik had ook een kaartje voor wildeburg maar niemand van mijn vriendinnen was ingeloot en we waren zo stom om niet zo’n groep aan te maken. Dus dat kaartje heb ik laten schieten.

1 like

Wat vinden jullie nu echt het leukste festival in de zomer? Zelf vond ik vooral Solar de afgelopen paar keer echt geweldig, maar dit jaar willen we misschien een keer afwisselen met iets anders

Twijfels over solar dit jaar :thinking:

Ik was er! Maar ik lees dit nu pas. Wel een fantastische dag gehad, ondanks de kou en het hele gedoe met de lockers aan het einde. Jij ook?

1 like

Jaa ik vond het ook echt super!

Ticket voor lowlands is binnen! Zo blij :blush:. Ga dit jaar voor het eerst op de camper camping. Iemand ervaring mee?

1 like

Ik vind die line up van Lowlands dus echt niets, maar ben zo te lezen 1 van de weinigen :stuck_out_tongue: Ik ken ook echt 95% gewoon niet. Enige twee die ik totnutoe wel oké/leuk vind zijn Franz Ferdinand en Royal Blood

3 likes

Haha zelfde hier, maar twijfel nu toch of ik een kaartje moet kopen. Ik vind lowlands vooral fantastisch vanwege de sfeer en hoe het is opgebouwd. Dit jaar was ik van plan een ander festival te kiezen, maar twijfel nu een beetje.

Vind de line up tot nu toe ook niet heeeeel fantastisch (vind DTRH beter!). Maar het is zo tof en je vermaakt je toch wel! :slight_smile:

Ik ga waarschijnlijk naar festival Macumba! Werd vorig jaar voor het eerst georganiseerd, is iemand toen gegaan?

Voor mij moet de line-up wel echt goed zijn voor ik ga. Geldt voor elk festival overigens. Een paar jaar terug vond ik 1 dag op Pinkpop ook minder en heb me die dag gewoon zo verveeld ofzo.
DTRH wil ik nog wel een keer heen, net als BKS. :slight_smile:

Ahh ja, dan zou ik inderdaad nog even wachten tot er misschien wat nieuwe namen komen die je wel aanspreken. Vorig jaar was het toch niet snel uitverkocht.

Ik heb voor het eerst kaartjes voor Lowlands! Ben heel benieuwd

1 like

Gaat er ook iemand naar Bospop? (meer mijn muziek, maar wel ouwelullen haha)

@Gebruikersnaam ik heb ons maar even hierheen verplaatst voordat we de hele boel spammen haha
Ik heb nog nergens kaartjes voor gehaald, maar Soenda, Toffler, Drumcode en Awakenings staan heeel hoog op mn lijstje (denk niet dat ik ze allemaal red hoor). Awakenings ga ik sowieso kaartjes voor halen want vorig jaar was ik er niet bij en baalde toen zo hard!
Verder waarschijnlijk nog wel een thuishaven tussendoor en een kleiner festival lijkt me ook heel leuk. Jij?

1 like

Ik ga vaak naar kleine feestjes, zoals Nachtcollege aankomende vrijdag.

Ik ben 2 jaar op rij naar Duikboot festival geweest. Soenda had ik gastenlijst voor, maar was niet geweest. Ik ben naar Pleinvrees geweest afgelopen mei. En ik organiseer zelf A.us B.erlin Festival.

Verder wil ik misschien naar We Are Electric dit jaar!

Edit; thuishaven lijkt me ook leuk om een keer heen te gaan. Zie altijd leuke video’s daar van!

1 like

Wow zo vet dat je dat organiseert! Dus jij komt meer uit het zuiden van het land?
Pleinvrees ben ik ook geweest afgelopen mei en Thuishaven is idd altijd wel leuk.
Ik wil wel wat vaker naar kleinschaliger festivals gaan maar mn vrienden vinden dat niet zo leuk, terwijl ik dat juist wat sfeervoller vind vaak.

1 like