Festivaltopic

Goed dat je t zegt van die 2 euro munt! Was dat alweer vergeten natuurlijk :see_no_evil:
Ik verwacht idd een soort foute party, dus zit wel goed met mn verwachtingen zo te horen :grin:

1 like

Ik ben 4 jaar geleden een weekend geweest. Wij hadden toen echt een enorme voorraad proviand mee en een gasstelletje om lekker eitjes en pannenkoeken te bakken 's ochtends. Dat vond ik toen echt chill ivm enorme honger altijd the day after.

Ja dit jaar was de camper camping vrij dicht bij het terrein. Volgens mij zat het de jaren hiervoor nog voor de brug, maar hebben ze dat afgelopen jaar veranderd. Je hoeft dus niet over de brug heen, maar loopt langs camping 1 en komt dan op de camper camping. Ligt er dan een beetje aan waar je staat natuurlijk, maar het begin van de camper camping ligt direct aan het einde van camping 1 en is vanaf de ingang een paar minuten lopen.

En?? Hoe vond je het?

Vanaf 12 pas echt leuk! Haha! Ik heb alice dj overgeslagen doordat jij zei dat het tegenviel. Leek mij een mooi moment om naar de wc te gaan haha!
Voor 12 vond ik de muziek opzich wel leuk, maar de sfeer viel me ZO tegen. Weinig mensen dansten, veel stonden gewoon te ouwehoeren en dat vond ik wel jammer. Wij stonden in t midden vooraan en naar de bar komen was NIET te doen, als je er langs wilde bleef iedereen staan alsof ze een betonblok waren en als je dan terugkwam met drinken was het halve glas al leeg voordat je 2 mensen gepasseerd was.
Uiteindelijk stonden we met een leuke groep waar het heel gezellig mee was dus dat maakte een hoop goed.

2 likes

Ahh ja op vrijdag precies hetzelfde. Vanaf 12 pas echt leuk leuk hoewel ik het daarvoor met de goede dj’s (dus geen dj jean… ahahha) wel echt een leuk kroeg-gevoel had. En bij ons was het dus pas echt druk druk om een uur of 23.30. Maar wel gezellig gehad dus? Ja joh, soms is het echt expeditie ZoekeenWc-son bij de ZiggoDome. Gingen ze bij jullie ook veel met bier gooien?

Was gister ook bij Charly Lownoise en vond het tot 00:00 ook tegenvallen. Vooral Rob Toonen met z’n apreski muziek (Guus Meeuwis?), echt niet m’n ding. Wij waren al bijna bang dat we ons geld voor niks hadden uitgegeven. Maar gelukkig maakten Charly Lownoise en Mental Theo het goed! Stond het grootste gedeelte op de tribune, leek me altijd saai, maar vond het beneden echt te hutjemutje en idd ook niet te doen er doorheen te komen haha. Daar gewoon bewegingsruimte. Zag af en toe wel bier vliegen maar niet veel.

1 like

Haha ja tijdens brabant van guus meeuwis was ik onderweg naar mn groepje en mijn vriend en ik haten dat nr. Dus ik kwam bij hun en zei tegen mn vriend wow ik moest bijna over mn nek net. Hij schrok en vroeg huhhh? Ja ik zei doordat ze brabant draaiden :nerd_face:
Het viel volgens mij idd wel mee hoeveel drank er gegooid werd @CTFxC

1 like

Was ook alleen tijdens de Guus Meeuwis songs maar dr gingen echt bekers vol door de lucht. Sowieso hoog aantal brabo mensen in de zaal (#geenhaat).

Heb je t uiteindelijk wel leuk gehad?

Ja hoor, de hoofdact vond ik leuk, en dus lekker de ruimte op de tribune. Heb me uiteindelijk wel vermaakt.

1 like

Wij waren ook rond 0030 op de tribune, dan pas zie je wat voor mierennest het beneden is.

1 like

@NothingAboutSam @tukker @monkeyslut Ik wil misschien ook wel mee! Ligt wel een beetje aan de line up, maar vermaak me sowiso wel daar :smile:

3 likes

Wat mij betreft is iedereen welkom! Zoals ik zei, ik ga sowieso (als ik mensen heb om mee te gaan), want ik vermaak ook wel daar :blush:

1 like

ja vermaak me altijd wel daar! hebben jullie wel al kaartjes of iets?

Ik nog niet. Wil eerst zeker weten dat ik iemand heb om mee samen te gaan. Dus wil op z’n laatst in april/mei een kaartje kopen (denk niet dat het eerder uitverkoopt namelijk)

Thanks! Ben benieuwd, ben niet zo’n tent-kampeerder (op festivals dan) dus hoop dat dit een mooi alternatief is.

1 like

Heeft iemand ervaring met busreizen via Maximal Trips? Wij willen hiermee naar Sziget 2019, maar aangezien dat nogal een eindje is met de bus hoor ik graag wat ervaringen vooraf.

Ik heb het even voor je opgezocht waar ik destijds mee naar Sziget was gegaan en dat was Big East. Dat raad ik heel erg af! We hadden een oude bus waar veel kapot was, uiteindelijk een klacht ingediend en geld terug gehad.
Maar als ik nog een keer naar Sziget zou gaan, zou ik met het vliegtuig, trein of eigen vervoer gaan.
Je zit heel lang in een bus met weinig pauzes en je kan vaak ook niet echt slapen.

1 like

Gaan dr mensen naar Pinkpop?