Festivaltopic

Ja! Maar ik ben enkel geinterreseerd in Fleedwood, dus ik ga alleen die dag. Ben nog nooit op pinkpop geweest dus ben benieuwd! Weet je toevallig wanneer ze ongeveer de dagschema’s bekendmaken?

1 like

13 maart gaan ze het programma bekend maken en dan ook welke dag alles komt, en 16 maart is de kaartverkoop.

Great, thanks. Ga jij wel alle drie de dagen?

Ja, ik ga elk jaar ongeacht het programma haha.
Dit jaar is de 11de keer

Waarschijnlijk. Ligt eraan wat er nog meer komt. Voor nu vind ik alleen Bring Me The Horizon goed, haha. Rest van de nu bekende line-up vind ik matig tot gewoon ruk.

1 like

Wie is er nog meer van plan naar Toffler festival te gaan? De line up valt me ZO tegen, helemaal voor een jubileum. Het is al een vrij duur festival voor die grootte, dan heb je ook nog eens een standaard Rotterdamse line up, en gewoon geen enkele vrouw. Ik twijfel nu of ik niet liever naar Soenda ga maar ja ik woon in Rotterdam, dan is toffler zo makkelijk

Ja dat het zo dichtbij is ook waarom ik zou gaan, en je komt toch veel bekenden tegen. En qua stijl is het ook wel mijn festival, ik houd niet van heel veel tierelantijnen en frutsels qua aankleding. Ik kom echt voor de muziek maar ja die is niet zo spannend dit jaar… Het is vooral dat het 5 jaar is en ze het zo groots aankondigden en dan valt dit nogal tegen

Ligt aan het festival, paaspop koop ik kaartjes voordat de line up bekend is omdat dat gewoon altijd gezellig is

Nieuwe namen DTRH bekend gemaakt!!!

Janelle Monáe Grace Jones Rosalía Balthazar dEUS plays The Ideal Crash Ronnie Flex & Deuxperience De Staat Cory Henry & The Funk Apostles Lewis Capaldi LP Mahalia Music Matt Corby RY X Altın Gün Benny SingsDāM-FunK (DJ-set) Ezra Collective George FitzGerald Jonathan WilsonLiniker e os Caramelows Orpheu The Wizard Sam Fender Sampa The GreatSho Madjozi SONS Tshegue

Ik ben vooral blij met Janelle Monáe en Baltlhazar <3

3 likes

Ik ga werken op Paaspop! Gaat daar nog iemand heen?

Ik ga op zondag!

1 like

Leuk!!! Dan gaan we meeten :sunglasses:

1 like

Thanks! We zullen het het zien :). Vorig jaar stond ik op camping 5 dus het zal altijd dichterbij zijn haha.

Wauw, hoogstwaarschijnlijk dit jaar voor mij de allereerst keer LL. Vind het stiekem heeeel spannend, want in mijn beleving is het festival zo massaal. En waar moet ik dan plassen en douchen en de weg ‘leren kennen’ etc. etc. :joy:

3 likes

Wie is naar Best Kept Secret en naar DTRH geweest? En welke vonden jullie leuker?
Ik wil juist ook voor de sfeer gaan en ik heb het idee dat BKS minder is ofzo.

1 like

Dtrh niet geweest, BKS wel en dat vond ik inderdaad behoorlijk sfeerloos. Wel een heel leuk terrein! Aan het water en half in het bos, dat was echt leuk. Maar ik kreeg een beetje de indruk dat BKS zichzelf en muziek net een tikje te serieus neemt ofzo. Savonds zijn er ook niet echt leuke feestjes, het komt niet los en is al heel vroeg afgelopen en het meest schokkende vond ik dat er ‘s ochtends mensen serieus vanaf de camping een rondje gingen hardlopen?! Dat zegt echt veel over het entertainment/feestniveau van de avond ervoor :smiley: ik zou enkel teruggaan als de lineup geweldig is, anders niet. Dtrh is het kleine zusje van Lowlands en ik heb de indruk dat het (daarom) daar feestelijker is.

1 like

Haha ik heb deze indruk helemaal niet van bks! Het is inderdaad wel iets vroeger afgelopen, en misschien iets minder boeiende dj’s s avonds. Ik ben iig naar beiden geweest @Waves en ik vond zelf dtrh iets minder, vooral door de overvolle camping waar de tentjes bijna bovenop elkaar stonden, de drukte (volgens mij teveel kaarten verkocht vorig jaar) en ik vond het publiek wat jonger. Ik heb wel het idee dat beide festivals soms een wat minder jaar hebben. Ik ga dit jaar weer naar BKS en naar LL iig!

2 likes

Hmmm ja ik ben 2 jaar geleden geweest naar dtrh en vond het echt geweldig, maar hoorde inderdaad dat vorig jaar minder was door de drukte. Hopelijk doen ze wat met de feedback want het jaar daarvoor was echt perfect qua drukte.
Misschien dat we een dag naar bks voor Bon iver gaan, en weekend naar dtrh.

1 like

Ik ben vorig jaar naar beide geweest en vond juist BKS veel sfeelvoller. DTRH viel mij een beetje tegen qua aankleding/‘vele verscholen wereldjes’ (zo noemen ze het op hun site :sweat_smile:) en voelde daardoor wat pretentieus. BKS vind ik wat dat betreft veel chiller, minder mensen in hun mooiste festivaloutfit en meer schaduw rond de mainstage was vorig jaar ook een groot pluspunt.

3 likes

Ik ga naar Appelsap, Tiktak en twee wat kleinere festivals in Rotterdam. En misschien nog naar Fiesta macumba! Wil ook nog heel graag naar Latin Village!