Festivaltopic

Ja stommm

Ja ik ook zaterdag, vooral Magenta stage wsl alhoewel ik de lineup maar matig vind. Maar #oud dus daar voel ik me thuis :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@Sax was het nog gelukt met kaartjes voor Awakenings? Zag dat er steeds meer kaartjes op Ticketswap worden aangeboden!

Ik heb vorige week wonderbaarlijk genoeg een weekendticket kunnen scoren, dus ik ga nu maar beide dagen :joy: Ik hunt echter nog steeds voor een ticket voor zondag voor iemand anders, maar dat is dus gewoon nog steeds niet gelukt? Echt bizar.

Bij jou ook gelukt?

1 like

Wat goed dat je een ticket hebt gescoord! Nee, ik ga denk ik nietā€¦ 32 graden is mij toch te warm :sweat_smile: en ze worden nog steeds voor bijna 100 euro aangeboden. Misschien dat ik zaterdagochtend nog even check en als de prijzen magisch zijn gedaald wel een kaartje ga halen (ja ben echt een twijfelkont, merk je het :joy:).
Maar ik ga iig naar Drumcode dus dat is alvast een fijn vooruitzicht!
Heeeeel veel plezier dit weekend!

2 likes

Morgen awake :sparkling_heart: hoop dat we niet zo een takke end hoeven te lopen naar t terreinā€¦

1 like

yess morgen hele dag in een donkere tent op awake staan :heart:

3 likes

ik was afgelopen zondag op een festival en toen zijn er echt mensen out gegaan (door de zon, hitte, drank)
goed op jezelf en je mensen letten :dancer:!

4 likes

Echt heel jammer. Op de Instagram post zijn de reacties vrij negatief ook.

Ah komt goed joh! Valt reuze mee. Leek me ook altijd verschrikkelijk, maar elk jaar gaat het weer goed.

Ik ben er alleen zondag, helaas. Vrienden hebben een bruiloft, gaan zelf trouwen, net een nieuw huis of een baby. Dus helaas allemaal niet in de gelegenheid om een weekend/Ć¼berhaupt te gaanšŸ˜­

Net 38 geworden :older_woman:

1 like

Goed uitkijken inderdaad met de hitte! En ook goed insmeren met zonnebrand!! #gingertalking maar de UVstraling is echt fel.

Op DTRH is een vervanger voor Sofi Tukkerā€¦ kennen we deze nog? (nog nog nogā€¦ /echo)

(Baal wel nog steeds, dit is geen waardige vervanger i.m.o.)

3 likes

Jaaaaaa werken op Lowlands!!! :confetti_ball: :tada:

4 likes

En parcels komt weer!!! Heel blij mee. Vond dat vorig jaar het leukste optreden. En heb ze in november in Paradiso gezien, en nu weer op DTRH en ook op Lowlands! Alleen ze komen wel op een kuttijd (12:45 op zondag).

Ik dacht trouwens dat zij sofi Tukker vervingen? Edit: oh nee Sam fender.

1 like

Ik ken dat niet! Ik ga het opzoeken

1 like

Yes vind ik heel leuk nieuws!

1 like

Overleefd @Mila
Ben echt benieuwd hoe je het vindt, het hele weekend, kamperen.

Ah leuk Neneh cherry! Ik baal steeds meer dat ik ga werken op DTRH ipv als bezoeker, want ik mis alles (wilde graag Robyn, Vampire Weekend en Janelle Monae zien)

1 like

Stoffig. Hele chille sfeer. Weinig schaduwplekken, genoeg water, gek muntjes a la pasjessysteem. Sven vath was vet samen met Perc. Nu thuis, zwarte neusgaten.

5 likes

Ik ben helemaal gesloopt na dit weekend nog eventjes en dan lekker thuis en RUSTEN
:hot_face: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: