Festivaltopic

Me tooo!

Zijn jullie ook al eerder geweest? Ik vond het vorig jaar heel chill namelijk

1 like

Ik niet. De muziek vind ik ook eigenlijk te soft, maar hoorde dat de sfeer wel heel goed was. Dus wordt sowieso wel een prima dagje met dit weer :blush:

1 like

Ja ik vond vooral de sfeer goed, lekker in het zonnetje en ook leuk dat er relatief wat oudere mensen op af komen!

2 likes

Jaaa leuk, moet je doen :)!

@crazyvibes
Ja ben vorig jaar ook geweest haha. Hele dag met blote voeten gedanst. Ik vind dat er een hele fijne sfeer hangt en sowieso top dat de gemiddelde leeftijd 32 is :joy: . Heb nog wel outfitstress gehehe

1 like

Willem twee uit Den Bosch!
Mazzel dat je op donderdag mag, wilden wij dit jaar ook proberen. Als het goed is ben ik d’r bij, krijgen de lijst vd week doorgestuurd :crossed_fingers:

Dit weekend ga ik met @Cajun-moon naar Couleur Café (door de tip van @kali haha) ! Wij willen met de auto gaat, weet iemand wat het handigste is qua parkeren?

2 likes

Ahh nog geen bevestiging over Lowlands, waarschijnlijk zit 't wel goed (mogen best wat mensen mee), maar heb 't graag zwart op wit :joy:

Heeft er iemand ervaring met dokter martens op een festival? Mijn docs draag ik wel met uitgaan en dat overleven ze altijd goed, maar is jullie ervaring dat ze ook redelijk ongeschonden uit een festival komen? Ik wil ze niet verpesten haha.

Wat voor docs heb je? Die van mij doen het prima op festivals, juist fijn dat je ze zo afneemt als ze stoffig zijn geworden in plaats van dat je ze in de wasmachine moet gooien. Ik heb wel ‘gewoon’ leer, kan me voorstellen dat lak misschien minder fijn is omdat het sneller beschadigt? Moet wel zeggen dat ik niet giganetjes ben op m’n docs, zitten ook wel wat krassen op maar volgens mij heb je die zo weg met schoenpoets.

Ik heb het chelsea model van ‘normaal’ leer. Moet toegeven als ik er zo naar kijk zitten er ook wel een paar kleine krasjes op, dat vind ik niet zo erg, maar wil ze wel naar mijn werk kunnen blijven dragen bijvoorbeeld. Jij hebt er dus wel prima ervaringen mee?

Ah oke, iheb zelf alleen ervaring met de pascals maar het lijkt me hetzelfde materiaal. Die van mij hebben tot nu toe meerdere festivals overleefd zonder dat dat sporen achter heeft gelaten in ieder geval!

Top, dan ga ik het erop wagen! Dank voor je reactie :grin:

1 like

Ja he dat dacht ik nou ook😎zo chille schoenen

Ik zou ook een pakje babydoekjes meenemen en ze iedere dag even afnemen, zo zijn mijn witte superstars ook nog steeds wit gebleven na Lowlands :smile:

2 likes

Ik ga al jaren op Docs naar festivals en daarna zijn ze (na een poetsbeurt) weer prima. Alleen zelf doe ik die met print op de neus niet gauw meer aan naar een festival, want dat beschadigt snel als je bv op stenen hebt gezeten en weer moet opstaan (of ik ben zo lomp). En met print krijg je het niet zo gauw bijgewerkt (of schoon).

1 like

Ik denk dat er gewoon niks meer was eigenlijk. Ze moesten vrij laat nog op zoek naar een vervanger terwijl de meeste festivals hun boekingen ook al gedaan hadden.

Ben wel blij dat Joost weer komt, die heb ik vorig jaar niet goed mee kunnen. Hoop dat hij nu in een grotere tent staat

1 like

Ah ja snap ik, mijne hebben geen print dus moet goed komen. Dank!

Ik ken weer heel weinig :joy: ik ben wel blij met HONNE! En de staat ga ik ws ook al zien op DTRHA

1 like

Noooo Sofi Tukker heeft DTRH gecanceld: :frown: had daar zoveel zin in. En Sam Fender heeft ook gecanceld al had ik die niet op mijn to-seelijst.

Noooo :weary: ik heb de hele dag al Sofi Tukker op repeat staan
jammer man