Festivaltopic

Aaah ik vind dit zon leuk enthousiast bericht! Meteen die vriendin waarmee ik ga geprobeerd over te halen voor de nacht en ik denk dat het gelukt is :star_struck: we zouden dan wel vrijdagavond gaan en zaterdag overdag, is dat (ongeveer) net zo leuk als wanneer je direct doorgaat op dezelfde dag? We moeten zondag namelijk beetje op tijd weer richting huis…
Super lief van het slaap aanbod ook! Denk dat dat niet nodig is dus maar wie weet is meeten een optie inderdaad!

1 like

Zo’n zin in Lowlands en ik vergeet steeds dat ik ook een paar dagen naar Sziget ga :grin:

4 likes

Morgenochtend tot maandagochtend Liquicity :heart::tada:

Heel veel zin in, maar vind het wel echt kut dat het zaterdag dramatisch weer wordt, ik hoop dat onze tent niet onder loopt. Gelukkig is het morgen en maandag wel droog, dan kunnen we tenminste droog onze tent op- en afbouwen.

1 like

Op weeronline die ik al dagenlang in de gaten hou staat ie nu op 15 mm in Oudkarspel… Van 's ochtends tot 's avonds alleen maar regen. Ik heb er ook veel zin in, maar nu vooral inpak en regel stress (ik ben echt een stresskip)

Ik ook, koffer ligt nu al 2 uur op bed met niks erin :sweat_smile: Denk gewoon 1 lange broek, 1 korte broek, 3/4 topjes en 2 paar schoenen en extra sokken voor als die nat worden. En heb ook plastic poncho’s idd. En een groot zeil voor onder de tent!

Geen plan haha! Ben al heel lang geleden gestopt met plannen, want komt toch nooit wat van. Gezien de weersvoorspellingen verwacht ik hele dag early (ik hoop iig dat dat weer een tent is) met uitstapjes naar hardstyle en main. Hou niet van uptempo, frenchcore, terror, enz

Nog mensen hier die volgend weekend naar Solar gaan? :upside_down_face:

Ik! Ga je het hele weekend?

1 like

Ja, vanaf vrijdag :blush:. Jij ook op de camping?

Ik ga een dagje!

1 like

Ja! Maar ik woon dichtbij dus vorig jaar ben ik met die hitte een nachtje thuis gaan crashen. Vind de camping wel altijd het leukst, bijna leuker dan het terrein zelf, ga altijd met een grote groep vrienden en dan is het drie dagen lang feest

1 like

Ik ben echt heel benieuwd, is de eerste keer voor mij. Sowieso nog nooit overnacht ook op een festival. Nog tips? :yum:

Ah nee ben je er helemaal niet op zondag? :frowning: enige dag dat ik ga

Oh niet? Staat FF niet voor Frenchcore Forever :stuck_out_tongue_winking_eye:

Cool :sunglasses:

1 like

Ohja je hebt helemaal gelijk! Ik ben daar de hele dag te vinden :raising_hand_woman:

Vergeet je waaier en/of mondkapje met ‘Ketaaaa’ niet :joy:

Even serieus, ik zal ook wel veel in de early te vinden zijn. Is iig de bedoeling!

1 like

Lekker! Hoe ben je te herkennen?

1 like

Ik neem dan een mondkapje met ketaaa en een waaier met frenchcore erop mee.

@Batalash leuk dat je ook gaat! Ik heb alleen geen idee hoe je eruit ziet, dus neem een rode roos mee zodat @MevrouwMand en ik je kunnen herkennen graag :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel leuk jurkje!

1 like