Festivaltopic

Noooo heeft die ook gecanceldddd dat vind ik echt superjammer

Ja shit zeg :frowning::sob: Keek ik ook wel naar uit

Ik heb ook nog een goede tip! Een losse dop. Op festivals verkopen ze vaak van die kleine flesjes water maar dan zonder dop, als je die zelf meeneemt hoef je niet steeds alles in 1x op te drinken (en kun je hem eventueel vullen).

5 likes

Oh thanks voor dit, ik had er nog een liggen maar niet ingepakt.

1 like

Ik neem zelf altijd 2 verschillende afmetingen dop mee. Een spa blauw dop is iets groter dan sourcy en je weet meestal niet van tevoren welk merk je krijgt. Of zo’n festicap ofzo aanschaffen (niet voor festivals die dit weekend zijn, maar voor langere termijn) die mogen ze niet afpakken en past altijd

4 likes

Ja idd, of koop een festicap! Daar passen zowel de chaudfontaine dopjes op als de colafles dopjes. Aanrader!!

5 likes

En @luipaard Deze dingen zijn echt geniaal! Ik ga er gelijk een bestellen :smile:

2 likes

Haha zelf ook net besteld! Bedacht me dat het toch wel heel handig is

2 likes

Diana Leeflang heeft vandaag toevallig een hele festival guide video gemaakt :joy:

@Dazed he heb je een panterprintrok aan? Volgens mij zag ik je net lopen op de camping!:raising_hand_woman:

Ja dat klopt! Hahaha voel me wel forumfamous nu, word gewoon herkend :sparkles: Heb je het naar je zin?

3 likes

Haha ja ik heb je gezicht niet gezien maar het was je haar die je verraadde! Ja zeker, jij ook??

1 like

Ah ja dat valt wel redelijk op inderdaad haha. Fijn, ik ook!

zijn er mensen op wae?

Haha echt he! Beetje jammer, want bijna geen moment droog.

Wooow maar echt, dit had niemand verwacht denk ik, een enkele bui prima, maar t is amper gestopt?? Ik zit nu op de bank thuis, eindelijk niet meer nat. M’n vingers zagen er ook uit alsof ik een uur in bad had gezeten

Heeft er iemand tips voor fijne oordoppen? Ben vandaag weer die alpine oordoppen kwijtgeraakt op een festival, liefst rond 20 euro want ik raak die dingen dus altijd kwijt

Er zijn ook oordopjes die met een touwtje verbonden zitten zodat je ze niet zo snel kwijtraakt, is dat misschien wat voor je? Wel iets duurder

1 like

pluggerz!

Gisteren op dreamfields. Wat een weer gistermiddag/avond zeg. Dag begon zo mooi en uiteindelijk sloeg het weer echt om. Weet nu weer waarom zelf nooit gewoon naar festivals ga, maar er ga werken en als ik op tijd klaar ben het festivalterrein nog even over ga (als het mooi weer is haha)