Festivaltopic

Hele toffe jurk, waar heb je die vandaan? Ik ga niet maar heel veel plezier allemaal :smiley:

1 like

Als iemand met roodcerise haar, zwarte outfit, oudroze mouwloze blazer ā€˜frenchcoreforever’ tegen je zegt. Its me!

1 like

Hoi! Is iemand ooit op pukkelpop geweest?
Ik sta op camping chill en ik vroeg me af wat beter is om mee te nemen: een rugzak of een koffer. (Bij pinkpop bijv loop je grotendeels over asfalt dus dan is een koffer prima maar weet niet of je bij Pukkelpop veel over zachte grond moet lopen naar de camping?)

Verdere tips zijn ook erg welkom uiteraard.

Leuk! Ik heb een topje met spaghetti bandjes met luipaardprint en veel te kort spijkerbroekje.
Halflang bruin haar in een half knotje

2 likes

Jammer dit jaar geen liquicity festival maar misschien wel winterfestival :grin:

2 likes

Echt een super weekend gehad op Liquicity! Van vrijdagmiddag tot vanochtend gebleven. Vriend en ik gingen dit keer maar met zn 2en, de groep waarmee we normaal altijd gaan gingen dit jaar allemaal niet. Maar meteen bij aankomst waren we al bevriend geraakt met 3 Engelse jongens die naast onze tent zaten, dus daar hebben we alle dagen mee gechilld en ze Nederlands geleerd haha! Zaterdag was echt enorm veel regen gevallen (precies 5 min nadat we in de tent waren gaan liggen om wat uit te rusten!) en werd het echt 1 mega modderbad. Iedereen probeerde eerst nog zijn schoenen te redden, maar daarna ging de helft echt lekker op blote voeten door de modder en plassen stampen (ik ook). M’n vochtige washandjes kwamen meer dan ooit van pas haha. 's Ochtends ook nog een paar keer van het terrein af geweest, lekker gezwommen bij het grote meer verderop en 2x volgevreten bij de Maccie zodat we geen duur festivalvoedsel hoefden te kopen.

5 likes

Ik heb instastories gezien van die modder en oh my

1 like

Ja het was echt heel intens. Er waren ook heel wat gekkies die gewoon in de modder gingen rollen en shit. De crew heeft wel echt hun best gedaan, ze waren heel zaterdag op zondagnacht bezig met graafmachines etc om de ergste modder aan de kant te krijgen en loopplanken te plaatsen. En gisteren heeft de zon er de hele dag op geschenen dus rond de middag was het meeste wel opgedroogd.

Gaan er mensen naar Solar?

1 like

Yes… :raising_hand_woman:
En hierboven gaven meer mensen aan te gaan :upside_down_face:

1 like

Ugh, Liquicity was zo mooi :heart_eyes::star_struck::smiling_face_with_three_hearts:
De muziek, de sfeer, alles :sparkles:
Ik wil terug, maar daar zou ik eigenlijk niet de energie voor hebben :joy: Ik ben nogsteeds helemaal kapot

2 likes

Jaaa zoveel zin in Lowlands!
Deze editie is niet echt mijn ding qua muziek maar ga vooral voor Royal Blood, Franz Ferdinand, Jungle en Giorgio Moroder lijkt me heel leuk. En dit jaar vooral dus lekker genieten van de sfeer.

En ga de Bravo dit jaar vermijden snachts.

3 likes

Ben al jaren Royal Blood fangirl, dus heb daar heel veel zin in haha al ga ik morgen nog naar hun concert :joy:

1 like

Ja ik ga ook, zo veel zin in! Ik ga niet perse voor de muziek dit jaar

1 like

Haha ja de Bravo was echt heftig vorig jaar. Heb wel weer heel veel zin in dit jaar!

Ja echt heel druk. En kon gewoon niet genieten doordat er veel mensen langslopen en dan werd ik constant heen en weer gesleurd.
En wil ook lekker dingen meemaken dit jaar ipv doelloos techno’en. Maar wie weet zie je me daar op zaterdag om 05.00u alsnog hoor haha.

2 likes

De bravo vond ik sowieso te heftig qua muziek, dus vandaar! De 24uur tent vond ik wel heel chill. Daar stonden mensen te dansen, maar je kon ook gewoon lekker chillen op de banken. Het was daar wel heel gezellig!
Ik stond bij de Alpha eigenlijk steeds helemaal achteraan, of ik zat aan de zijkanten op de heuvels. Dat was wel heel fijn! Ik ben niet zo groot, dus als ik halverwege de tent sta zie ik toch niets haha. En achterin kon je lekker dansen en nog drankjes halen.
Het is op donderdagavond wel al heel druk op de camping! Dus dan moet je denk ik ook wel weer zoeken op camping 6/7. Ik was er vorig jaar rond 1 uur ā€˜s middags en toen konden we op campings 1/2/3 al niets meer vinden!

1 like

Door dtrh heb ik ook heel veel zin in Lowlands gekregen! Op mijn lijstje staan sowieso James Blake, Paul Kalkbrenner, Tame Impala, ASAP Rocky (als hij komt), Modeselektor, Willem en Billie Eilish. Verder zie ik het wel.

1 like

Ik ga ook naar Lowlands en heb er echt veel zin in! Ik ga alleen met mijn vriend, de rest van mijn vrienden wilde niet mee omdat ze het te duur vinden. Vind het ergens wel jammer want met een groep gaan lijkt me veel leuker.
Laatste keer dat ik op Lowlands was is 8 jaar geleden dus heb geen idee meer welke campings leuk zijn? Welke campings zijn leuk? We hoeven geen rustige camping maar houden wel van partyen.

Ik kijk uit naar Tame Impala, Anderson Paak, Twenty One Pilots, Paul Kalkbrenner, New Order, Royal Blood, Parcels, Helena Hauf en Marcel Dettman

2 likes

Camping 2 en 3 zijn recht tegenover de ingang van het terrein, dus het minst ver lopen :stuck_out_tongue:

Edit: oh sorry je bedoelt natuurlijk vanaf dat je binnen komt (en die helse brug)

Ik vind camping 2 en 3 ook het leukste! Er is de hele nacht leven maar ik slaap daar altijd juist goed op haha

2 likes