Festivaltopic

Thanks, ik denk dat het camping 2 of 3 gaat worden! We vertrekken donderdagochtend

Haha mijn moeder is vorig jaar met m’n broertje mee geweest naar een hardstyle festival; hij gaat in de zomer elke week wel ongeveer naar een festival en ze was benieuwd hoe het eraan toeging :stuck_out_tongue:
Ik ga normaal gesproken alleen naar techno maar probeer ook wel 1x per jaar mee te gaan met m’n broertje en ben altijd positief verrast haha. Nu twijfel ik om mee te gaan naar Decibel, zooo duur. :thinking:

4 likes

Ik! Niet m’n meest favoriete festival maar ik woon in Rotterdam en er gaan veel bekenden dus altijd wel gezellig

1 like

Ik ga waarschijnlijk!

Zeker! Helaas niet meer 5 min lopen voor mij, al lijkt deze nieuwe locatie me ook wel vet.

En zondag naar Milkshake :smiling_face_with_three_hearts:, nog meer die daar dit weekend heengaan?

Morgen blokkenschema voor Lowlands!

4 likes

Yessss heb toch een kaartje voor Lowlands!! Zo blij! Ga voor t eerst dit jaar want bij deze lineup moet ik zijn
En ik ga volgende week een dagje naar Solar :dancing_women:‍♀

6 likes

Is het de moeite waard om voor een dagje te gaan? Hoor van iedereen dat het slapen daar het juist helemaal “afmaakt” en voor een dagje komen echt best wel gedoe is
 :sweat_smile: en nu twijfel ik

Ik ben vorig jaar ook een dag gegaan en vond het geen gedoe, echt een hele leuke dag gehad! Ik kom wel uit de buurt dus dat scheelt misschien wel

Als ik jou was zou ik gewoon een daggie meepakken hoor, superleuk. Niet daar slapen doet niks af aan de sfeer

1 like

Yes eindelijk!

@Wonderland voor Solar zijn er wel dagkaarten toch? Een paar jaar terug wel iig.

@Enthusiasm ik ben 2x op Solar geweest en vond de camping wel echt het leukste. Ik twijfel nu ook of ik nog naar Solar wil gaan haha, maar dan heb ik 3 festivals deze zomer en dat lijkt me wat veel

2 likes

Ik ben inmiddels 7x geweest en maar 1x camping. Die keer dat ik op de camping was vond ik het echt tegenvallen dus ik ga nu meestal een dag, soms twee dagen zonder camping. Ik woon ook relatief dichtbij dus dat speelt ook wel mee

1 like

Jawel doen!!! Nooit te veel festivals :smirk:

1 like

Nah dan moet ik ook nog vrij regelen op mn werk en gaat weer wat kosten natuurlijk. En ik vond het een paar jaar terug heel leuk maar weet niet of dat nog steeds zo zou zijn. Dus ik sla even over!

Ik ga waarschijnlijk ook een dagje naar Solar! Ga niet op de camping maar kan gewoon in de buurt blijven slapen, ideaal :blush: @Wonderland en @Enthusiasm er zijn inderdaad gewoon dagkaarten aanwezig dus je kan gewoon 1 dag gaan.

Welke artiesten willen jullie graag zien?

Ik vind de line up niet echt denderend, of ja, ik ken heel weinig artiesten. Ik wil sowieso naar Kraantje Pappie :heart:.

1 like

Snap ik wel hoor! Ik ben net afgestudeerd dus neem het er nog even van :grimacing:

1 like

Ik ga dit jaar ook weer naar Lowlands. Vind de lineup een beetje tegenvallen maar wordt sowieso wel mooi feestje!

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit veel af weet van het nachtprogramma, maar ook overdag heb ik betere lineups gezien.

1 like

Blokkenschema van Lowlands staat erop!
Waarom staat Paul Kalkbrenner in de Alpha?!?! Aaah

Edit: zie nu pas de clash tussen The National en Giorgio Moroder. Balen

Waarom Marcel Dettman op de laatste nacht van 03.15 - 05.00 ???!
Had het zo veel chiller gevonden als hij zaterdagnacht draaide