Festivaltopic

Ff huilen, ASAP is de grootste reden waarom ik uiteindelijk mn kaartje heb gekocht voor lowlands. Ziet er niet goed uit

Edit: gevonden

Ik zit even bij te lezen en zie dat er best wat meiden naar Sziget gaan! Superleuk, ik ga ook alle dagen, zooo veel zin in :tada:

2 likes

Jaa ik ook! Eindelijk is het bijnaa :tada: Het wachten duurt al zo lang haha

1 like

Pfff, heb echt het idee dat ik veel te veel meeneem naar Solar. Bolderkar + rugzak vol.

T wordt morgen niet super fijn weer (regen vanaf einde middag), maar de rest vh weekend is heel chill qua weer :ok_hand:.
Heb er wel zin in! Ben zo benieuwd naar alles. :blush:

Ik heb even wat gemist! Maar waar vind ik de bubbelbaden en wat is het oelala laantje?

Ik ga toch nog naar Lowlands! Ga altijd twee festivals en zou nu maar naar eentje gaan, en had beetje fomo. En een vriendin van een vriendin van mij verkocht haar ticket. Ik ben zo blij haha

2 likes

Ja ik ga uiteindelijk ook nog naar Lowlands! Ben heel benieuwd, ben ergens wel een beetje bang dat ik het veel te massaal ga vinden, maar de line up maakt een hoop goed.

1 like

Voor de mensen die op Lowlands zijn geweest in afgelopen jaren: is het nodig om al op donderdag naar de camping te gaan? Of is vrijdagochtend/middag ook prima om nog een chill plekje te bemachtigen?

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, maar ik vond het wel nodig om donderdag heen te gaan! Ik was er denk ik rond 13:00 op de donderdag en toen was het al lastig om een plekje te scoren. Mijn tent is wel iets groter dan zo’n opgooi tentje dus ik had ook een grotere plek nodig. Maar wij hebben gezocht op camping 1 t/m 5 en uiteindelijk pas tegen 4 uur een plekje op camping 6 gevonden. Mocht je zo’n opgooi tentje hebben waren er nog wel meerdere plekjes!
Overigens heb ik op vrijdag ook nog heel veel mensen gezien die aankwamen en die hebben uiteindelijk ook allemaal een plekje gevonden, maar dan sta je wellicht op een wat onhandige plek.

Ik zie dat er redelijk wat regen wordt voorspeld, dus denk dat het dan best een must gaat zijn om op donderdag te gaan, anders is de kans groot dat je in een greppel, dalletje of plas komt te staan met je tent.

@George @Rozevarken thanks voor de tips! En hoe is het daar op donderdag qua feestjes en gezelligheid? Want het feest begint officieel op vrijdag?

Het festivalterrein gaat voor een deel al open waar al wel feestjes zijn de hele avond en nacht! Dus qua feesten zit je sowieso wel goed, ook als je op donderdag komt. Denk dat meer dan de helft van de mensen er ook al op donderdag zijn.

Gaat er nog iemand naar Landjuweel volgend weekend? :biggrin:

Iemand naar Dance Valley volgende week?

Ik alleen op de zaterdag, ik ben er nog nooit geweest ben benieuwd.

ooh leuk ik ga ook de zaterdag! Het is echt leuuuuk heb er zin in :biggrin:

Iemand naar lakedance komende zaterdag?

erghhh eigenlijk alles waarvoor ik naar lowlands kom is op de vrijdag haha

Ik! Vorige keer dat we gingen zijn we echt al heel vroeg vertrokken, zodat we iets na 9u daar waren. Ik weet niet meer of we toen camping 1 of 2 hadden, maar in elk geval was het die camping waar je heel snel bij de ingang bent. Wij vertrekken waarschijnlijk weer vroeg op donderdag, maar een aantal vrienden die nog eerder vertrekken nemen zo veel mogelijk tenten mee zodat we hopelijk gewoon bij elkaar kunnen liggen. We gaan met een best grote groep namelijk dus hoop dat dat lukt. Ik heb er wel echt zin in! Hoop alleen dat de weersvoorspellingen wat vooruit gaan. Zou al veel schelen als het gewoon droog blijft, dan wordt het gras al niet nat en kun je nog eens gaan liggen tussendoor. Een paar jaar terug regende het ook zoveel en door het staan de hele dag lag ik elke avond al best vroeg ko in mn tentje haha