@niceanijs @George gaat maar om één tentje dus misschien wel de moeite waard, zo’n hekel aan al dat logistiek gedoe hahaha
Wat wel chill is, als iedereen nou z’n kaartje verkoopt vanwege de regen is het niet zo tyfusdruk als voorgaande jaren
Nou dan is het zeker het proberen waard!
Ik twijfel er serieus aan om toch te gaan met deze prijzen. Twee jaar geleden moest ik de vrijdagmiddag dat het al begonnen was iedere 10 seconden refreshen op ticketswap voor een veel te duur kaartje
Lowlands valt nooit tegen!
Eén tentje vind ik wel kunnen hoor. Gewoon proberen!
Wij doen altijd ruim opzetten en dan kunnen er vrijdagochtend nog wel 6 tenten tussen gepropt worden haha. En anders even beetje overleggen met de buren. Komt altijd wel goed!
Haha ja dit heb ik ook een beetje! Ik heb er ook alsnog zo veel zin in, mijn regenlaarzen en poncho liggen klaar, dus laat maar komen die regen!
Ja mijn tactiek zijn jurkjes met eventueel panty’s, die drogen lekker snel! Vorig jaar ging ik iedere nacht tot een uur of 5/half 6 door. Ik ben bang dat dat dit jaar weer gaat gebeuren haha!
Hier ook elke dag kort broekje of jurkje met trui of vest!
Ik ga iedere nacht wel het nachtprogramma meepakken. Ben wel echt van de techno maar vind het nachtprogramma niet heel bijzonder.
Welke camping gaan jullie staan? Ik ga voor camping 3
Wij gaan ook voor camping 3!
Proberen ook om al half 8 in de autorij voor de ingang te staan 
Slim
ik was eigenlijk van plan rond 9 uur weg te rijden vanuit 024, hoop dat we dan nog een plek vinden op de camping. Misschien toch maar veel eerder vertrekken…
Wij gaan voor 1 of 2 inderdaad haha, dus dat is om 7 uur wegrijden vanuit Amsterdam!
Nemen jullie eigenlijk een gasstelletje mee? Ben echt ultieme festivalnoob haha
Oh chill!!! Ga ik zo meteen even langs dan
Douchen jullie op lowlands? 
Als je in de nacht gaat tussen 4 en 6 kun je altijd wel direct doorlopen
Ja maar meestal één keertje en de rest met doekjes! En droogshampoo
Ik vind als ik per uur en alles kijk de regen best meevallen, maar kan nog alle kanten op. En anders als 't ff regent een tent induiken en onverwachte optredens meepikken