Festivaltopic

https://www.buienradar.nl/weer/biddinghuizen/nl/2758992/5daagse

zo erg is de voorspelling toch niet als je t zo bekijkt? alleen donderdagochtend/begin van de middag even een zware bui

3 likes

Ik ga de komende dagen Ticketswap in de gaten houden voor Lowlands, hopelijk kan ik er last-minute voor noppes heen (maar ik betwijfel het)

Ik heb mijn kaartje voor pukkelpop verkocht omdat ik dacht dat ik het vanwege alle studiedrama niet zou trekken om te gaan en nu heb ik zó’n enorme spijt. Heb juist zin om lekker te feesten nu.

1 like

Ja snap ik! Maar ach, paar extra sokken mee en alles komt goed.
En ja, Dax is sowieso ook altijd de moeite waard! Dus als je zin hebt dan hoor ik het wel. Ik woon in Rotterdam ja.

1 like

:raising_hand_woman:t3:
De rij is fuuuucking lang, we staan er anderhalf uur in en we zijn pas op de helft

2 likes

Neeee hier is tot nu toe geen druppel gevallen gelukkig!
Ja dat denk ik wel, is echt spitsuur nu

1 like

Nope

3 likes

Wij hebben een top plek op camping 3, ook al koptelefoons gehaald. Tot nu toe valt het me heel erg met het weer gelukkig

Vegan frikandellen zijn een tip trouwens!!

4 likes

Hoe issie daar? Ik ga over een uurtje weg, maar ben er pas rond 8 uur denk ik. Hopelijk hoeven we dan niet meer in een rij.

Je hebt me geinfluenced! Bananenbrood staat in de oven momenteel

1 like

Ik was er om half 9 en sta op camping 5! Maar wij zijn maar met zn tweeen. Best een prima plekje.

Wij staan ook op 6 na 3 lange uren!!

Leuk dat er zoveel FF’ers zijn!! Wij staan op 3, toen wij na vieren aankwamen hebben we ook nog een dik uur in de rij moeten staan. Onze vrienden die eerder waren meer dan 2.5 uur. Zo’n domper!

Camping 6 na 3 uur(!!!) in de rij. Damn zo slecht dit jaar. Maar dat dansen we van ons af vandaag haha💃

Ik sta ook op 3 en wij waren er rond half 10 en zo lang in de rijd! Ik denk wel richting 2 uur :frowning:

Morgen Pukkelpoooooop :dancer::dancer::dancer:

1 like

Oeh Korsakov heeft wel een dikke line-up iemand die gaat? :smirk:

1 like

Camping 0 :sob:

Ja, zo ver lopen!!

Het rgent nu zooo teringhard op decibel. Lekker bij subzero stampen nu in de tent. Wel echt mazzel gehad met t weer tot nu toe.