Festivaltopic

Mijn vriend en ik nemen geen gasstelletje mee naar LL maar nu hebben we een discussie: kan je knakworsten gewoon koud uit het blik eten? :joy:

2 likes

Ja en zo zijn ze lekkerder!!!’

Zijn die pendelbussen een beetje te doen? En is dan vanaf Dronten of Lelystad het beste of maakt dat niet uit?

Ik heb vorige week spontaan besloten besloten om dit jaar mee te gaan naar Lowlands.
Jammer genoeg alleen maar van vrijdagavond tot zondag maar goed ; dat hoeft de pret niet te drukken :’)

1 like

Neeee waarom ga je niet meer?

Ik ook niet pffff. Wil gewoon nu op Lowlands zijn, met dit weer!

1 like

Zeker!

Net een bananenbrood gebakken voor in de ochtend bij de tent heb er ook helemaal zin in!

6 likes

ZO veel zin in Lowlands! En in vegaknakworsten

1 like

Had gehoopt dat er misschien een standje zou zijn die prosecco verkoopt haha

Wow slim. Mss ga ik dat ook nog even doen!

Ik heb net nog even bier en wodka gehaald en wat broodjes en chocopasta. Heb er zoo veel zin in!

2 likes

Jazeker, dat is echt fantastisch festival (kater) voedsel

1 like

Ik weet het niet :(. Ik had al niet echt zin en de zin kwam ook maar niet. Ik ben ook best wel moe de laatste tijd en ik kon geen vrij krijgen voor volgende week dus zag daar ook erg tegen op. Beetje suf dat ik me zo laat beĂŻnvloeden door werk maargoed

Aaah balen!

1 like

Ja wie weet krijg ik spijt! Ik hoop voor jullie op aardig droog weer! En ik zie de instastories wel voorbij komen :beer::man_dancing:

1 like

Ik zou aanstaande zaterdag naar Rotterdamse rave alleen heeft de vriendin waarmee ik zou gaan afgezegd en nu twijfel ik of ik nog ga
 ben nog nooit eerder alleen naar een festival gegaan, wel gewoon uit s nachts regelmatig alleen.
Het wordt niet zulk chill weer maar zo te zien is het zo goed als volledig overdekt
 Twijfel!
@Nachtburgemeester jij ging heen toch? Nog meer van hier?:star_struck:

Op en af, we waren de vrijdagnacht dus ook maar vond het binnen zo benauwend druk. En dat er dan 1 deur was waardoor iedereen naar binnen en buiten moet
 vond dat echt slecht en kreeg het er ook benauwd van. Ook omdat t binnen ongeveer 30 graden was
 vond de muziek wel heel tof toen!

Begin op zaterdag dachten we echt “waar zijn we beland??” Vond het HEEL druk, we konden niks vinden, raar ingericht terrein
 uiteindelijk hebben we (daardoor?) alleen bij de Dome gestaan ongeveer, maar snapte geen fuck van al die stages want alles leek een andere naam te hebben.
We hebben het daar wel echt naar ons zin gehad bij die stage, dat was echt top, alleen ik kreeg een heel naar gevoel van het overmatige ballonnen gebruik. Ik vind het niet ok dat het gewoon naast de cola verkocht werd, mensen met 3 ballonnen in 1 hand, achter elkaar in hun mond. Vind dat wel heel erg “normalisering”, zulk slecht spul, juist omdat er zo veel berichten zijn over het gebruik van lachgas in het verkeer. Dan wil je het als festival toch niet aanbieden als super normaal?
Misschien heel hypocriet want ben ook geen heilige qua drugs maar kreeg hier een naar gevoel bij

Zou er wel zeker nog een keer heen willen!!

@Brum Ik ga ook! Ik ga met een bijeengeraapt zooitje (als in: de helft kent elkaar niet), maar dat vind ik vaak juist leuk. Als je wilt mag je daar bij ons aansluiten. Kleine disclaimer: ik trek wel altijd mijn eigen plan. En als je de nacht makkelijker vindt om alleen te gaan, we zijn hoogstwaarschijnlijk ook in de Maassilo daarna.
In ieder geval, pb me gerust!

Ik ben overigens een paar maanden terug voor het eerst alleen naar een festival gegaan en vond het heeerlijk, zou het zo weer doen.

O en ik zou ĂŒberhaupt niet twijfelen om te gaan want Kobosil <3

1 like

Ah heb m’n kaartje net verkocht op TicketSwap! Ook door de regen eerlijk gezegd en vorig weekend paradigm dus val nog zowat elk uur op werk in slaap haha. Maar ik twijfel nu wel over de nacht ja, ben ook van m’n eigen plan trekken en vind dat in een club dan fijner dan buiten. En sowieso, Dax
 wie weet stuur ik je tegen die tijd een berichtje inderdaad, thanks! Woon je in Rotterdam?