Wow die heb ik ook gezien. Zo vreemd waarom zou je dat doen
Ik wel hoor! Voornamelijk early hardstyle en pussy lounge geweest en raw in- en outdoor allebei ff. Hardcore bos echt volledig overgeslagen. Niet bewust, maar kwam er aan het einde achter dat ik er hele dag niet geweest was haha
@MevrouwMand hoe ging het bij jou vandaag trouwens? Dag een beetje door gekomen? En hoe vond jij t zaterdag en zondag?
Haha thanks voor dit verslag! Ik ben door jou naar girl in red gegaan en ik vond het ook heel leuk. En ik heb Jorja Smith gelukkig wel gezien <333
Waar was de cuckoo’s nest? Ik vond trouwens dat er weinig variatie was gister, wij konden niet echt iets vinden wat ons kon bekoren. Sowieso veel techno overal, gister ook in de hacienda terwijl daar toch altijd meer tropische muziek is?
Ik ben net terug van Lowlands en echt een beetje sad dat het over is. Maar vond het heel leuk!!
Ja 2 hele leuke dagen gehad! Ik ben zo ongeveer overal geweest. Vond de sfeer overal wel top.
Whats next?
@Luipaard
Ja misschien was het niet gisteravond, maar ik ben er een keer langsgelopen toen er techno was! Of iig hardere muziek, niet zo dansbaar/vrolijk als normaal
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest en ken ook al die artiesten niet, maar vind je verslag echt leuk om te lezen!
@MevrouwMand Ik ga alleen nog naat een feestje hier in de stad over 2wk (Jij ook nog @CTFxC?) Daarna niks meer. Dit weekend met een beetje pijn in mn hart kaarten voor Thunderdome verkocht
Waarom heb je ze verkocht ?
Zondags naar Ajax en dinsdag erna op vakantie. Dus was een verstandige keuze ofzo
Ja ook aanwezig op Out. Zin in! En idd, kaarten weg van Thunderome omg. Maar betere keuze idd. Had graag kaart van je overgenomen haha.
Ik ben ook terug van LL en het was echt geweldig! Zoveel leuke dingen gedaan en gezien en de groep was ook heel leuk! Ik heb vooral veel theather gezien, wat minder muziek. Daarnaast ben ik veel in Adonis en sexyland geweest! Sauna ben ik ook geweest en was echt heerlijk! Ik had soms wel last van keuzestress doordat er zoveel was! Hoogtepunt waa wel de silent comedy. Dat was zo leuk! Daarnaast vond ik het ballet heel mooi en daarnaast nog 2 andere mooie theater stukken gezien.
Echt top weekend
Het was mijn eerste keer Lowlands., en ook voor het eerst sinds jaren weer een heel weekend festival. Ik vond het echt gaaf, maar ook overweldigend. Zoveel aanbod en niet handige tijden waardoor ik voor mijn gevoel echt veel gemist heb. Maar wat ik heb gezien was top. Nachtleven vond ik echt super vet. Hing een fijne sfeer, en snel leuke contacten.
Overigens stond ik op de glamping basic, kan ik ook wel aanraden. Goede oplossing omdat we geen tent meer hadden en niet zeker waren of we dit nog vaker gaan doen. Was wel bang dat de charme van kamperen verloren ging maar je moet op camping 0 naar de wc en douchen en je sjouwt je alsnog rot etc. Wel heerlijk dat je tent er dan al staat. Was het geld wel waard. De deluxe gedeelte is denk ik echt een andere wereld vol met bn-ers, maar valt misschien ook wel mee.
Ah ja, wel verstandig idd!
Nog meer mensen mysterland camping?
Pohh ik ben helemaal kapot! Zit nu half dood op een stoeltje in de schaduw want de tent is zo heeet.
Nog meer mensen ook de eindshow bij de mainstage gezien?
Jeetje GHB in haar drinken? Wtf man. Hoe dan? Hoe is het nu met haar?
Ja top weekend gehad. Zondag wel flink naar de ratten, maar na een Burger King en een van mijn favo DJ’s ging het wel weer (trespassed). Vond de zondag sfeer heel chill. Alleen de early hardstyle area vond ik niet heel geslaagd, zo klein. Tijdens DBSTF was er niet een hele chille dansplek over.
Oh Genesis, daar twijfel ik over. Wil in september ff niks eigenlijk, maar zo’n feestje overslaan…
Niet op de camping, maar wel gisteren de hele dag geweest. Pffff het was voor het mooie net te warm joh Maar er werd wel lekker gedraaid bij Qdance en Thunderdome
Oooh en dat ‘‘mensen kijken’’ de hele dag, fantastisch
Weten jullie al welke ADE feestjes jullie gaan pakken?
Pf ja klopt! Heb zo lopen zwetennnnn
en inderdaad heerlijk om al die mensen zo los te zien gaan. Echt een fantastisch weekend weer gehad. Nu nog wel steeds compleet naar knoppen haha
Ik ga ADE overslaan, ga wel 7 september naar Zeezout!
Zoals ieder jaar weer keuzestress haha. Maar wil graag naar 24H exhale met Amelie Lens + Awakenings x drumcode. Stiekem ook naar Reinier Zonneveld in Marktkantine, maar dat is al sold out.
Er is gewoon teveel