Festivaltopic

Zoveel zin in liquicity :heart_eyes:

Iemand die 14 september naar liquicity familyday @ thuishaven gaat ?

1 like

Zeezout op donderdag en op zaterdag nog iets overdag in de elementstraat. Wilde dit jaar vooral kleinere en bijzondere feestjes uitzoeken, maar dat is wederom mislukt.

1 like

jaa ik heb dus ook ziek erge keuzestress, er is zoveel aanbod! Ik ga zelf sowieso naar verknipt dag 1 en ik dacht er ook aan om naar 24 hour exale x AmƩlie lens te gaan

Ik ga naar Monstercat Uncaged :smiling_face_with_three_hearts: nu al zin in

Oeh jaloers, ik kan helaas niet anders was ik ook gegaan! Alvast veel plezier! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden ^^ :blush:

Awakenings in de Gashouder op woensdag! Eerste keer Awakenings, ben benieuwd!

awh jammer, dankjewel gaat zeker goed komen :slightly_smiling_face:

Gaan er mensen van hier naar draaimolen over 1.5 week?

En gaan er mensen zaterdag naar het Nest? Ik ga voor de derde keer, zo’n leuk festival vind ik dat! Lekker veel sfeer.

2 likes

Nog mensen die naar elrow gaan zaterdag? :tada::tada::tada:

Jaaa ik ga! Ben heel benieuwd, ben er nog nooit geweest. Jij wel?

1 like

Zaterdag een festival en de weersvoorspellingen zijn slecht
Regen…

Joepieee

Ja ik! Twijfel alleen een beetje nog ivm het weer haha

1 like

Ja ik wel, vorig jaar voor het eerst! Het is nu op een andere locatie heb ik begrepen, ben erg benieuwd want de vorige was heel tof maar ik denk dat het wel goed komt, vond het erg leuk vorig jaar. Goeie afwisseling ook qua muziekstijlen en qua sfeer toch anders dan Amsterdam en/of Rotterdam (kom zelf uit die laatste)

:raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2:

1 like

Ja! LievelingstechnofestivalšŸ’•

2 likes

Yes! Ben ik bij

1 like

Ja ik ga ook, nog nooit geweest en ken ook niet zoveel van de line-up eigenlijk. Maar hoorde al dat het meer om de beleving gaat.
Ben jij al eerder geweest en zo ja, hoe was het?

1 like

Gaat er iemand naar Nazomeren? Is 14 september… Ben een beetje aan het twijfelen!

Yes, ook Groningen! Hoor er ook niet zoveel positieve verhalen over maar heb gewoon zin in een feestje, haha.

Ik weet nog niet of ik naar ADE ga, maar Ɣls ik ga wordt het sowieso een van deze twee. Goede muzieksmaak :ok_hand:t3: