Jaaa eens, dat zou super leuk zijn! Ga je naar unpolished? Ik heb gisteren kaartjes daarvoor gekocht, die kaartverkoop ging ook echt belachelijk snel
Nee ik ga die maand al naar RR, moest een keuze maken (en met Speedy J all night long was die keuze snel gemaakt). Ik ga denk ik wel naar Vault Sessions eind januari.
Ik ga waarschijnlijk ook naar vault, als het goed is krijg ik namelijk gastenlijst daarvoor 
Nice! Als ik ga dan ga ik wel op vrijdag trouwens, de zaterdag trok me niet zo. Maar ik laat het je tzt wel weten 
Ik ben sowieso weer van de partij 
Ik woon ook in Rotterdam!! Ben dan niet meer anoniem maar ben dat nu ook niet echt dus ach
Vraag me af of jullie me bekend voorkomen van feestjes haha
Weet niet of het voor jullie een optie is, maar ik ben vorig jaar met een camper geweest en dat was het fijnste ooit!
Ja ik ben ook wel blij! Vooral met Kate Tempest, Cage the Elephant, Girl in Red, IDLES en The Murder Capital, maar Tyler, the Creator, BECK en FKA Twigs lijken me ook wel tof om eens live te zien!
Vettt! Banks is echt mān favoriet dus ben blij haha
Jaa ze lijkt me zo leuk om live te zien!
Ja ik wil ook echt gaan voor FKA Twigs!!! En ik ben de laatste jaren elke keer naar Lowlands geweest en wil wel eens wat anders. Hoe vinden jullie DTRH over het algemeen?
Ik vind het echt super leuk! Ik ben alleen nooit op LL geweest dus moeilijk vergelijken, vriendinnen vinden het wel jammer dat er een minder uitgebreid en lang programma is 's nachts op DTRH dan op LL (weet zelf niet zeker of ik dat jammer vind want ook wel fijn om 's ochtends weer fris en fruitig op te staan).
Is DTRH een beetje vergelijkbaar met BKS? Ik wil ook eens naar Down The Rabbit Hole maar hou niet van dat massale⦠vind BKS precies goed
Yassss nu al blij met de line-up van DTRH, vooral Sticky Fingers, BANKS en Disclosure
Nou ik vond de line-up vorig jaar echt kut van BKS, ben vorig jaar naar BKS en DTRH geweest. Vond DTRH veeeeeel leuker!
Ja bedoel niet qua line-up maar gewoon het festival zelf en de sfeer 
Haha sorry, vind de sfeer wel vergelijkbaar met elkaar. BKS is voor mijn gevoel nog wel iets ouder publiek dan DTRH. Qua massale vind ik het ook wel vergelijkbaar met elkaar, alleen met DTRH heb je wel meer na een show dat het druk kan zijn op weg naar een ander podium.
Nog 6 dagen tot Liquicity Winterfestival
Echt heel veel zin in, ik ga allebei de dagen. Een heel weekend lang goeie muziek en helemaal naar de getver 
Suuuper leeeeuk!
Ik zat heel erg te twijfelen om ook te gaan en nu het dichterbij komt heb ik een beetje spijt dat ik geen kaartje heb.
Ga je ook naar NOX eind januari?? Daar kan ik echt niet op wachten hahah. DIMENSION