Festivaltopic

Die roze tent is altijd zo warm. En NBT is zo tof. Ik heb ze in 2016 ook gezien maar vond ze nu veel leuker

1 like

heeee niemand naar landjuweel?

Vind het echt tof van je dat je gewoon gaat, want lijkt me met onbekenden ook maar heftig.
Ik kijk nu de livestream, hoop dat je er nog van hebt kunnen genieten :blush:

1 like

Ja is het ook echt wel. Ga nu ook (veel) eerder naar huis, mede door mijn gemolde tent

Wat? Welke camping stond je? Da’s wel echt heel jammer.

Gaan er nog mensen van hier ook naar concert at sea? :smiley:

Op B, maar de volgende keer heb ik toch liever C.

Ik zit nu trouwens in de trein met een kapotte trolley en een kapotte tenttas. En mijn avondeten is een geplette zak chips. Top dus :rofl:

Ik ga voor het eerst naar een festival camping. Is er ergens een ik-ben-nog-nooit-naar-een-weekend-festival-geweest-checklist? Ik weet niet waar te beginnen. Partytent hebben we, minitentjes (2 pers) ook.

Ga naar Solar trouwens, mocht dat iets uitmaken voor de checklist haha!

Neem kant en klare washandjes voor als hje niet kunt douchen of bv alleen op vieze dixi’s kan

1 like

Zo leuk daar op de camping!
Neem sowieso genoeg warme kleding mee voor ‘s nachts. Vooral als je die camping over moet om naar de wc te gaan. Babydoekjes vond ik ook chill. Gewoon om mezelf op te frissen maar ook om m’n schoenen enigszins schoon te krijgen haha. Wat al gezegd was geloof ik, maar vuilniszakken idd. Echt overal goed voor. Multifunctioneel die dingen!

1 like

@Blush vuilniszakken inderdaad, en een rol ducttape!

1 like

Ik stond ook altijd op B, vond die wel prima, maar dat is meer omdat ik C te ver lopen vond :sweat_smile:

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar op C in elk geval wel iets beter geslapen haha.

1 like

Het is niet zo lastig! Je kan gewoon een matje en slaapzak meenemen, genoeg kleren en toiletspullen en wat eten en drinken. Natuurlijk zijn er mensen die van die survivaldingen meenemen maar dat is echt niet nodig naar mijn mening.

In plaats van bijvoorbeeld regenlaarzen kun je ook kiezen voor schoenen die tegen een stootje kunnen zoals bv Dr. Martens.

En check of je zonnebrand mee mag nemen het terrein op, net als van die glowsticks enzo.

1 like

Ik neem met warm weer ook altijd een kleine roller deo mee het terrein op! Eventueel in het kluisje. Hetzelfde als mijn powerbank, oplaadkabeltje en persoonlijk ook wat make-up in het kluisje. Ook een borsteltje gaat mee in het kluisje. Ik neem ook altijd wat doppen mee voor op flesjes water te doen, omdat je vaak een open flesje water krijgt.

Edit: ik zie hier boven over zonnebrand, ook die heb ik in mini stik vorm! Mag altijd mee.

1 like

Zorgen dat je je spullen in iets doet wat makkelijk te vervoeren is (backpack oid) vooral het terug lopen op maandag is zooo kut want het is zooon end naar de parkeerplaats :tired_face: heen valt wel mee vanwege de pendelbus maar terug is echt drama dus dan is het heel fijn als je een backpack of een karretje oid hebt waarmee je makkelijk kunt lopen! (En ik ga trouwens ook weer dit jaar, het is echt super leuk!)

1 like

Karretje hebben we! Idee van een vriendin, goed bedacht dus van haar. Ga backpack proberen te lenen!

Oh en is het douchen op Solar echt zo kut? We staan op de Groener Gras camping.

Groener gras camping is echt top!! Heb ik ook gestaan vorig jaar, zooveel meer ruimte en lekker opgeruimd enzo. Ja douchen is wel echt kut, je staat echt lang te wachten rond een uur of 11/12 wanneer iedereen wakker is en dan kan je gerust 1.5 uur staan wachten dus de gouden tip is om rond een uurtje of 3/4 te gaan als je niet lang wilt wachten. Dan kun je vaak gelijk!

1 like