Haha Nou ja, 7 uur is ook vroeg, hoor. En moet op Utrecht CS ook mensen die ik niet ken, zien te vinden. Ook leuk xD
Ohh wel spannend dan! Hopelijk heeft niemand een ochtendhumeur haha
Haha, nee hopelijk niet inderdaad. Maar ik ken ze totaal niet, dus ben benieuwd.
Oke ik vind Pinkpop best heftig dit jaar. Ik voel me lichamelijk echt totaal niet lekker (echt, waarom nu?) en heb dus ook megaveel last van prikkels En vannacht was ik mijn tent ook nog eens kwijt
Ah, wat balen! Is ook echt kut om niet fit te zijn op een festival want uitrusten zit er niet in. Ik las dat je met onbekenden bent, bevalt dat wel?
Hopelijk kun je toch nog genieten, komen nog een aantal gave artiesten
Ja verder wel op zich, alleen lichamelijk wil t niet haha. Mijn autisme zit ook dwars blijkbaar. Vergeet weleens dat ik toch echt autistisch ben Wel heel vervelend. Zijn wel een aantal rustigere plekjes gelukkig. Denk dat het toch heftiger is met onbekenden dan ik dacht ofzo.
Ik kijk nu naar de herhaling van Nothing but thieves op Pinkpop, heb echt spijt dat ik niet toch voor de zaterdag een kaartje heb gekocht
Die roze tent is altijd zo warm. En NBT is zo tof. Ik heb ze in 2016 ook gezien maar vond ze nu veel leuker
heeee niemand naar landjuweel?
Vind het echt tof van je dat je gewoon gaat, want lijkt me met onbekenden ook maar heftig.
Ik kijk nu de livestream, hoop dat je er nog van hebt kunnen genieten
Ja is het ook echt wel. Ga nu ook (veel) eerder naar huis, mede door mijn gemolde tent
Wat? Welke camping stond je? Da’s wel echt heel jammer.
Gaan er nog mensen van hier ook naar concert at sea?
Op B, maar de volgende keer heb ik toch liever C.
Ik zit nu trouwens in de trein met een kapotte trolley en een kapotte tenttas. En mijn avondeten is een geplette zak chips. Top dus
Ik ga voor het eerst naar een festival camping. Is er ergens een ik-ben-nog-nooit-naar-een-weekend-festival-geweest-checklist? Ik weet niet waar te beginnen. Partytent hebben we, minitentjes (2 pers) ook.
Ga naar Solar trouwens, mocht dat iets uitmaken voor de checklist haha!
Neem kant en klare washandjes voor als hje niet kunt douchen of bv alleen op vieze dixi’s kan
Zo leuk daar op de camping!
Neem sowieso genoeg warme kleding mee voor ‘s nachts. Vooral als je die camping over moet om naar de wc te gaan. Babydoekjes vond ik ook chill. Gewoon om mezelf op te frissen maar ook om m’n schoenen enigszins schoon te krijgen haha. Wat al gezegd was geloof ik, maar vuilniszakken idd. Echt overal goed voor. Multifunctioneel die dingen!
Ik stond ook altijd op B, vond die wel prima, maar dat is meer omdat ik C te ver lopen vond