Festivaltopic

Ja, daarom. Is het niets, nou ja, dan vermaak ik me in mijn eentje wel :stuck_out_tongue: En via NMLK/Nieuwe Mensen Leren Kennen.

1 like

Haha ik zat wel op het oude forum maar was al een tijdje niet meer zo actief. Heb weleens foto’tje in wayrwt topic gezet

2 likes

Nee, ik ook niet inderdaad. Kwam hem tegen toen ik aan het surfen was en vond het echt een goed idee. Vroeg me al af of er niet gewoon datingsites maar dan voor vriendschappen bestaan.
Moet alleen nog wel even horen of het oké is enzo, maar vast wel. Zag alleen dat ik de nu vastgestelde tijd niet haal waarschijnlijk, want die is 10 uur en ik kan pas na 9 uur reizen met OV als ik korting wil :sweat_smile:

Dat bestaat! Hey vina is zo’n app:)

Ik ook :joy: super toevallig :smile:

2 likes

Voor iedereen op best kept secret, nog ultieme eet tips? Altijd weer bang het lekkerste te missen…
Mijn tips; rammenas voor vega burgers, kimchief burger van burgerchief, pita “gyros” natuurlijk en patatje rendang was echt fantastisch ook!

Nou die nachos niet, dat was echt een mega deceptie haha

Thuishaven elk weekend techno.
Trouwens heb juist het idee dat er bijna alleen maar techno feestjes zijn in Amsterdam.

Ik vind ook dat er heel veel techno feestjes zijn te vinden, awakenings dgtl de school en nog meer

Ja oke thuishaven en ja heel veel feestjes maar ik heb het idee dat er minder festivals zijn dit jaar dan voorheen?
Pitch gaat dit jaar niet door, buiten westen, voltt, pleinvrees…

Pleinvrees is al geweest?

Welke had je dan? Ik vond de nachos bij broodje roadkill (langs t water daar) wel chill!

Ja pleinvrees am strand, afgelopen jaren was er ook altijd begin sept nog een festival.

Ik dacht dat dit misschien in plaats daarvan was, maar dat weet ik niet zeker.

Kaasfondue vind ik ook een aanrader

Ik heb er zelf geen last van aantal mensen waarmee ik was wel

Was ook helemaal op het nieuws net. Lieten ook een foto zien, zag er niet prettig uit. Hoop dat het snel over is!

Ik ga voor het eerst naar Pinkpop en voor het eerst ook een meerdaags festival, ben benieuwd! Ben alleen nu al chagrijnig omdat ik vrijdag om 7uur in de trein moet zitten omdat vriendinnen om 8uur willen gaan rijden. Denk dat ik maar meteen een middagdutje ga doen na aankomst haha

1 like

Haha, ik moet de bus om 5:55 hebben :scream: Ook nu al zin in (not).

Omgggggg ik vond mezelf al zielig haha