FF Black Stories

Nee

Aansluitend op antwoord hierboven: is niet relevant.

Geen idee/niet relevant

Is de identiteit van het eerdere slachtoffer van belang?

Deze vraag brengt weer dat lastige punt naar boven. Het antwoord is: als hij heeft opgelet wel.

Nee

Nee

Heerlijk… mijn koffiekopje kraakt. Ik ga Weer even vanaf het begin lezen… hopelijk wordt het dan duidelijk haha

Heeft de burgemeester kort voor zijn speech iemand vermoord? Of was dit al veel eerder gebeurd?

Speelt religie überhaupt een rol in dit verhaal? Als in kan het motief voor beide moorden gerelateerd zijn aan religie?

Ha, deze had ik even gemist. Welke moord bedoel je?

Nee, ja.

Nee, het motief heeft hier niks mee te maken in de zin van: ā€˜Dit mag niet van de kerk, dus je moet dood.’ Het is echter wel van belang dat dit hele verhaal zich in een kerk afspeelt.

Nee, de reden voor deze moord is niet van belang.

Ja, de reden van de moord op de burgemeester is wel van belang.

De reden voor de moord op de burgermeester is wraak voor de moord die hij zelf heeft gepleegd?

Ja

Heeft de burgemeester de echte burgemeester vermoord en zijn identiteit overgenomen?

Nee (maar leuke theorie wel haha)

Misschien heb ik wat gemist hoor maar schiet de priester de burgermeester zelf dood?

Is het relevant wat voor een dienst er was?

Nee

Hier heeft niemand nog naar gevraagd! Maar nee, de priester is niet degene die schiet.

Nee

Is iedereen die in het dorp woont aanwezig bij de toespraak?

Is de burgemeester een vampier of een ander occulent wezen?

Verraadt de burgermeester zichzelf als moordenaar tijdens zijn dankpraatje?

Moest de priester uit zijn functie stappen door een actie van de burgermeester?

Zou de burgermeester de nieuwe priester worden?

Weet ik niet

Nee

Ja

Nee

Nee

Aanvulling: het gaat om het afscheid van de priester.
Aanvulling 2: (op basis van vraag @anon89918470 hierboven): de burgemeester verraadt zichzelf. Dus zowel wat de priester als wat de burgemeester zegt, is van belang.

1 like

Is het moment dat de priester de priester werd ook van belang of is alleen het afscheid relevant?