Wartaal van de jeugd van tegenwoordig
Omdat je dan slim genoeg bent om anderen een loer te draaien, Jezus ik wist niet dat ik die uitspraak in mn repertoire had maar dat dekt de lading wel.
Oww is die nog relevant joh, die zijn toch ook al oud nu
Hij probeert iig heel hard.
Net zo oud als ik
Same, ik keek een tijdje geleden de After talk van Are you the one wat Quinty presenteerde, en vond haar het zoooo slecht doen Ben benieuwd hoe ze het hier gaat doen⊠maar ze is toch ook helemaal niet zo populair meer dacht ik?
Ze heeft ook aangegeven op tv te willen focussen ipv YouTube. Daar hoef je toch niet per se populair voor te zijn, lijkt me.
Nee zeker niet, doelde op het gekozen zijn om jonger publiek aan te trekken
Ik denk altijd stop trying to make Quinty happen
Waarom?
Beter dan elke keer chantal janzen
Die gaat de volwassen versie toch doen
Leuk om te lezen voor je kids later
Deze man roept zoveel, niet meer bij te houden. Hij loopt ook in een zwart KKK pak rond
Ja weet ik, en dat dat je jezelf wil neerzetten als volledig losgeslagen aandachtsgeile idioot is een ding, maar om dit nu over je kinderen te zeggen vind ik echt een new low.
Ja mee eens maar ik zou deze man en zân bizarre uitspraken geeneens aandacht meer geven. Morgen zegt hij weer wat anders raars.
Ik vraag me bij zo een artikels altijd af, geloven jullie dit ? Dit is een krant dit die schrijft. Kennen die Kanye persoonlijk ?
Voor de rest wil ik allesbehalve Kanye verdedigen, daar gaat dit hier over.
Ja want hij heeft het in een podcast op beeld gezegd, is best wel makkelijk te controleren eigenlijk?
Ahja ok dan sorry