FF Boulevard #10

Wartaal van de jeugd van tegenwoordig

5 likes

Omdat je dan slim genoeg bent om anderen een loer te draaien, Jezus ik wist niet dat ik die uitspraak in mn repertoire had maar dat dekt de lading wel.

6 likes

Ik moet spontaan aan Smiley denken uit de serie From

12 likes

Oww is die nog relevant joh, die zijn toch ook al oud nu

1 like

Hij probeert iig heel hard.

3 likes

Net zo oud als ik :joy:

8 likes

Same, ik keek een tijdje geleden de After talk van Are you the one wat Quinty presenteerde, en vond haar het zoooo slecht doen :sob: Ben benieuwd hoe ze het hier gaat doen
 maar ze is toch ook helemaal niet zo populair meer dacht ik?

1 like

Ze heeft ook aangegeven op tv te willen focussen ipv YouTube. Daar hoef je toch niet per se populair voor te zijn, lijkt me.

4 likes

Nee zeker niet, doelde op het gekozen zijn om jonger publiek aan te trekken

4 likes

Ik denk altijd stop trying to make Quinty happen

2 likes

Waarom?

5 likes

Beter dan elke keer chantal janzen

27 likes

Die gaat de volwassen versie toch doen

1 like

Leuk om te lezen voor je kids later :+1:

11 likes

Deze man roept zoveel, niet meer bij te houden. Hij loopt ook in een zwart KKK pak rond :cowboy_hat_face:

2 likes

Ja weet ik, en dat dat je jezelf wil neerzetten als volledig losgeslagen aandachtsgeile idioot is een ding, maar om dit nu over je kinderen te zeggen vind ik echt een new low.

2 likes

Ja mee eens maar ik zou deze man en z’n bizarre uitspraken geeneens aandacht meer geven. Morgen zegt hij weer wat anders raars.

7 likes

Ik vraag me bij zo een artikels altijd af, geloven jullie dit ? Dit is een krant dit die schrijft. Kennen die Kanye persoonlijk ?

Voor de rest wil ik allesbehalve Kanye verdedigen, daar gaat dit hier over.

1 like

Ja want hij heeft het in een podcast op beeld gezegd, is best wel makkelijk te controleren eigenlijk?

23 likes

Ahja ok dan :zipper_mouth_face: sorry

2 likes