chappell roan is getting draaaagggedddd op tiktok en vooral door de poc girlies omdat ze in een interview iets heeft gezegd over dat ‘zij toch niet de persoon is waar mensen naar toe moeten kijken voor politieke statements en ze is een drukke popster ze heeft er geen tijd voor ’ en im here for ittt ik voelde dit echt aankomen man.
ben er echt niet voor dat popsterren een politiek geluid MOETEN laten horen maar deze meid heeft heel haar carriere gebouwd op de dragcommunity en lgbtq+ en nu is ze rijk & beroemd en is het crucialer dan ooit dat mensen zich uit blijven spreken en wil ze zich opeens van elke verantwoordelijkheid onttrekken om zich als publiek figuur die beroemd is geworden door marginalized communities uit te dragen uit te blijven spreken? met áttitude? byeee
Ik zie dit interview constant voorbij komen op Twitter (sorry) en ik kan het niet aan om het te unmuten omdat ik gewoon aan alles zie dat ze fucking hinderlijk irritant is als ze praat, dat straalt ze echt in alles uit.
VRESELIJK
zo fucking lijzig en ongeïnteresseerd en enorme air van jullie mogen blij zijn dat ik jullie gepeupel entertain met dit interview
Heeft iemand de video’s van Dean Saunders op TikTok gezien? Hij zit nu fucking dramatisch voor de camera te huilen omdat hij zijn zoon niet mag zien en net heeft hij een filmpje geplaatst waarin hij heel zielig aan het zingen is over hoe erg hij zijn zoon mist. Echt, wat een gast
Ja ook na dat gelul voor de verkiezingen dat ze Kamala niet wilde steunen omdat ~beide kanten niet perfect zijn~ jemig als je het onderscheid niet kan maken tussen een een partij die misschien niet 100% aan je wensen voldoet en een totalitaire fascist dan ben je het ook niet waard hoor.
Kon het niet laten even te kijken. Dean Saunders:
Jup. In een ander filmpje zegt hij iets van: Ik heb je moeder nooit al die dingen aangedaan die ze beweert. Ik zweer het op alles wat ik heb.
Hou toch op man
Ah dit is wel flauw want ze heeft juist om die reden uiteindelijk een voting statement over Kamala gegeven
Verder zie ik dat interview echt heel anders, ze zegt helemaal niet dat ze zich niet politiek wil uiten, alleen dat ze niet alle antwoorden heeft. Zij spreekt zich juist echt regelmatig uit. Ik snap ook niet zo goed dat haar nu verweten wordt dat ze een carriere op de lgbtq community heeft gebouwd, ze is zelf lesbisch? Logisch dat ze queer culture uit. Beetje slappe take
nee ze zegt ‘why are you looking to me for answers’ nadat ze heeft gerant over hoe druk het is om popster te zijn en dat er in die drukte geen tijd is om je ook nog politiek te onderleggen. dat is imo je gewoon indekken dat je je over bepaalde onderwerpen niet aan het uitspreken bent of gaat uitspreken. en dat is kwalijk als je het begin van je carriere hebt gemarket op je activistische imago en je representatie van de queer & drag community (die niet zouden bestaan zonder poc mensen). vind ook niet omdat ze zelf lesbisch is dat dat haar bewuste representatie en imagobuilding dan uitcancelt, zonder dat had haar carrière namelijk niet bestaan zoals die nu is. maargoed ik snap het als je het anders ziet, ik heb zelf altijd dit gevoel bij haar gehad en ik verwacht eigenlijk dat net zoals nu er steeds meer gaat blijken dat ze deels performatief en volledig wit is. maar we’ll see.
Oh ik dacht al dat het aan mij lag. Ik zie haar steeds overal en vind haar vreselijk irritant. Ook hoe ongeïnteresseerd ze altijd kijkt.
Oke ja ik ben het echt niet met je eens. Als je haar langer volgt dan zie je juist dat ze zich erg inzet voor representatie van oa de oorspronkelijke dragcommunity. Vind dit gewoon heel erg much ado about nothing en ook weer heel typisch iets van deze tijd dat er zoveel gemaakt wordt van een losse quote zonder verder te kijken.
@ZusjevanJoost mooie genuanceerde mening
Zegt ook weer genoeg dat hij dit doet ondanks de uitspraak van de rechter. Hij mag niks over zijn zoon online posten omdat zijn zoon dit kan zien, er niet voor kiest dat dit soort dingen online komen te staan over hem en het schadelijk is.
Ik zag ook een post van femicide iets waarin opgeroepen wordt hem echt niet te geloven. Vond dat wel een goed tegengeluid op insta
ik weet niet of dit het juiste topic is want ik twijfelde tussen dit en nieuws, maar acid heeft de naam van die belgische gynaecoloog genoemd op tiktok terwijl hij voorwaardelijk vrij is (ivm zaak reuzegommers). hij geeft aan dat hij die 3 maanden celstraf dit waard vindt. ik weet niet wat precies de afspraak is dus ik ben benieuwd of hij nu daadwerkelijk de gevangenis in moet.
ik weet dat niet iedereen hier fan van hem is, ik ken hem niet zo goed maar als hij echt een celstraf verkiest boven zijn mond houden respecteer ik hem wel echt.
Voor degenen die het willen zien.
Ja wel echt nice dat hij hem exposed.
In de comments wordt hij ook exposed.
ah thanks want ik had het alleen op tiktok gezien, wist niet dat het ook op yt stond
Ik heb acid zijn video niet gezien maar wat is de toegevoegde waarde ervan, want de naam ging toch al overal rond?
ik weet niet wie die naam als eerste heeft uitgelekt maar hij heeft een heel groot bereik toch
Oh ik had niet door dat acid misschien de eerste was. Vind hem wel echt ballen hebben
ja geen idee hoor maar zelfs als die naam al eerder rondging op social media, altijd goed als iemand met 400k volgers hem nog even herhaalt