Die comment van Gordon was wel echt smakeloos.
Bij Farja (fawrynotsawry) viel het mij altijd wel een beetje op dat hij elk kwartaal een nieuwe beste vriendin heeft: Channah een tijdje waar hij ook een podcast mee had en altijd mee was, Michella Kox en daarna Tamara. Nu hebben Tamara en die andere vrouw in hun podcast uitgehaald naar Farja en Michella Kox ook. Hij lijkt mij iemand die bevriend raakt met BN-ers om zelf bekender te worden.
De liefde met Michella Kox is ook alweer over hoor, Fawry heeft op de bruiloft van Leslie van Gooische moeders het jurkje van Michella omlaag getrokkenšµāš«
Ik heb op TikTok ergens gezien, dat hij een keer de top van Michella omlaag trok in het openbaar. Geen idee of dat waar is.
Maar een (ex) juicechannel dat opportunistisch en een cloud chaser is, is niet heel verrassend
O, Mediacourant doet al een duit in het zakje:
Fairy is lekker bezig met de ruzies. Fake gozer. Ook al ruzie met Tamara. Mensen die bekend willen worden zijn zo nep en schijnheilig
Echt typisch zon figuur die een rise to fame heeft gehad en dan naast zn schoenen is gaan lopen. Hij had gewoon een ordinair juicechannel natuurlijk.
Ja hij wilde ook ābrand safeā worden. Echt een hekel aan opportunisten
Wow, Justin Bieber gaat echt Kanye achterna zo. Hailey is al gespot zonder trouwring om. Echt schrijnend dat er een kind bij betrokken is. Nu ook al die filmpjes en screenshots bij Justin steeds op zān insta dat het niet goed met hem gaat. Echt zorgwekkend.
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu
We zijn toch nog een stukje antisemitisme verwijderd van Kanye denk ik
Haha ja oke, je hebt gelijk. Sorry Justin, ik neem het terug (deels).
ja ik zie bieber niet zo snel met een album uitkomen met daarop de track āHitler JB and Jesusā
āRuzieā met Tamara is niet zo gek want zij is een zionist (haar eigen woorden), vrouwonvriendelijk en verdient haar geld met het verkopen van gevaarlijke voedingssupplementen . Jammer dat hij het āniet brand safeā noemde in plaats van het gewoon durfde te benoemen, maar ik snap niet dat iemand het voor haar opneemt. Niet zo gek dat hij zich van haar distantieert
Ik vind het walgelijk wat Fawry Michella heeft aangedaan en dat kun je niet goedpraten. maar āook al geen vrienden met Tamaraā vind ik niet zo gek. Dat zijn twee losse dingen
Maar daarvoor was ze ook al zionist en wilde hij maar al te graag vrienden met haar zijn zodat hij die podcast met hen kon doen en hij ārelevantā zou blijven
Klopt⦠in hun podcast werd hij heel vaak uitgelachen en gekleineerd door die 2 dames. Denk dat dat ook wel meespeelde bij zijn vertrek
Ik ben het met je eens maar ik denk ook dat er veel mensen zijn die pas de afgelopen tijd hebben begrepen wat de betekenis/schadelijkheid daarvan is. Ik wil helemaal niet zeggen dat hij een leuk persoon is, ik wil vooral zeggen dat het niet zo gek is dat steeds meer mensen zich distantiƫren van Tamara en dat dat los staat van de rest
Zij is ook de vrouw die haar vader zijn euthanasiewens heeft gesaboteerd toch? Zegt best veel over hoe iemand is
Ja. Dat is zij.
Wow, was dat in het ānieuwsā? Wat privĆ©
Heeft ze volgens mij zelf vol trots verteld
Ze heeft er over verteld tijdens een First Dates aflevering waar ze aan mee deed, volgens mij kun je die op Youtube wel terugvinden