FF Boulevard #10

Maar als ik deze gif zie, dan denk ik nu: Och dat valt allemaal toch wel mee.

Maar destijds was het echt shocking wat ze gedaan had. Dus ik denk/vrees dat dit wat zegt over hoe ‘normaal’ deze ingrepen blijkbaar al zijn geworden.

16 likes

Oh ik echt niet, vind het nog steeds shocking

2 likes

Gek he ik vind haar gezicht nu ook wel meevallen maar weet nog dat ik dit 15? Jaar geleden echt shocking vond maar was wel zonder social media denk ik en toen zag je echt nog niet zoveel koppen zo als nu

11 likes

Post je dit als grap of…?

5 likes

Ja ik vond dat toen ook shocking, kan me nog een artikel herinneren in ik denk de Cosmogirl dat ze before en after foto’s hadden met prijskaartjes ernaast wat het allemaal gekost zou hebben. Was toen echt ‘groot’ nieuws, iemand die zo veel ingrepen had laten doen. En haar plastisch chirurg is omgekomen bij een auto-ongeluk en dat was ook in het nieuws toen

Dit is fake hoor, zo ziet ze er helemaal niet uit.

Je hebt wel die Oekraïense meid, dat is echt het ergste wat ik ooit gezien heb denk ik.

12 likes

Stel je voor als je een zijslaper bent. :sweat_smile:

19 likes

Haha dit doet me denken aan de idiote poppetjes die ik vroeger altijd in Sims 2 maakte. En dan kijken hoeveel generaties het duurde voor al die lelijkheid eruit was hahaha. Beetje twisted wel.

16 likes

Maar wil zij op iets lijken ofzo?

1 like

Gordon moet echt ff normaal doen :face_with_raised_eyebrow:
Maar ja, hij moet weer in de spotlight nu zijn reality show niet verlengd wordt

3 likes

Hij heeft echt te weinig te doen ofzo

7 likes

Ik zag al voorbijkomen dat de nabestaanden hier niet op zitten te wachten.

7 likes

Deze kan zo in “Wie is het?”

3 likes

Gordon is de mannelijke SannyzoektGeluk, met als enige verschil dat hij het geluk al een halve eeuw niet kan vinden.

Maar gelukkig vóélt hij wel heel veel. Doet hij voor ons hè? :pray:t3:

6 likes

Favo moment is dat ze gaat huilen en je ziet dat ze niet meer goed kan huilen.

5 likes

Eerlijk, ik vind het echt een fucking karig graf met dat treurige stukkie gras erbij voor zo een legend. Maar echt totaaaal ongepast om je daarmee te bemoeien met je stichting en al helemaal op deze manier.

17 likes

Ik denk dat het gras er zo karig uitziet omdat er juist wel heel veel mensen dat graf komen bezoeken en het daarom helemaal platgelopen is

5 likes

Ik zie net dat Suzan en Freek wat hebben geplaatst, de aftermovie van hun concerten afgelopen weekend. En man man, ik krijg er toch een knoop van in m’n maag als je die twee zo ziet. Wat een intens verdrietige situatie.

11 likes

ja op knappe octo

6 likes

Zo verdrietig hè :cry: kan me niet voorstellen hoe zij zich nu voelen samen. Ongelooflijk

3 likes