Verplicht vanuit wie? Het is toch een commercieel bedrijf? Dan zouden ze die afspraken met zichzelf gemaakt moeten hebben lijkt me. Het hoofdkantoor zit in Amerika zag ik.
Wajo. Kan dit echt (hoe dannnn) of is dit broodje aap
Mij lijkt dit echt bullshit na 1x een te strakke broek dragen.
In de comments staat dat het waarschijnlijk een vertaalfout is geweest en dat ze iets van een liesbreuk of navelbreuk bedoelde omdat ze een hernia anders omschrijven maar geen idee hoe realistisch het dan ĂŒberhaupt is
Ik denk idd dat ze een hernia inguinalis (liesbreuk) of hernia umbilicalis (navelbreuk) bedoelen, die kunnen wel komen door een moment van hoge druk op je buikwand, dus kan me er wel iets bij voorstellen.
Ozzy Osbourne is overleden
Hij zag er al wel echt slecht uit bij dat concert pas, alsnog vindt ik het wel snel.
Ik vind dit dan weer best oud als je weet hoe hij geleefd heeft. (en blijkbaar ook ziek was)
Ik vond het bij het reĂŒnieconcert al een wonder dat ie nog leefde gezien zijn staat in die realityserie
https://www.ad.nl/show/acteur-en-oud-worstelaar-hulk-hogan-op-71-jarige-leeftijd-overleden~aefa36c7/
Ozzy Osborn én Hulk Hogan in dezelfde week overleden ![]()
Voor mij waren dat echt dé twee personen die me hebben laten kennis maken met reality tv
Ja ik dacht van de week nog, ik heb nooit echt de Osbournes gekeken maar wel de show van Hulk Hogan, hoe zou het daarmee zijn etc. en dan lees ik nu dit!
Geen goede week voor MTv sterren uit de zeroes
Ik zou even extra over mân schouder kijken als ik Xzibit was
Protect Snooki at all cost!!!
Ja, dat zijn wel echt de grondleggers van reality tv.
Jammer dat hulk zoân vreselijk struk stront was.
Of die ene dude die altijd in bad zat te smsâen. Even binnen blijven.
Rev run ![]()
Even geen toasters in de buurt van de badkamer
Jessica en Nick
Bam Margera
Ryan skateboard boy