FF Boulevard #10

Verrassend dat dit smakeloze gewaad van Dolce&Gabbana is.

10 likes

Conversatief is het nieuwe zwart

4 likes

De nieuwe mevrouw Amazon.

4 likes

Vogue zoekt Anna’s opvolger via … LinkedIn?

11 likes

Wat raar, een vacaturewebsite die vacatures plaats

37 likes

Haha nou, voor zo’n positie is het toch niet heel gek dat er geen vacature wordt geplaatst, maar het via netwerk gaat? Van wat ik had gelezen zijn mensen er al van overtuigd dat ze weten wie het wordt.

14 likes

Idd je zou denken dat je al jaren wat kandidaten op ā€˜t oog hebt

12 likes

Is dit niet omdat ze dit officieel dan moeten doen? Dat gebeurt volgens mij wel vaker. Dat ze allang iemand hebben maar dat het voor de vorm dan toch online komt.

4 likes

Dat is verplicht

3 likes

En @Sarie ooh grappig dat wist ik niet.

Het ziet er zo knullig uit ofzo haha. Vraag mij ook af of er mensen zijn die dan überhaupt solliciteren haha🤭

3 likes

Heb nu al medelijden met degene die alle afwijzingen mag mailen.

3 likes

Verplicht vanuit wie? Het is toch een commercieel bedrijf? Dan zouden ze die afspraken met zichzelf gemaakt moeten hebben lijkt me. Het hoofdkantoor zit in Amerika zag ik.

1 like

https://www.nu.nl/achterklap/6362569/suki-waterhouse-zegt-hernia-te-hebben-overgehouden-aan-te-strakke-broek.html

Wajo. Kan dit echt (hoe dannnn) of is dit broodje aap

Mij lijkt dit echt bullshit na 1x een te strakke broek dragen.

3 likes

In de comments staat dat het waarschijnlijk een vertaalfout is geweest en dat ze iets van een liesbreuk of navelbreuk bedoelde omdat ze een hernia anders omschrijven maar geen idee hoe realistisch het dan überhaupt is

3 likes

Ik denk idd dat ze een hernia inguinalis (liesbreuk) of hernia umbilicalis (navelbreuk) bedoelen, die kunnen wel komen door een moment van hoge druk op je buikwand, dus kan me er wel iets bij voorstellen.

6 likes

Ozzy Osbourne is overleden

11 likes

Hij zag er al wel echt slecht uit bij dat concert pas, alsnog vindt ik het wel snel.

6 likes

Ik vind dit dan weer best oud als je weet hoe hij geleefd heeft. (en blijkbaar ook ziek was)

8 likes

Ik vond het bij het reünieconcert al een wonder dat ie nog leefde gezien zijn staat in die realityserie

13 likes