FF Boulevard #10

https://www.ad.nl/show/acteur-en-oud-worstelaar-hulk-hogan-op-71-jarige-leeftijd-overleden~aefa36c7/

2 likes

Ozzy Osborn Ʃn Hulk Hogan in dezelfde week overleden :eek:

Voor mij waren dat echt dƩ twee personen die me hebben laten kennis maken met reality tv

75 likes

Ja ik dacht van de week nog, ik heb nooit echt de Osbournes gekeken maar wel de show van Hulk Hogan, hoe zou het daarmee zijn etc. en dan lees ik nu dit!

4 likes

Geen goede week voor MTv sterren uit de zeroes

4 likes

Ik zou even extra over m’n schouder kijken als ik Xzibit was

50 likes

Protect Snooki at all cost!!!

67 likes

Ja, dat zijn wel echt de grondleggers van reality tv.

Jammer dat hulk zo’n vreselijk struk stront was.

9 likes

Of die ene dude die altijd in bad zat te sms’en. Even binnen blijven.

6 likes

Rev run :nerd_face:

Even geen toasters in de buurt van de badkamer

13 likes

22 likes

Jessica en Nick
Bam Margera
Ryan skateboard boy

14 likes

En Malcolm Jamal Warner ook deze week :cry:

4 likes

Ik wil mezelf voor 3 weken opsluiten en dit allemaal bingen!!!

5 likes

Ik draai af en toe nog het liedje van Brooke Hogan (dochter van) - about us. Altijd nostalgie wanneer ik die aan zet. Dat je van die weekend marathons had, lekker in bed of pyjama blijven en dan de hele dag bingen

27 likes

Ik keek ooit Hulks sekstape (Echt trots op ja) en toen neukte hij de vrouw van z’n beste vriend en toen ging z’n telefoon over en was dat liedje de ringtone :star_struck::star_struck:

15 likes

Ik heb weleens gezocht of ik ergens The Osbournes kon kijken maar helaas. Ze zouden na die podcast met een eigen kanaal oid komen, maar dat ia volgens mij nooit gebeurd.

3 likes

Echt jammer. Ik zag dat t in sommige landen op prime stond, maar hier helaas niet. Ik heb dat vroeger zo vaak gekeken op mtv

6 likes

https://youtube.com/playlist?list=PLHxnh12hQvz1p17kacYFqkVlIwUI25FhF&si=AMTkVjQ-ulRp0fq0 Ik zag wel dit kanaal trouwens

5 likes

Ik heb dat ook niet. Anders had het met een vpn nog gekund. Maar wil geen Amazon haha.

Ga wel ff die yt checken😱

3 likes

De afleveringen staan nu allemaal op youtube! Ben ook al een paar dagen aan het kijken haha

Edit: oh lol je had hem zelf ook al gevonden.

5 likes