Ooo ik vind Bram de Wijs echt leuk!!
Ik snap niet zo goed hoe hij die knappe vrouwen pulled?
Ik vind hem zo apart met z’n kinderachtige uitspraken zoals “verkering”. Voelt hij zich dan meer verbonden met die 18-jarigen die hij steeds date? Vind hem zo vreemd en viezig overkomen elke keer als hij met die vriend van hem in beeld is, zo overduidelijk geilen op hem (en anderen). Hij is echt mijn hatewatch, ik blijf toch steeds kijken en ik snap niet waarom😂
Huhhhh ik zie dat helemaal niet haha. Ik heb ook niet echt een mening over hun relatie, is ie zo jong dan? Bram zegt ook dingen als rela, is ook een woord dat ik nooit gebruik maar goed vind hem wel sympathiek en vaak ook wel grappig. Voor mij zijn de vlogs een soort “podcast” als ik bijv autorijd. Heb wel eens echt serieuze podcasts geluisterd en was dan te afgeleid, bij Bram vind ik het heel chill haha.
Ik ken Robin en zij zit echt niet voor het geld bij hem hoor
Spill the juice
Ik weet niet zo goed wat je wilt horen behalve dat robin prima haar eigen centen verdient
Zo typisch ook dat als iemand schijnbaar niet aan het conventionele schoonheidsideaal voldoet zijn/haar/hun partner wel bij hem/haar/hen moet zijn vanwege geld. Lekker kortzichtig ook
Ik wel, mijn type is het niet, vooral te jong denk ik (hoe oud zal hij zijn?) maar ik kan mannen met leuke humor echt aantrekkelijk vinden!
Ik ken Robin ook. En die verdient meer dan genoeg haar eigen centjes hahaha.
Ik ken haar niet maar ze heeft mega veel volgers en ze is model dus 1+1=2
Ik vind hem best knap eigenlijk op die foto’s.
Ik dus ook, echt teringknap stel sws
Sorry ik klink nu al een 14-jarige tiener maar ik vind het echt vet dat jullie haar kennen
Ik vind het sowieso wel een sympathieke gast haha.
Ja eerlijk, ik vind hem ook erg leuk en grappig.
Hij heeft een mega tering ongelooflijk grote
schnor
Robin vlogde vroeger nog wel eens, vond het toen wel leuk om te kijken.
Ik ken deze mensen niet eens maar dit is toch vet makkelijk te googlen? Hij is 31 (blijkbaar sinds drie dagen, gefeliciteerd als je dit leest Bram Krikke lolol) en zij 28, dus nee hoor!