FF Boulevard #10

Vind hem daarom nog steeds een droplul eigenlijk. Heeft hij er ooit iets over gezegd?

12 likes

Ja same, want volgens mij heeft hij daar nooit meer wat over gezegd inderdaad

Ja en in die voice over beschreef hij letterlijk dat misbruik want hi ha ho grappig. Echt bizar hoe makkelijk hij daarmee weg is gekomen eigenlijk.

10 likes

Postte jij er ook niet iets over @issa ? Waarom heb je het verwijderd? Is dat fragment nog ergens te zien?

2 likes

https://www.reddit.com/r/KUWTK/s/vWCrU4TcZ5

Ik vind het super raar dat Kylie dr kind als eerste shot gebruikt in deze rare ‘spaans, sexy en dronken???’ video
Letterlijk clickbait van je kind maken

6 likes

Maar wat had je dan verwacht van deze mensen? :joy:

1 like

Taylor Swift is verloofd!

17 likes

met een MAGA :joy::joy::joy::joy:

13 likes

:heart: de foto"s op insta!

12 likes

Hun tuin lijkt wel gemaakt door AI. Zo mooi die fotos.

6 likes

Taylor Swift is dood

18 likes

Je geeft de swifties hier een hartaanval :joy:

5 likes

OMGGGGG echt zooo happy hahaha :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: eerst aankondiging nieuwe album, de podcast en nu dit 🥹

18 likes

Taylor Swift boeit me weinig maar de ring is gemaakt door Kindred van Artifex!!! Zij maakt zooooveel coole dingen en twee jaar geleden pas voor zichzelf begonnen🫰🏻Echt gegund

19 likes

haha dit meen je niet toch?

18 likes

Die ring ziet er idd heel mooi uit. En wat een gave dingen maakt ze. Jammer dat ze zo duur zijn want ik zie genoeg moois.

8 likes

Jawel :laughing::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Aaaah ik vind het heel leuk dat mensen er zo blij van worden.

Heb niks met Taylor, maar met al dat nare nieuws is het fijn als er mensen worden opgevrolijkt :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Haha same here!

2 likes

Onverwacht!

13 likes