met een MAGA ![]()
![]()
![]()
![]()
de foto"s op insta!
Hun tuin lijkt wel gemaakt door AI. Zo mooi die fotos.
Taylor Swift is dood
Je geeft de swifties hier een hartaanval ![]()
OMGGGGG echt zooo happy hahaha ![]()
eerst aankondiging nieuwe album, de podcast en nu dit 🥹
Taylor Swift boeit me weinig maar de ring is gemaakt door Kindred van Artifex!!! Zij maakt zooooveel coole dingen en twee jaar geleden pas voor zichzelf begonnen🫰🏻Echt gegund
haha dit meen je niet toch?
Die ring ziet er idd heel mooi uit. En wat een gave dingen maakt ze. Jammer dat ze zo duur zijn want ik zie genoeg moois.
Jawel ![]()
![]()
Aaaah ik vind het heel leuk dat mensen er zo blij van worden.
Heb niks met Taylor, maar met al dat nare nieuws is het fijn als er mensen worden opgevrolijkt ![]()
Haha same here!
Oh ik vind het juist niet zo onverwacht, zij is op haar eigen instagram al een tijdje bezig met steeds meer van zichzelf en haar leven laten zien. Vind het vooral heel fijn voor haar dat na jarenlang leven zoals zij heeft gedaan er nu eindelijk ruimte en voldoende veiligheid is om een normaler leven te gaan leiden. Vond haar boeken heel indrukwekkend en hoe ze moest leven zo beklemmend voelen.
Lol ‘onthult identiteit’ iedereen kent haar naam en wie ze is. De meeste mensen weten niet hoe ze eruit ziet maar dat is iets anders ![]()
Wie ging er ook checken of dit een bericht van de speld was? ![]()
‘Astrid Holleeder geeft toe: ik ben de zus van Wim’
Zal wel zijn omdat Miljuschka daar vaak aan de desk staat.
Haaha ze hadden dr net zo goed gelijk aan kunnen melden voor de masked singer. Met hun oNtHuLInG
Ben echt benieuwd naar haar gok