“Gestational carriers” lijkt iets te veel op de “vessels” van Doug Wilson ![]()
De foto’s van bella hadid in het ziekenhuis zijn zo raar. Waarom lijkt dit op een fashion spread voor vogue? Zo veel vragen hierbij.
Ik heb sowieso beetje vraagtekens bij de kans dat haar moeder, haar broer en zij allemaal zo veel last hebben van lyme, want dat is statistisch gezien echt heel erg unlikely.
Met de recente aankondiging van Justin Timberlake, vind ik het bijzonder hoeveel beroemdheden lyme hebben. Is dat bij het gewone volk ook zo?
Zij beweren toch alledrie “chronisch” lyme te hebben? Heel toevallig inderdaad…
Ze heeft toch sowieso ook ondergewicht, echt enorm dun die meid
Lyme is sowieso moeilijk aan te tonen, want je kan alleen meten of je antistoffen aanmaakt, maar de meeste mensen maken die aan zonder symptomen te hebben.
Heb ook wel blinds gelezen waarbij ze het meer gooien op drugsgebruik en munchhausen by proxy
By proxy? Wie maakt hen ziek dan?
Maar ik lees ook dat chronisch lyme een verzonnen ziekte is?
Dat Yolanda het vooral verzint om meer aandacht te genereren, vooral in de jaren dat Bella nog niet zo populair was als Gigi
En Bella gaat daar dan gewoon in mee ofzo? Ze kan niet echt ziek worden gemaakt voor mn gevoel aangezien ze niet meer thuis woont enzo. Vind ik drugs logischer klinken.
Misschien is “chronische Lyme” geen officiële erkende ziekte, er kunnen wel degelijk symptomen zijn, gerelateerd aan Lyme, waar je langdurig last van kan hebben. Zie: https://www.amsterdamumc.nl/nl/patienteninformatie/als-klachten-bij-lymeziekte-langer-duren.htm
Er zijn veel mensen ziek, waarbij artsen niet goed kunnen verklaren wat er aan de hand is. Dat wil nog niet zeggen dat die mensen niet ziek zijn. Of het “verzinnen”. Dat is overigens wel waar je zonder diagnose lang tegen moet vechten. Ik spreek uit ervaring. Ik heb zeer langdurige vermoeidheid en inspanningsintolerantie gehad na een vermoedelijke luchtweginfectie. Pas toen na 3 jaar ernstig astma werd gediagnostiseerd, die waarschijnlijk is getriggerd door de hele situatie, zei de arts tegen mij. Fijn voor je, een diagnose. Hij wist hoe moeilijk het was om aan werk, vrienden etc te moeten vertellen; ik kan niets, maar ik weet niet wat het is.
Sorry voor deze rant, maar je reactie raakte me persoonlijk. En ik weet ook dat je het niet kwaad bedoelt, maar wat je zegt kan soms ook pijnlijk zijn.
Heel erg vervelend voor je. Ik denk dat het wantrouwen richting the Hadids komt omdat drie familieleden hetzelfde hebben terwijl het heel erg zeldzaam is. Ik wantrouw veel Amerikaanse klinieken waar sterren naartoe gaan omdat ze van alles aanprijzen wat niet wetenschappelijk bewezen is. Bijvoorbeeld als ze een beetje verkouden zijn, wordt er een arts ingevlogen voor een ‘infuus’. Dan denk ik wat zit hier precies in dan, maar zij maken daar bijna reclame voor door het op tv te laten zien. De manier hoe ze de fotos vanuit het ziekenhuis laten zien zonder echte uitleg komt er aandachtszoekend over.
Jullie mogen lekker speculeren over de gezondheid van mensen die je helemaal niet kent. Dat laat ik bij iedereen in deze conversatie. Knock yourself out!
Ik reageerde alleen op een specifieke reactie.
Nee joh, prima toch. Juist handig die uitleg
Ik ken meerdere boswachters die het gehad hebben maar ik denk dat die ook wat vaker in aanraking komen met teken dan celebs
Ik dacht dat Lyme onder celebs vaak gebruikt wordt als ze aan het afkicken zijn
Je kunt lyme ook krijgen van andere beesten. Ik ken een gezin dat het heeft opgelopen door beestjes in een zwembad op vakantie. Iedereen van hen heeft het, op de moeder na want die zwom niet.
Ik vind uitspraken als ‘lyme is toch verzonnen’ echt kortzichtig, los van wat je van de Hadids vindt.
Heb je bronnen?
Ik geloof dit onmiddellijk