Het was alleen een vraag hahahhaha
Ik ben toen niet naar de dokter geweest en leef nog
Het was alleen een vraag hahahhaha
Ik ben toen niet naar de dokter geweest en leef nog
Ja 99,9% âgewoonâ een lokale reactie. Hoe snel was die kring er na de steek/beet? En belangrijker: na hoeveel tijd was ie weer weg.
Ben jij niet die ene forummer met dat hoge IQ?
Want je post soms wel heel domme dingen lol
Die kring is gewoon een reactie op de beet zelf. Een kring is ook geen betrouwbare indicatie van wel/geen besmetting.
Wat is dit nou voor een opmerking?
Wauw ![]()
Die kring ontstond na een dag of paar dagen en was best groot. Maar heb hem toen wel omcirkeld met een pen en volgens mij was ie na een week ongeveer weg.
Zo goeiedag. Dat âlolâ erachter ook echt.
Zo onnodig inderdaad, ik ben blij om te zien dat er wat van wordt gezegd. Dankjewel
Vicky is gewoon afgunstig denk ik
Drake in een Chanel lederhosen op de Oktoberfesten stond niet op mijn lijst voor 2025 maar wat fantastisch ![]()
Ew
Nee verongelijkt
Ben je niet in de war met het feit dat de teek zelf de bacterie oploopt via andere dieren?
Vorig weekend stond 'ie nog in de Berghain ![]()
Bad Bunny doet de superbowl half time show. Ik snap hoe je USA bewust uit je tournee houdt om ICE geen kans te geven je fans te arresteren maar dan toch dit te kiezen.
Wel benieuwd naar zijn show, heb hem nog nooit zien optreden.
Kan zijn dat zijn gebruikelijke fans niet naar de superbowl gaan? Maar wordt overal uitgezonden, dus iedereen kan meegenieten.
Hij zat (heel kort) in het superbowl optreden van Shakira en J.Lo
Wat is jullie favoriete Superbowl optreden?
Ik vind die van Kendrick Lamar nog steeds geweldig, ik kijk die nog regelmatig terug met mijn dochter, zij vindt dat optreden ook helemaal leuk.
Vind het ook leuk om de gedachten erachter uit te leggen aan haar.
Ik vind alles zo tof gedaan, zijn jeans, zijn loopje, zijn smirk, hoe hij beweegt met zijn lichaam en handen, de dansers, SZA, Serena Williams die de crib walk doet, alles!
Je onderschat de populariteit van american football onder de Latinx. En als je zegt dat je niet tourt in amerika zodat ze geen risico lopen dan is het wel dubbel om alsnog die half time te doen.