Ik ging raden wat het was en hoopte dat je het had over Britney die Slave 4 U zong terwijl ze met een enorme slang over het podium paradeerde. Maar helaas, haha.
Die was echt iconic inderdaad!
Ik vond die van Rihanna met gekke dansjes ook erg leuk!
Random, Joost Klein treedt volgend jaar op op Coachella. (midden-rechts op de vrijdag artiestenlijst)
Is dat speciaal voor alle loavies influencers die daar heen gaan?
Loavies x Joost Klein
Binnenkort online ![]()
Oh wist niet dat ze uit elkaar waren
Sinds gisteren volgens mij pas naar buiten gebracht.
Nee plzz
Ze heeft op insta een filmpje van zichzelf gepost met de titel â I ainât dead yet â en uitgelegd dat er idd wat speelde maar dat het niet zo erg is als het lijkt ![]()
Maar wel met reacties van mensen dat het filmpje AI is
.
Volgens mij is het wel een echt filmpje. Ik zie onder de comments in die post ook niemand commenten over AI. Als queen Dolly zegt dat ze niet op sterven na dood is, dan zal het wel waar zijn ![]()
![]()
Jaaa gelukkig! En ook wel âgrappigâ dat iedere familie een drama queen heeft zoals die zus
Yuki Kempees zit in andere levensfase dan Lizzy van der Ligt: âMoeilijk dat ik veranderâ Yuki Kempees zit in andere levensfase dan Lizzy van der Ligt: 'Moeilijk dat ik verander'
Ik dacht even dat ik De Speld las
Hahaha dit had ik nodig
Zijn columns zijn altijd onsamenhangende verhalen en uit alles blijkt dat hij enorm vol van zichzelf is. Doet alsof hij de nieuwe Bach is. Nee liefie, je gebruikt samples voor middelmatige dancedeuntjes
Hahah ja hij vindt zichzelf ook altijd een soort intellectueel genie maar is in werkelijkheid blijven hangen in havo 3.
Oef, sterkte aan hen in deze zware tijd ![]()
Doet me denken aan die meme:
When a guy as a âdeep philosophical thoughtâ but itâs a thought I had when I was 11
Sorry kon de meme zo snel niet vinden haha maar moet altijd zo lachen want accurate
Hahahaha âhij is onlangs gestopt met het drinken van havermelkâ
Sterkte aan Yuki en zijn vrouw ![]()