Ik kan mij heel weinig herinneren van dat optreden.
@ZusjevanJoost Beyoncé in 2013, Michael Jackson en Prince zijn iconisch. Whitney Houston haar volkslied is gewoon <3 en Kendrick zijn gedeelte in de west coast hip hop tribute bij dr dre.

Ik kan mij heel weinig herinneren van dat optreden.
@ZusjevanJoost Beyoncé in 2013, Michael Jackson en Prince zijn iconisch. Whitney Houston haar volkslied is gewoon <3 en Kendrick zijn gedeelte in de west coast hip hop tribute bij dr dre.
Leuk, ik ga deze allemaal bekijken!
Die met Dr. Dre en 50 cent die op z’n kop hing was ook iconic
Ja dat is wel zo, maar daarnaast zijn superbowl kaartjes super moeilijk verkrijgbaar en heel duur. Dus sowieso ook al ander publiek dan bij gewone concerten. Maar snap wel dat het raar aanvoelt ja.
dat het daadwerkelijk ging regenen bij purple rain!
ik vond die van lady gaga ook leuk maar ook wel heel intens
Jaaaa, dat was zo mooi. En Lady Gaga weet ik nog van die sprong van haar naar het podium. In mijn top 10 zou ik ook nog Bruno Mars, Katy Perry en Maroon 5 toevoegen. Die twee laatste zijn totaal mijn stijl niet maar hebben wel hun doel bereikt, een entertainende show brengen.
Lady Gaga zonder twijfel. Die vrouw is een op en top artiest.
Ik heb deze show live op tv gekeken in New York, daarom staat deze voor mij op 1! Weet nog dat ik dacht “meh, kan ik het een keer goed meemaken in een sportsbar in Amerika en dan doen zij de show” maar heb toen echt genoten!
Geen super bowl maar dit blijft voor mij (en waarsch velen) het meest iconische optreden ooit: https://youtu.be/VHECLlfobzk?si=cipLCu1dxWuFuuYM
Al 100 keer bekeken en kan ‘m nog 100 keer kijken ![]()
Hahah ja dit wilde ik ook zeggen! 50 cent op de kop was wel echt… Ik ga straks die show nog eens kijken.
Ik ging raden wat het was en hoopte dat je het had over Britney die Slave 4 U zong terwijl ze met een enorme slang over het podium paradeerde. Maar helaas, haha.
Die was echt iconic inderdaad!
Ik vond die van Rihanna met gekke dansjes ook erg leuk!
Random, Joost Klein treedt volgend jaar op op Coachella. (midden-rechts op de vrijdag artiestenlijst)
Is dat speciaal voor alle loavies influencers die daar heen gaan?
Loavies x Joost Klein
Binnenkort online ![]()
Oh wist niet dat ze uit elkaar waren
Sinds gisteren volgens mij pas naar buiten gebracht.
Nee plzz
Ze heeft op insta een filmpje van zichzelf gepost met de titel “ I ain’t dead yet “ en uitgelegd dat er idd wat speelde maar dat het niet zo erg is als het lijkt ![]()
Maar wel met reacties van mensen dat het filmpje AI is
.