Iedereen nadat ie een ongeluk heeft overleefd of weer goed hersteld is daarna:
“dankbaar dat ik er niks aan over heb gehouden, het had veel erger kunnen aflopen”.
Jutta:
Haha
Iedereen nadat ie een ongeluk heeft overleefd of weer goed hersteld is daarna:
“dankbaar dat ik er niks aan over heb gehouden, het had veel erger kunnen aflopen”.
Jutta:
Haha
Wacht maar tot je sharelotte ziet.
Ondanks dat het niet mijn stijl is, vind ik het wel leuk dat ze het doet. Het zijn maar twee stippen onder dr ogen, dat “verpest” haar uiterlijk toch niet ?
Je hebt de groene en paarse wenkbrauwen nog niet gezien? ![]()
jullie zijn zooOooooOooo saai echt minstens 80% procent van het forum heeft precies nul interessante of kenmerkende persoonlijke stijl en slaat elke keer als het over sharelotte gaat weer op hol van een stip of een kleur ![]()
hahahah ik ging kijken omdat ik echt clown bassie makeup verwachtte maar het zijn gewoon 2 stippen eyeliner?? maar er wordt hier wel vaker zo op dingen gereageerd, ook als iemand iets van kleding heeft die net wat anders is vind ik
Op FF zijn er maar 2 stijlen: Shoeby-moeke of Fjallraven Millennial Hipster 2013 en alles wat daarbuiten valt is per definitie outrageous.
Dankjewel, het voelt alsof deze mensen op het tarras zitten en gaan wijzen en lachen naar een paradijsvogel of iemand met een afwijkend uiterlijk. Om vervolgens tegen diens kinderen te zeggen dat dat hele rare mensen zijn.
Ouch… wat is dit akelig acuraat ![]()
Haha nou echt he - voel me zeer aangesproken bij de fjallraven millenial hipster 2013.
Hebben Suzan en Freek hun zoon nou naar zichzelf vernoemd? SeF ![]()
Dit is sowieso expres, zo niet echt dom. Je checkt toch je kinds naam op alle soorten afkortingen en namen of er niet iets geks mee is?
Maar misschien is dit bewust?
Ja dat zeg ik, dut is sowieso express of anders “””
Ja ik lees het nu, sorry halfwakker hahaha
Vind Sef een leuke naam, maar vind dit wel een beetje weird
naja als zij er maar blij mee zijn!
Ik vind het wel cute eigenlijk 🥹
Ahh wat leuk hoor, vind dat juist schattig bij hun, hopelijk mogen ze nog zo lang mogelijk met z’n drietjes genieten van elkaar.
Ik vind t wel een stoere naam: Sef Rikkerink. Heeft iets stoers en iets cutes (als je gaat nadenken over voorletters/een product van hun oid) tegelijk.
Het is niet zo dat ze wat letters bij elkaar hebben gegooid en denken: zo, dit is een naam! De afgelopen jaren zijn honderden jongens geboren met de naam Sef.