FF Boulevard #10

@Niettepruimen @issa ja het is zo vermoeiend dat het altijd meer stiekem op een anti-vrouw sentiment lijkt dan dat het echt gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is. Word sowieso een beetje moe van het demoniseren van vrouwen (want voor vrouwen lijkt nooit hetzelfde soort begrip/ verdediging te zijn) en dat mannen altijd maar de reine onschuld zelve zouden zijn in dit soort zaken. Heel vermoeiend.

@Flamoes ja wat ik heb meegekregen van die moeder is idd heel erg fucked up als het waar is, en daar moet zeker ook wat mee gedaan worden, maar mensen die daardoor doen alsof Marco gelijk maar onschuldig is, is gewoon onzin. Twee dingen kunnen gewoon naast elkaar bestaan, maar dat lijken de meeste mensen te vergeten.

5 likes

Dat meisje is door meerdere belangrijke/machtige volwassenen in haar leven misbruikt. Ik snap niet dat mensen het tegen elkaar afstrepen, het maakt alles alleen nog maar erger.

30 likes

Ach, moet meteen aan Noraly Beyer denken. Vond het zo lief dat ze elkaar hadden gevonden

27 likes

omg de styling van amelia hier HAHAHAHA hele team moet ontslagen worden :skull::skull::skull:

13 likes

Die stylistes moeten haar haten

8 likes

IMG_7230

:sob::sob::sob::sob:

19 likes

Misschien heeft ze de partner van de styliste geneukt. Dit is zo erg :joy::joy:

17 likes

hahahaha only reasonable explanation :joy:

het is ook echt alles, én de makeup, én de haarband, én haar haar, én die gekke top

6 likes

Én die broche die totaal clasht met de top??

8 likes

ik zie alleen maar

34 likes

Er overlijden alleen maar leuke mensen dit jaar :persevere:

7 likes

Ik kwam er dus door zijn overlijdensbericht achter dat de Baron dezelfde acteur is als de stem van Gargamel
Terwijl ik zoooo vaak Bassie em Adriaan en de Smurfen heb gekeken

10 likes

https://www.nu.nl/muziek/6376747/liever-te-dik-in-de-kist-zanger-rene-karst-59-plotseling-overleden.html

Aah dit vind ik ook echt zielig! Zo jong nog

10 likes

En volop aan het voorbereiden op zijn tour dat de 26e zou beginnen! Echt bizar dat een lichaam er dan toch relatief zo plots mee kan stoppen.

8 likes

Wat een onflatterende foto’s hebben zij steeds.
Ik herken haar niet eens.

8 likes

Wel eindelijk zonder die vreselijke eyeliner

14 likes

Haha, ik wilde net zeggen, je herkent haar niet omdat ze niet die dikke zwarte streep op haar oog heeft. Is zij nog steeds met die afschuwelijke Paul broer (weet niet meer welke van de twee, maar ze zijn allebei verschrikkelijk, dus het maakt ook niet uit)?

3 likes

Ja ze zijn verloofd

2 likes

Oh ik vind die eyeliner juist leuk! Ik vind het leuk als iemand een kenmerkend (make up) element heeft. En de eyeliner zit altijd strak, doe ik dr niet na

37 likes

Dit is gewoon haar hoofd, zo ziet ze er ook uit op de schaatsbaan. Je bent wss gewoon gewend aan de gefilterde foto’s die ze zelf post.

Ze is qua gezicht niet buitengewoon knap, gewoon normaal.

13 likes