FF Boulevard #10

Was dat niet Sam? of zijn ze beide seksverslaafd? en bezochten ze beide een seksuoloog?

1 like

Beiden. Wel om andere redenen.

Ze zijn beide bij een seksuoloog geweest volgens mij. Sam had volgens mij (nog) geen seksverslaving, Rijk wel.

1 like

Ja echt? Ik vind het ook een misselijkmakende opmerking, maar dit is toch niet iets waarvoor je naar HR stapt? Er vanuitgaand dat hij dit niet out of the blue stuurde en ze het al hadden over Marco.

2 likes

Een volwassen man die zich afvraagt of een 15-jarge echt zo sexy was, ik kan wel minder ernstige dingen bedenken om mee naar HR te stappen.

31 likes

Maar wat moet HR hiermee dan? Het gaat toch niet over haar of een andere collega ofzo? Zou gewoon zelf tegen hem zeggen dat het een gore opmerking is die hij niet meer moet maken.

8 likes

Wij moeten steeds op allerlei trainingen die suggereren dat zulke opmerkingen “sociaal onveilig” zijn, dus ik denk in dat kader?

8 likes

Gatver, nu gaan alle seksisten op internet achter die moeder aan, walgelijk.

2 likes

Moet zeggen dat ik me er niet 100% in heb verdiept dus weet er niet het fijne van, maar ik word ook helemaal naar weer van dit soort reacties. Maakt niet uit wat die moeder wel of niet heeft gedaan. Feit blijft dat zij 15 was en hij dik in de 40 dus hij zit sowieso fout, hoe dan ook. Want als volwassen vent kan je het echt wel aangeven of inzien wanneer een situatie gewoon te ver gaat? Mensen die echt denken dat hij een onschuldig zielig mannetje is ofzo waar misbruik van is gemaakt kan ik gewoon niet begrijpen.

17 likes

Dit inderdaad, wat er ook gebeurd is, een volwassen man had dit niet mogen doen.

5 likes

ik geloof eigenlijk niet (meer) dat die mensen dat echt denken. ik geloof dat ze zichzelf dat willen doen geloven zodat ze (als man) of profijt hebben van het demoniseren van vrouwen omdat ze zelf ook niks op hebben met grenzen en vrouwen respecteren, of (vaak vrouwen) het makkelijker is om te blijven geloven dat onschuldig uitziende mannen onschuldig en veilig zijn of dat ze zelf grensoverschrijdende dingen hebben meegemaakt met mannen in hun omgeving en die gebeurtenissen en personen niet willen zien voor wat ze zijn. als je met die mensen in discussie zou gaan of als je hard bewijs aankaart verzanden ze in onzin argumenten waarvan het echt onmogelijk is dat ze het met hun volle verstand zelf te geloven, of ze negeren gewoon keihard het bewijs. die mensen verzinnen iets dat hen zelf het beste uitkomt en negeren de realiteit.

misschien is dit wel heel logisch voor anderen hoor maar het scheelt mij veel frustratie en mentale energie om dit te beseffen en niet te denken dat dit soort mensen met feiten en logica de waarheid ingezien te kunnen laten worden (?? rare zin vgm maar geen zin om na te denken)

15 likes

Ik ben het natuurlijk met je eens dat het voor de schuld van Marco niet uitmaakt wat die moeder wel of niet heeft gedaan. Hij heeft een minderjarige betast (misbruikt!) en daar moet hij voor gestraft worden. Maar ik vraag me na het zien van de rechtszaak af of de moeder niet ook vervolgd zou moeten worden voor het bewust faciliteren ervan. Ik vraag me af waarom het OM dat niet doet

18 likes

@Niettepruimen @issa ja het is zo vermoeiend dat het altijd meer stiekem op een anti-vrouw sentiment lijkt dan dat het echt gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is. Word sowieso een beetje moe van het demoniseren van vrouwen (want voor vrouwen lijkt nooit hetzelfde soort begrip/ verdediging te zijn) en dat mannen altijd maar de reine onschuld zelve zouden zijn in dit soort zaken. Heel vermoeiend.

@Flamoes ja wat ik heb meegekregen van die moeder is idd heel erg fucked up als het waar is, en daar moet zeker ook wat mee gedaan worden, maar mensen die daardoor doen alsof Marco gelijk maar onschuldig is, is gewoon onzin. Twee dingen kunnen gewoon naast elkaar bestaan, maar dat lijken de meeste mensen te vergeten.

5 likes

Dat meisje is door meerdere belangrijke/machtige volwassenen in haar leven misbruikt. Ik snap niet dat mensen het tegen elkaar afstrepen, het maakt alles alleen nog maar erger.

30 likes

Ach, moet meteen aan Noraly Beyer denken. Vond het zo lief dat ze elkaar hadden gevonden

23 likes

omg de styling van amelia hier HAHAHAHA hele team moet ontslagen worden :skull::skull::skull:

11 likes

Die stylistes moeten haar haten

7 likes

IMG_7230

:sob::sob::sob::sob:

19 likes

Misschien heeft ze de partner van de styliste geneukt. Dit is zo erg :joy::joy:

14 likes

hahahaha only reasonable explanation :joy:

het is ook echt alles, én de makeup, én de haarband, én haar haar, én die gekke top

5 likes