FF Boulevard #10

Ja nu wel, maar toen het pushbericht van NOS kwam stonden er nog geen details in

1 like

Reken maar.
13/10 dat Videoland al een zoveelste ondermaatse “documentaire” over hem klaar heeft staan.
Gevolgd door een boek en dramatisch album

15 likes

Dit inderdaad, leuk dat hij is vrijgesproken, maar dat neemt al die zieke details die hij notabene zelf heeft geopenbaard niet weg. Men zal dat alleen niet willen horen :sparkles: want hij is toch vrijgesproken :sparkles:.

33 likes

Ik weet niet in welke bubbel ik zit en of dat goed of slecht is maar wel blij mee dat ik dit soort mensen niet ken

48 likes

Same en anders is het snel gedaan met de vriendschap

9 likes

Ik hoorde collega’s al zeggen zie je wel hij is er gewoon ingeluisd. Dus ik vrees dat de hardcorefans dit als bewijs van zijn onschuld gaan zien. Terwijl hij inderdaad zelf allerlei andere walgelijke dingen wel heeft bekend.

7 likes

Hardcore fans of misogene mensen in het algemeen komen nu massaal weer even klagen. Blegh.

3 likes

Weet iemand of Marco nu alsnog zelf alles moet betalen?

2 likes

Alleen zn eigen kosten als advocaat enzo. Het was geen kort geding waarbij de verliezer ook de proceskosten betaalt.

5 likes

Ah oké. M’n moeder vroeg het net aan me vandaar, ze zei dat hij zes miljoen moest betalen maar dat zal wel op facebook hebben gestaan dan :melting_face:

11 likes

Haha nee dat klopt niet

5 likes

Haha even los van de inhoud van deze casus maar stel je voor: je wordt aangeklaagd, vervolgens vrijgesproken want je bent onschuldig (of er is in ieder geval geen wettelijk en overtuigend bewijs) en dan zou je ook nog even 6 miljoen mogen betalen :skull:

14 likes

Echt weer een dieptepunt, hierdoor zullen slachtoffers het nog lastiger vinden om aangifte te doen tegen de daders.

23 likes

Ja …maar het staat toch op facebook

1 like

Gatverdamme ik zie echt veel mensen dingen delen zoals wat erg dat zijn carrière voorbij is, en laten met z’n allen massaal naar een concert van hem gaan en wat erg wat die man is aangedaan :nauseated_face:

2 likes

Ex-verdachten kunnen na een sepot of een vrijspraak een schadevergoeding vragen bij het OM. Het gaat dan om advocatenkosten en gederfde inkomsten. Het OM beoordeelt de aanvraag en de rechtbank beslist.

En dat is eigenlijk wel een goede zaak. (Niet dat ik het híer een goede zaak vind!!)
De gedachte is dat het niet zo mag zijn dat het ‘machtige OM’ je het faillissement in vervolgt bij kansloze zaken. Iedereen die na vervolging geen straf (of maatregel) krijgt mag zo’n verzoek doen.

8 likes

Ja en op insta ook allemaal oud-kandidaten uit zijn team die dan # teamborsato en #toldyouso plaatsen… Zo vreemd dat men niet snapt dat deze vrijspraak niet betekent dat hij onschuldig is. En bovendien lijkt te vergeten/niet begrijpt wat hij allemaal wel verklaard heeft tijdens de zittingen.

50 likes

Gadverdamme ik word er helemaal naar van dat mensen nu doen alsof hij een onschuldig is

36 likes

Of het niet eens weten, maar gewoon horen/lezen dat hij is vrijgesproken, dus hij heeft niks verkeerd gedaan.

6 likes

Mensen lijken ook te zijn vergeten dat hij al eerder beschuldigd is van onzedelijk gedrag op die jaarlijkse BBQs die hij organiseerde voor de Voice kinderen uit zijn team.

21 likes