Het is gewoon echt een viespeuk. Eerder ‘kenden’ we hem niet, tot hij coach werd bij The Voice en toen ik hem zo zag praten en hoe hij met mensen omging dacht ik al wat een ouwe viezerd is die Marco, echt opgepast hoe hij tegen sommige kandidaten praatte.
Precies dit.
Dit is ook het type mens dat Niels van der Laan met de dood bedreigt. Walgelijk.
Dit filmpje laat ook zo duidelijk zien hoe smerig het allemaal was wat hij deed.
Walgelijk en iedereen staat ernaast en zegt niks ![]()
Onder het mom van: ‘dat is Italiaans, gewoon mediterraanse warmte!!!’
Martijn Krabbe tekent een nieuw contract bij RTL.
Ik hoop dat hij nog veel voice-overs kan doen, als zijn lichaam het toelaat. Hij is daar echt ongekend goed in.
Gewoon de mores van het program!
Ik vind dit ook echt niet kunnen maar ben ook verbijsterd door de vanzelfsprekendheid waarmee hij dit doet voor de camera’s. Alsof er echt nooit aan hem is uitgelegd dat dit… een hele rare en veel te intieme manier van knuffelen is.
katy perry en justin trudeau zijn insta official!! ![]()
![]()
Ik weet nog dat ik dit toen op tv zag en er toen al van walgde hoe hij zich gedroeg tegen dat meisje.
Ik vloog afgelopen week met Corendon. Zij hebben een veiligheidsfilmpje wat ze standaard afspelen met wat bekende B.N.'ers zoals Rico Verhoeven en John Williams.
Nu speelt daar ook Wendy van Dijk in mee in de rol van piloot. Toen zij in beeld kwam zei de man voor mij: " ah wendy van Dijk, de snuif-koningin" en ik moest direct aan het forum denken
.
Hahaha qatar heeft kevin heart…corendon wendy van dijk ![]()
Alsof dat niet de judeska van Amerika is. Een stereotype van zichzelf en geen echt grote ster.
Ja dat is waar eigenlijk
ah dit is wel ontroerend!
Ik vind hem helemaal niet leuk sinds hij zo ontzettend naar deed tegen een mooi meisje dat meedeed aan ik dacht Idols. Ze deed helemaal niks en hij brandde haar helemaal af omdat ze knap was.
ik vind hem sowieso echt de grootste kneus in de presentator wereld, heel erg vervelendste jongetje in de klas die thuis niet genoeg aandacht krijgt energie. wat jij omschrijft is ook echt precies dat 🫠
O geen idee. Heb nog nooit een minuut van dat programma gezien.
Jammer dan, blijkbaar.
Gevalletje nepo-baby met zeer middelmatige competenties. Maar hey! Het is ook nog eens een witte man dus laten we doen alsof hij zoooooooo goed is. En hij vindt zichzelf ook zo goed!
Dat geblaat van hem ook bij de Televizieruitreiking. Hij deed echt alsof hij op het niveau van Sonja Barend iets aan de maatschappij had bijgedragen.