FF Boulevard #10

MAGA haters? Sorry maar ik ga echt stuk als iemand denkt dat Swift naast marketingtechnische redenen niet gewoon MAGA is hoor.

17 likes

Niet of wel MAGA? Sorry snap de zin ff niet haha

1 like

Ja ik zat ook even te kijken haha. Maar dus wel.

Dan beginnen mensen jaaa, ze heeft zich uitgesproken en Kamala gesteund. Eeeh, ze is juist toen het echt boeide gewoon vooral stil geweest hoor.

Plus ze trouwt met Travis Kelce.

10 likes

Maar dat zegt frambozentaartje ook toch? Dus dat het stemmingmakerij is vanuit MAGA haters en/of Swift haters, aka T&T :nauseated_face: is MAGA

3 likes

Ja dan denken we hetzelfde, ze is vooral stil behalve als haar muziek gebruikt wordt voor trump zijn campagne. Maarja is dat omdat ze echt anti trump/maga is of vanwege haar muziek rechten

5 likes

Sowieso het laatste.

En ik moet zeggen ze is er verdomd goed in, ga echt stuk hoe ze het voor elkaar krijgt hoe delulu fans zijn.

6 likes

Als je echt privacy wilt kun je ook een echt kasteel ergens afhuren met al je miljarden ipv. een kartonnen kasteel in MSG laten bouwen, en gewoon geen info lekken aan People/TMZ/etc. Het is allemaal net zo tacky als de Bezi in Venetië imho, een groot mediacircus om aandacht te genereren.

9 likes

Weet niet of ze MAGA is, maar wel een ras kapitalist. Dus die waait naar alles toe waar ze het meeste geld kan verdienen.

En schijnbaar verdien je dan meer aan MAGA dan lgbtq+

7 likes

Kan iemand me uitleggen wat het nou is waardoor zij zĂł bizar groot en populair is? Het lijkt net alsof er een royal wedding heeft plaatsgevonden.

Ik ben hier oprecht benieuwd naar. Ze stijgt volgens mij qua populariteit echt ver boven vele andere populaire artiesten uit, maar ze komt op mij juist heel basic over? Qua looks/stem/muziek enzo.

Als je haar met bijvoorbeeld een Miley Cyrus vergelijk, dan lijkt Miley mij veel unieker qua persoonlijkheid/stem/muziek, maar zij echt niet net zo populair. Alleen al het aantal grammy’s is een mega verschil.

Nou goed, ik snap het dus niet helemaal maar misschien mis ik iets. Any Swifties die mij dit kunnen uitleggen? :crazy_face:

19 likes

Nee same maar is dat het hem niet ook juist? Zij spreekt iedereen aan omdat ze zo bland is en blijkbaar hebben de meeste mensen geen uitgesproken smaak. Zie alle beige frappuccino huizen. Miley heeft te veel persoonlijkheid en een unieke stem. (Ja hoor kom maar op met alle hooivorken. )

16 likes

Ik ben overigens wel fan van haar muziek, maar ik vind haar schrijfstijl heel goed, met name op albums als Folklore, Evermore en TTPD. Dat zijn hele verhalende, beeldende nummers en daar hou ik heel erg van. De hysterie er verder omheen begrijp ik ook niet helemaal!

6 likes

ja mensen denken dat ze relatable is omdat ze zo fucking mid en saai is, ‘lekker normaal girl next door’ maar in werkelijkheid vliegt ze gewoon in haar privĂ©jet de wereld over en is ze vriendjes met trumpies. en ze is een witte blonde vrouw dus gelijk +1000 privilege

22 likes

En duizend en een versies van haar album maken zodat ze bovenaan de muzieklijsten blijft staan. Plus de gekke fans die al die albums kopen, want ze zijn net wat anders.

Hot take: Zonder Kanye West’s (:face_vomiting:) capriolen bij de mtv awards, was Taylor Swift lang niet zo groot als nu geworden. Ze zal zeker wel populair zijn, maar niet trouwen op Madison Garden populair

11 likes

Dat is wel heel letterlijk ‘Let them eat cake’, maar dit doet die bezorger zelf, dacht even dat Taylor had gezegd geef de restjes maar aan het plebs buiten :sob:

1 like

Ja sorry maar ik ga stuk om dat stukje in het NOS artikel waarbij ze vertellen dat ze op haar EIGEN muziek naar het altaar is gelopen. Voor mij vat dat perfect samen hoe ik Taylor Swift zie.

24 likes

Dit deed ik vroeger, bij twee andere artiesten :money_mouth_face:

1 like

Dit topic maakt toch juist heel duidelijk dat ze zeker niet iedereen aanspreekt :upside_down_face:.

Geen idee waarom zij, vooral online, zo erg twee kampen lijkt te hebben die elk op uitersten van een schaal zitten. En ook niks van elkaar kunnen aannemen of respecteren.

Meerdere dingen kunnen toch gewoon waar zijn en ook prima naast elkaar bestaan, denk ik dan. Maar er is precies 0 ruimte voor nuance ofzo. Mega fascinerend.

10 likes

Vind het ook echt fascinerend dat mensen héél graag willen vertellen hoe kut zij en alles wat ze doet is en hoe dom de mensen die fan zijn etc.

8 likes

Ja de haters zijn net zo obsessief als de fans bij haar hoor

4 likes

Ik heb het idee dat dit ook helpt aan hoe groot ze is. Ja een deel fans is crazy, maar ze wordt ook zo actief gehaat wat ook gewoon helpt aan populariteit. Dat stookt de crazy fans online weer op en de ‘haters’ gaan ee nog harder tegen in. Ik kan echt geen artiest bedenken die zooooo’n actieve haters heeft als TS, alleen op dit forum alleen al gaan er regelmatig meer berichten over dan artiesten waar echt sprake is van shocking shit

8 likes