FF Boulevard #10

Geloof echt niet dat je van all places MSG kiest voor anonimiteit hoor. Er zijn echt zoveel plekken waar je paparazzi kan weghouden als je zoveel geld hebt en zoveel security kan inhuren.
Daar trouw je omdat je het cool vindt om in een stadium te trouwen.

2 likes

Maar er zijn niet veel plekken waar je ook nog 1000 mensen in een hotel kunt onderbrengen.

2 likes

Natuurlijk wel? Je huurt gewoon een hotel af? Die slapen ook niet in MSG hè

Ze is miljardair, Taylor Swift trouwt waar ze wil trouwen hoor.

2 likes

Dat lijkt me duidelijk ja

1 like

Ze gaat sowieso ergens anders trouwen en Madison Square Garden is een superslimme afleidingsmanoeuvre. Zie haar echt niet op zo’n onromantische plek trouwen (hoe ziet dat er u überhaupt uit, trouwen in een stadion? Moeten je gasten dan in van die kuipstoelen zitten terwijl jij beneden staat en dan de ceremonie op de middenstip doen, met van die Britney-microfoontjes zodat mensen mee kunnen luisteren? Echt no way)

Edit: oké oké oké ik heb de roddelbladen erop nageslagen en het lijkt toch wel echt te zijn? Zoooo laaaame wat een stomme plek, ik dacht echt die gaat in een mooi chateau trouwen ofzo

6 likes

Ik zit ook in het algoritme erover en ook veel mensen quoten een liedje van haar “chose the rose garden over madisson square” en geloven natuurlijk helemaal dat dat al ooit een easter egg was en ze ergens een rozentuin afhuurt

4 likes

Hahaha ja er was een foto van een man op een heftruck spullen aan het uitladen bij MSG en die had een tshirt aan met ‘taylor swift’ in het lettertype zoals op haar debuutalbum. En toen was er de theorie dat het dus geen bruiloft was maar een releaseparty voor debut album taylors version.

Terwijl ik me zo voorstel dat zn vrouw de avond ervoor tegen m zei ‘Oh doe dit Taylor shirt aan naar je werk morgen, dat is leuk’

10 likes

Ik dacht ook aan een afleidingsmanoeuvre tot bleek dat daadwerkelijk dat hele blok straten om MSG heen het hele weekend wordt afgesloten. Leek me wat veel moeite voor alleen afleiding :joy:

2 likes

Zag ook dat de New Yorkse politie heeft het weekend stand-by moet staan.

1 like

Zij heeft fuck it money en die arena is best modulair volgens mij. Wij kunnen dat met ons budget echt niet voorstellen, maar je hoeft echt niet in de kaders van een random levenloos stadium te denken.

Edit: ik vind het ergens nog een vrij logische keuze. Een wereldberoemde sportarena waar veel iconosche concerten zijn gegeven in een stad waar ze veel samen zijn. Al die argumenten rondom privacy en veiligheid slaan nergens op. Niet iedereen wil trouwen in een hutje op de hei en deze locatie heeft verbinding met allebei hun werelden.

4 likes

Ja daarom vind ik al die redenen zo dom. als ze daar trouwt is het omdat ze daar wil trouwen, niet vanwege de parkeergelegenheid etc

10 likes

ja echt, met haar geld kan je van dat stadion een rozentuin laten maken haha of een kasteel of wat dan ook.

4 likes

De BBC heeft een liveblog voor de bruiloft van Taylor Swift :’)

6 likes

Ze hebben ook een livestream waarbij je alleen de buitenkant van MSG ziet

5 likes

Vind het zo lame dat ze dus al die straten eromheen heeft laten afzetten (en de burgemeester daar dus akkoord voor heeft gegeven), in Fourth of July weekend. Al die ‘normale’ mensen moeten dan maar lekker omlopen want miss Swift wil niet gestoord worden.

niet alsof ze niet een mega mansion heeft waar ze privacy heeft.

10 likes

Ten eerste zelfs al was het zo zou het niet treurig zijn, echt NUL medelijden met miljardairs.
Ten tweede is het ook complete onzin. Toen ze met Joe Alwyn samen was kon ze ook compleet van de radar verdwijnen als ze wilde. En er zijn genoeg beroemde mensen die trouwen zonder dat iemand ervan wis (zie Zendaya en Tom Holland bijvoorbeeld). Dit is gewoon weer een sterk staaltje marketing/aandachtgenerering van Taylor, dat is ten slotte waar ze het beste in is.

15 likes

Dit is ook insane :face_with_spiral_eyes:

2 likes

In het geheim trouwen is heel iets anders dan privacy willen op je trouwdag. Ze willen helemaal niet in het geheim trouwen, anders waren ze niet in NYC getrouwd, geen 1000 mensen uitgenodigd en geen statement vrijgegeven (en ik gok straks ook wel enkele fotos delen). Ze willen alleen geen paparazzi die mee naar binnen kan gluren, en dan valt elke buitenlocatie wel af.

Qua populariteit ligt dit stel dichter bij een royal wedding (waar de pers ook al dagen vantevoren buiten kampeert, er livestreams zijn en iedereen alles wil volgen) dan een Tom & Zendaya.

11 likes

Ik weet niet alle ins&outs, maar dit zou toch ook een beslissing van de autoriteiten geweest kunnen zijn? Het MSG gevuld met 1000 bekende mensen zal al snel een reden zijn om te kijken naar veiligheid en doorstroming om de locatie heen.

Nog los van smaak kan ik voor deze keuze meer respect opbrengen dan 3 dagen een of andere historische Italiaanse stad afhuren voor je bruiloft.

7 likes

Deze ophef is wat overtrokken. Voor heel veel evenementen in MSG worden straten afgezet en er zijn alleen twee straten afgezet voor de aankomst/vertrek. Verder zeggen alle new yorkers op social media zelf dat dit weekend de stad juist rustig is door 4th of July. Dit is echt stemmingmakerij vanuit MAGA/Swift haters.

1 like