FF Boulevard #10

Ik vind ze net ai lijken joh!

9 likes

Haha ik ook. Echt lelijk bewerkte foto’s

14 likes

Haha deze foto’s doen mij ook denken aan Twilight-vampiers, heel onnatuurlijk

6 likes

Oh, ik echt niet? Als baardmans ziet ie er wel leuk uit. Maar vind de mensen op die foto net een Gooische vrouw met haar kapper op de foto.

3 likes

Jack Antonoff en Margaret Qualley schijnen te gaan scheiden.

2 likes

Ja dit vind ik ook! Vind haar ook erg geposeerd itt Erik en hun zoontje. Ziet er beetje gek uit. Maar goed bloedknappe mensen verder.

8 likes

Zou Lana del Rey dan een speciaal nummer voor hun scheiding gaan schrijven?

5 likes

Ik zie dat Rens Kroes zwanger is, maar haar vent zit toch in het gevang?

2 likes

Nooit gehoord van bezoek zonder toezicht?

5 likes

Uuuh, jawel, maar ik vind dan ook nog lekker zwanger worden nog een stapje verder gaan?

2 likes

Zwanger worden gaat niet altijd “expres” hè.

4 likes

Helemaal van een verkrachter

7 likes

Hoezo heb je uberhaupt nog seks met een verkrschter???

67 likes

Tja dat moet je haar vragen.

2 likes

“ Daarnaast komen gedetineerden die veroordeeld zijn voor bijvoorbeeld een zedendelict niet in aanmerking voor dit fysieke privilege.”

Zou dit niet gelden dan?

5 likes

jezus ik heb echt nu al medelijden met de ongeboren baby. Kind van een gestoorde wappie influencer en een gewelddadige verkrachter, dit gun je niemand

53 likes

Het is altijd een beoordeling per zaak en situatie, dus kan altijd van worden afgeweken… Moet in elk geval gaan om een duurzame relatie en dat moet worden aangetoond

1 like

Rens heeft toch altijd ontkend dat hij een verkrachter is? En ze heeft contact proberen te zoeken met het slachtoffer om die te beĂŻnvloeden. Zij heeft dus echt enorme oogkleppen op.

Onbegrijpelijk dat je er bewust voor kiest om nog een kind met zo iemand te krijgen. Sowieso zit hij de komende jaren nog vast dus kan hij niet echt een vaderrol vervullen. En daarnaast zijn in die zaak zoveel vreselijke details naar boven gekomen. Het was echt een zeer gewelddadige verkachting. Iemand dit tot zoiets in staat is wil je toch ook niet als vader van je kind?

36 likes

Ja zo bizar, zou ze nou geen eeuwige buikpijn hebben over deze hele situatie? Zelfs al zou het zo zijn dat ze echt gelooft dat hij onschuldig is. Ik kan me er echt niks bij voorstellen.

4 likes

Daarnaast gaan er geruchten dat hij na zijn vrijlating het land wordt uitgezet. Dus de vraag is Ăźberhaupt of je kinderen opgroeien met een vader, maar denk dat dat in dit geval wel het beste is.

5 likes