FF Boulevard #10

Ja, je hoopt in ieder geval voor de kinderen dat zij hier blijft en hem niet achterna gaat.

2 likes

Ja het kan inderdaad ook nog zijn dat Rens die man achterna gaat met de kinderen.

2 likes

Je kan dan (afhankelijk van de omstandigheden) bijzonder verlof en andere privileges krijgen. Dus sommige mensen doen het juist bewust

5 likes

In een land waar bewezen verkrachters vorige week nog zonder gevangenisstraf wegkomen, is het toch onmogelijk om te ontkennen dat een veroordeelde verkrachter geen dader is. Gatver🤮

8 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6403119/acteur-cees-geel-op-61-jarige-leeftijd-overleden.html

Jeetje, zo jong nog

5 likes

Wow heftig

4 likes

Oh nee, wat verdrietig :sleepy:

10 likes

Gemengde gevoelens want 1) Simon :heart::heart::heart: en een fantastische one man show over een getraumatiseerde militair in Srebrenica en 2) volgens mij was hij degene die Maryam Hassouni heel erg heeft gepest inclusief seksueel overschrijdend gedrag

6 likes

Ja klopt inderdaad

11 likes

Heeft iemand de anti survival show gekeken?

Een van de deelnemers is nu opgepakt voor mensenhandel en zijn moeder is ook opgepakt voor doodsbedreigingen, Echt heel ziek als je op realityFBI kijkt. Ze dreigt ook iemand te lagen verkrachten, echt fucking ziek. En die vrouw heeft dus al jaren vastgezeten omdat ze haar eigen tante heeft beroofd terwijl ze haar vergiftigd had en voor dood achtergelaten.

Echt wat voor’n zieke mensen zijn dit?

7 likes

Ik keek altijd naar zijn TikTok met die schijt chagrijnige oma. Kwam altijd wel al heel tokkie over.

2 likes

Lol Michella Kox neemt het voor hem op want hij kan echt geen mensenhandelaar zijn want zij weet hoe hij is.

7 likes

Veeg teken als zij aan je zijde staat.

14 likes

Ik vraag me af of er wel achtergrond checks gedaan worden bij deelnemers 🫠 Joey (ex on the beach etc) ook al opgepakt.

3 likes

Iedereen die ooooooit EOTB heeft gezien moet toch weten dat Joey oprecht een sociopath is, doodenge lege blik in zijn ogen altijd. Echt niet verrassend.

8 likes

Waarvoor dan? Misschien zoek ik slecht maar ik kan er niks over vinden of staat het op dat insta account want dat volg ik niet

3 likes

Source: Instagram Sara Posh on Instagram: "šŸ‘»saraa_posh #ex #onthebeach #delict #reality #juice"

5 likes

Ff los van die kwestie. Vraag me zo erg af hoe die realityfbi en deze sarah enz de tijd kunnen vrijmaken om zo veel energie te hebben voor al die roddels. Neem aan dat ze hiernaast nog moeten werken. Altijd in de ā€œjuiceā€ zitten van andere lijkt me zooo energievretend

13 likes

Zo onboeiend ook die eotb types

5 likes

Bijna alles wat zij posten zijn dingen die ze zelf doorgestuurd krijgen van hun volgers en dan maken zij er een post over

1 like