FF Boulevard #10

Ja ik lees het net, ik kreeg helemaal kippenvel. Wat verdrietig.

Wow ik vind dit echt zo heftig. Was echt jarenlang zo’n fan van Nashville :cry: wat onwijs triest

7 likes

Was heroes opnieuw aan het kijken, zo’n shock, nog zo jong😢

1 like

Ze heeft een biografie uit waarin het lijkt alsof het beter met haar ging, maar misschien was het juist haar manier om afscheid te nemen.

Wel echt een aanrader, echt heel naar hoe er door haar moeder en management met haar om is gegaan in haar carriere en na haar zwangerschap.

1 like

oh wat verdrietig. een tijdje geleden heb ik wat gelezen over haar, ze heeft een kind en heeft afstand gedaan van de voogdij vanwege haar verslavingsproblemen en post partum depressie, en haar ex kwam uit (oost volgens mij) europa en heeft hun kind daar opgevoed.
ik weet niet meer precies hoe alles zat maar het kwam over alsof ze erg weinig vangnet had… ook tijdens haar post partum depressie, ik kan me herinneren dat haar schoonfamilie of haar ex daarin helemaal niet ondersteunend is geweest. heel tragisch allemaal…

6 likes

Ze heeft echt een super zwaar leven gehad ja. Ze had van die stage parents met een ā€˜momager’ die haar al op heel jonge leeftijd keihard pushte om te acteren (vanaf 11 maanden… fucking crazy ben je dan)

Raakte op jonge leeftijd verslaafd, o.a. begonnen doordat haar management haar kalmeringspillen gaf voor stressvolle momenten (beetje Judy Garland achtig verhaal) en ze de hevige druk niet aankon.

En toen jong moeder geworden van een veel oudere OekraĆÆense bokser (ze leerden elkaar kennen toen zij 19 was en hij 30+), waarna ze een hele heftige postpartumdepressie kreeg. Hij heeft toen idd de voogdij over het kind gekregen en is en teruggegaan naar OekraĆÆene. Wat misschien op dat moment wel een goede keuze was was voor dat kind, maar daar kreeg ze dus weer super veel shit over zich heen. Ik kan me voorstellen dat er dan echt iets in je knakt.

Dit is een goed artikel erover: Hollywood Failed Hayden Panettiere

Ik was/ben echt fan van haar en vind het zo verdrietig dat ze is overleden, ik dacht echt dat het beter met haar ging inmiddels.

10 likes

Ik heb t ebook net gekocht. Ben benieuwd, thanks voor de tip.

1 like

Volgens mij nooit echt bevestigd (al zijn er wel foto’s van) maar ook jong een relatie gehad met Milo Ventimiglia terwijl hij 30+ was.

En ze was blijkbaar weer met haar abusive ex…

Ik schrok zo van het nieuws vanochtend. Ik was niet een fan-fan, maar zowat bijna alles gezien waar ze in speelde en vond haar altijd heel goed acteren. En in interviews leek ze een hele lieve meid (waar mensen dus misbruik van maakte…). Als ze in het nieuws kwam dan hoopte je altijd dat het positief was en beter met haar ging. Dat gunde ik haar zo na alles wat ze had meegemaakt. :frowning:

1 like

Ik vind dit echt crazy (geen oordeel hoor maar ik dacht huh) want in mijn ogen is hij veel bekender en relevanter, zeker de laatste 5 jaar met de oorlog, dan zij was.

Herinner me haar eigenlijk alleen uit roddelbladen uit 2007 ofzo toen ze nog in heroes speelde.

2 likes

ik snap ook echt niet dat ouders hun kinderen nog in hollywood laten werken. die kindsterren zijn later altijd ongelukkig, volgens mij is hilary duff de enige die nooit in een heel diep dal is geraakt?? en ligt natuurlijk vooral aan mannen in die industrie maar die enge ā€˜momager’ types zijn echt een soort pooiers sorry. zoals die moeder van jennette mccurdy ook en die creepy ronnie wood moeder van ariana komt precies zo over

2 likes

haha oh ja ik volg boksen echt totaaaal niet dus ik ken hem ook niet daarvan, ook niets meegekregen over hem mbt de oorlog of iig dan zijn naam niet herkend. ik was haar eigenlijk ook vergeten maar toen zag ik een jaar ofzo geleden ineens een filmpje over haar leven en dat heb ik me wel herinnerd.

3 likes

ja omdat je dan uitgaat van een situatie waarin de ouders het beste/gezondste met de kinderen voor hebben en dat geldt voor deze types niet echt.

5 likes

Wat mij betreft mag het per direct afgelopen zijn met die kinderarbeid. En dan ook direct alle youtube / tiktok channels met kinderen in de hoofdrol de-monetizen en streng controleren of er aan de regels voor kinderarbeid wordt voldaan (ook in NL aub svp).

We overleven het echt wel zonder kerstfilms met kindsterretjes erin. Maak maar een leuke Pixarfilm met volwassen stemacteurs als je per se een film over een kind wil maken

2 likes

Had zij geen eetstoornis toen ze jongvolwassen was en ik kan mij ook herinneren dat er ook een groot leeftijdsverschil was tussen haar en benji madden.

4 likes

Ze heeft vrij recent nog een lang interview gegeven. Een paar maanden geleden. Het staat op youtube, jeyshaddypodcast. Ik heb maar een klein stukje nog kunnen luisteren maar wat hebben mensen om haar heen gefaald zeg.

Ik weet ook niks over boksen, maar hij en zijn broer zijn sinds de invasie van Rusland in OekraĆÆne prominente figuren in het conflict, hij zat in het leger toen Kyiv werd aangevallen en zijn broer is al tien jaar de burgemeester van Kyiv.

1 like

ahh ja zeker veel relevanter dan hayden panettiere dan inderdaad!

1 like