Maar dat is toch precies hoe het werkt, net als bij Yvonne met haar trollenleger?
Ja maar wat ik bedoel is dat het haar daardoor een stuk minder tijd kost om zelf roddels op te zoeken. Je content wordt gratis aangeleverd, zeg maar.
Ja, dat klopt, maar dat is dus precies hoe ze te werk gaan. Hun volgers zitten overal, dus ze kunnen dan heel makkelijk dingen naar ze doorsturen.
Kennen jullie Perez Hilton nog?
Ik krijg er zoân naar gevoel van door het lezen over zijn livestream. Zelf heb ik het niet gezien en wil ik ook niet zien, maar heel heftig voor hem en zijn kinderen.
Wat is er gebeurd dan?
Het schijnt dat ie op tiktok live met een mes zichzelf aan het snijden/steken was
Het klonk echt bizar heftig. Heel apart ook dat zoân stream zo lang live kon zijn. Je zou verwachten dat ze sneller ingrijpen.
Wat heftig, ik hoop dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft. ![]()
Ja terwijl hij naakt was
Oh wat heftig en verdrietig ![]()
Pff wat heftig voor hem en zijn familie. Overigens ook voor de mensen die zijn stream live bekeken.
Zo black mirror achtig als (zelf)moord op social media terecht komt. Zoân afstandelijk medium, vaak geassocieerd aan luchtige content (al is dat al lang niet meer zo natuurlijk), en dan zoveel toeschouwers ofzo.
ik heb echt geen medelijden met dit soort mensen, net als die idioot van roddelpraat met een zielig verhaal over dat hij euthanasie wil plegen. ik zou ook suicidaal worden als mn leven en waar ik mn geld mee verdien(de) letterlijk is andere mensen zieken en hĂșn psychische gesteldheid/uiterlijk/alles wat ze maar kunnen vinden belachelijk maken, als mn leven alleen maar uit haat en minachtig en verhevenheid bestaat.
wens hem echt niet het slechtste toe zoals je elk ander mens dat niet toewenst maar dat zoân mental breakdown of blijk van suicidaliteit dan allemaal publiekelijk moet en mensen hem allemaal zielig moeten gaan vinden en oh wat erg ja bye hoor
lees nu ook dat hij een paar maanden geleden zn excuses heeft aangeboden voor wat hij heeft gezegd en gedaan maar de aanleiding voor dat excuus was bijna dood gaan dus het heeft hem nooit geboeid totdat hij ineens bang was om naar een hel te gaan
haha wow big feelings heb ik blijkbaar
maar zit me al dwars sinds die dennis en krijg nu hetzelfde gevoel een beetje. voor hoeveel mensen hebben de woorden en acties van perez hilton en roddelpraat wel niet voor depressieve of suicidale gevoelens gezorgd of verergerd. ik gun ze absoluut niet hetzelfde hoor maar ik gun ze ook geen massale steun en bezorgdheid van de halve wereld/nederland
En dan pakte die ook nog kinderen (van sterren) he. Zooo laag. Ăberhaupt laag, maar helemaal als het om kinderen gaat. Allemaal voor geld. Geld is het stront van de duivel en dat vind ik in dit soort dingen dus ook weer heel duidelijk naar voren komen. Ik weet niet of dit karma is en ik weet ook niet of ik echt in karma geloof, maar diep in mijn hart geloof ik wel dat je er op een of andere manier voor zal "boetenâ als je moedwillig anderen pijn doet op welke manier dan ook. Misschien ben ik ook wel een slecht, koud, afgestompt mens want ik voel hier weinig bijâŠIk heb helemaal niet zoân reactie van âo wat heftigâ. Het voelt meer als een logisch gevolg van eigen gedrag ofzo, kan het lastig uitleggen. Ik hoop dat hij de juiste hulp krijgt natuurlijk dat wel. Zeker voor zijn eigen kinderen/familie.
ik denk dat zelf niet eigenlijk, niet automatisch in ieder geval. misschien dat je last hebt van je eigen persoonlijkheid ofzo en niet zoveel echte liefde kent maar ik denk dat heel veel slechte mensen erg gelukkig zijn in de waan van righteousness waarin ze leven.
Ik ben het helemaal eens. Ook zo erg hoe we door hem en zijn site er zo aan gewend raakten om Paris Hilton, Lindsday Lohan en Britney gewoon in hun meest slechte moment te zien en dat daar dan ook nog tekeningen op werden geplakt die het allemaal nog neerbuigender zouden maken.
Zo sneu dit, zo zielig voor haar kind.
Jeetje wat ontzettend heftig. Ik lees in het bericht dat haar broer ook heel jong is overleden (28). Vreselijk.
Zij speelde met Michelle Trachtenberg in The Ice Princess en ik vind het ook echt bizar dat zij beiden dus al overleden zijn
Ja daar dacht ik ook meteen aan. Zo sneu.