FF Boulevard #2

Wow!

Ahh, had het idee dat ze nog samen was met Travis? Ze hadden pas toch een interview met playboy samen.

Huh? Ik mis iets?:open_mouth:

Beste reactie op de split to nu toe :joy:

1 like

De Kardashians schijnen er geen problemen mee te hebben, ze reageren er zelf regelmatig op, dus zie niet in waarom ik er dan wel problemen mee zou moeten hebben. Het is ook niet haatdragend of gemeen, het is gewoon vaak heel erg grappig.

Dit is toch gewoon hilarisch (op de niet wil&tien manier)?
image

Het wordt er niet beter op: https://www.dailymail.co.uk/news/article-7533705/Is-woman-center-split-Kylie-Jenner-Travis-Scott.html

Mijngod waarom ziet iedereen er tegenwoordig uit als een mislukte cartoon?

29 likes

En wat is dat met die veel te kleine bikinitopjes. Zou ik dit proberen zou mijn hele tiet onder het lapje uitkomen, en het lapje zou op mijn borstkast zitten ofzo.

12 likes

Net een Barbie :sweat_smile:

11 likes

Perhaps the most tantalizing evidence of the two’s relationship is a photo from 2013 of Kar holding a teddy bear with a man believed to be Scott beside her

Ik vind dit stukje zo mooi bedacht voor een roddeljournalist. Het meest duidelijke bewijs dat ze nu kylie en travis uit elkaar heeft geduwd is een foto uit 2013 van haar en een teddybeer en EEN MAN DIE LIJKT OP travis
Dan moet het wel waar zijn, oeoeoe tantalizing

5 likes

Haha die navel? Ik dacht gelijk die heupen! En die kleur!

3 likes

Lijkt wel of er een rozijn op ligt.

6 likes

André en Monique zijn weer gezellig samen. In zijn verhaal zie je ook dat ze zijn uit eten met de mensen van de ‘privé’. Denk dat hij er de afgelopen weken zo vaak ik heeft gestaan dat hij er een diner voor krijgt.

5 likes

Er komen weer shows aan toch? Dan is extra publiciteit altijd welkom

1 like

Ik dacht dat dit een foto van een barbie was als grapje omdat ze op die op die meid lijkt maar het is dus echt een foto van haar??

1 like

Maar ze zijn niet met ruzie uit elkaar toch? Gaven aan nog steedsvan elkaar te houden dus dan vind ik het alleen maar mooi dat ze dit samen doen voor kleine André.

3 likes

https://www.mediacourant.nl/2019/10/beaus-droomgast-gaby-blaaser-lacht-om-kritiek/

Ze onderscheidt zich naar eigen zeggen door puur natuur te zijn. “Op de botox in mijn gezicht en de fillers in mijn lippen na.”

Lol

16 likes

En waarschijnlijk extensions, nepnagels, tanden bleken…

1 like

Lol, ja idd. Echt zo onderscheidend! Zulke vrouwen zie ik echt nooooooit op Instagram. Wat een verfrissende meid toch, die Gaby.

4 likes

hahaha deze quote ook :joy::
Ondanks haar bijna 300.000 volgers kan Blaaser nog gemakkelijk over straat. Met kleren aan herkent niemand haar namelijk.

81 likes