FF Boulevard #2

Juist zolang we niks zeker weten lijkt het me een decent thing to do om niet de voor- en achternaam van een meisje van wie we denken dat het is hieraan te koppelen. En in dm’s haar naam rondsturen is ook verspreiden. Hij heeft al schade aangericht, ja, hoeven wij hem daarbij niet nog verder te helpen.

6 likes

https://www.ad.nl/binnenland/ex-vriendin-eist-dat-keith-bakker-intieme-chatsessies-van-internet-haalt~a3533250/

vond nog lang duren.

1 like

Oh wat erg zeg! Vooral als iemand ook iemand ten huwelijk wil vragen haha. En dus dat andere BN’ers dus ook zulke berichten over jouw gedrag op Instagram plaatsen. Iedereen heeft zo erg moeten cringen daar.

2 likes

Ah inderdaad sneu. Ben wel nieuwsgierig hoe jij dit allemaal weet haha! Maar snap het heel goed als je dat niet wil vertellen.

haha vandaar. Jammer dat je het niet hebt gefilmd hahah. Had ik zo graag willen zien!

1 like

Aiiii

3 likes

Misschien was ze gehackt :stuck_out_tongue:

147 likes

Soundos checkt in in de kliniek van Keith Bakker in 3…2…1…

7 likes

oei oei oei, nou die wordt ook nergens meer uitgenodigd/voor gevraagd. Wauw …

1 like

Ja ik snap je, zielig en tegelijkertijd irritant.

Ze doet me altijd denken aan iemand die dan bij je in de klas zat in de middelbare en heel erg graag bij de populaire mensen wilde horen, maar dat duidelijk niet deed.

En die toen één keer een goeie grap door de klas schreeuwde waardoor de populaire kinderen moesten lachen en nu voor eeuwig die lach nastreeft en keer op keer ongevraagd grappen blijft schreeuwen, maar niemand reageert ooit meer. En in plaats van het door te hebben, worden de grappen pijnlijker en pijnlijker en niemand stopt diegene en het wordt een soort eeuwige herhaling van dezelfde grap, die echt niet meer leuk is na meer dan 2x.

Die energie. Dat soort mensen kan ik echt niet aanzien want je voelt dan én ergernis én plaatsvervangende schaamte.

33 likes

Omg Soundos, klopt het dat ze op LL comedytrain presenteerde? Want toen vond ik haar al zo vervelend grappig doen, te graag grof grappig willen zijn, maar ik kende haar verder niet en nu ik dit lees valt alles op zn plek.

Ik ben btw onderweg naar comedytrain, als ze er weer is loop ik weg hoor :grimacing:

The gHIVt that keeps on giving. Beter laat dan nooit!

Maakt het verhaal nog bizarder imo dat iedereen seks met hem wil terwijl het alom bekend is dat ie HIV positief is. Nou kan je dat prima onder controle krijgen met medicatie en is het niet meer dodelijk, maar ik zou t wel een beetje een ding vinden eigenlijk en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

2 likes

Oh wauw. Een huisgenoot van me werkt bij DeLaMar Theater en had het toevallig een paar dagen geleden over Soundos. Ze scheen bij een of andere premiere / feestje heel asociaal drank achter de bar vandaan te hebben gepakt terwijl de bar eigenlijk al gesloten was. Nadat ze meermaals vriendelijk is verzocht weg te gaan (waarop ze de barmedewerkers een grote mond gaf) ging ze het weer bij een andere bar proberen.

3 likes

Hahahah dit is mooi beschreven… Oh god wat een verhaal zeg :rofl:… Maar vergeten jullie niet dat Keith hier echt NIKS aan kon doen hij is totaal onschuldig. Vond dat vooral zo raar haha dat hij overal schrijft alsof het echt niet zijn schuld is en hij er niks aan kon doen en dat zijn verlangens het overnamen en bla bla… Je bent gewoon een vies mannetje Keith :face_vomiting:

1 like

Omg wat is dit voor trainwreck :sob: Hoe krijg je het voor elkaar om jezelf in een dergelijke situatie nog als slachtoffer af te schilderen? “Iedereen is erop uit om mij neer te halen. Ik heb trouwens PTSS. Arme ik. En mijn PTSS. Had ik al gezegd dat ik PTSS heb?”.

Hoe hij ook links en rechts diagnoses uitdeelt zodra mensen iets doen dat hem niet bevalt, oh en anorexia kun je genezen door tegen diegene te zeggen “hé ga anders gewoon effe weer eten”. Ik kende destijds een paar meiden die in die kliniek van hem zaten en dat was kort gezegd ook echt de methode die hij daar hanteerde :roll_eyes:

7 likes

Hij lijkt me ergens ook wel een type om een hele autobiografie klaar te hebben liggen voor het moment dat de wereld eindelijk eens gaat beseffen hoe belangrijk hij wel niet is :roll_eyes: Maar hij zal de bui misschien al wel hebben zien hangen toen het uitging en daarom alles van tevoren al op hebben geschreven…?

5 likes

Ik heb het ook gelezen. Heel intens. Ik ken die kerk waar hij het over heeft ook best wel goed, haha. Dat maakt het nog vreemder. Het is sowieso echt een heel raar verhaal, en hij lijkt nu een nog grotere creep dan eerst. Ik dacht de hele tijd: ‘joehoe, JIJ bent hier de volwassene. Gedraag je’

1 like

Wat had je voor cijfer?

Ik volg dit verhaal met meer interesse dan zou moeten

3 likes