Yayyy! Ben benieuwd naar de speech
AaaaAaAAAAaaaaaAaAa!!!111
Hahaha ik ga stuk
Ik gunde het Dennis ook maar na dat seizoen met al die opgevers vond ik het niet terecht als expeditie dit jaar zou winnen. Mooi dat Martien een soort âgraag gedaanâ speech geeft ipv een bedankspeech
Oooohh burn hhahaha
Heerlijk toch ze zijn zo gewoon gebleven hahahha
Hahaha ok Martien
SBS uit het slijk getrokken
MET DIT PROGRAMMA
ik ga stuk
Hahaha nou Martien ging er helemaal voor
Ok leuk, trusten.
Ah vind het wel heel tof dat ze hebben gewonnen.
Godzijdank ⊠was echt boos geweest als ze niet hadden gewonnen
9 3rd denk dat ze zich erg bewust is van de hoeveelheid kijkers en hoe ze eruit ziet⊠De show is natuurlijk een tijd geleden opgenomen
Nou ik zou op zoân moment ook niet echt helemaal mezelf zijn
Jaaaaa Martien!! Hier gaan we even op WIJNEN WIJNEN WIJNEN.
Ze wordt vast geinfluenced door Anna Nooshin
Ik vond het wel awkward trouwens dat Willeke van Ammelrooi zoân speech ging houden over Rutger Hauer terwijl ze zoân stennis heeft gemaakt over het feit dat ze niet op de begrafenis mocht komen. Alsof ze nog een keer wilde benadrukken hoe goed ze hem kende.
Grappig dat iedereen hier zo blij is dat Meiland gewonnen heeft en op Twitter is iedereen mega negatief. Ik heb het programma nog nooit gezien trouwens. Ook niet van plan.
Ik zag ook dit:
Als Carlo een 18 jarige jongen was geweest had 'ie wel anders gepiept denk ik.
Haha burn!
Ik vind Martien heel leuk maar ik vind het op zich wel jammer dat zoân âpulpâ programma wint terwijl er ook hele goede creatieve series zijn bijvoorbeeld of programmaâs die echt wat betekenen. Ik had zelf bijv. op het Rotterdam Project gestemd.
Maar goed het is dan ook een publieksprijs dus er wint gewoon wat leuk/populair is. Ik smul zelf ook iedere week van dit programma dus waarom niet eigenlijk.
Ik vind het wel jammer dat âde opa van Timâ niet genomineerd was voor de online prijs.
Iedereen waarop ik heb gestemd was niet eens genomineerd behalve Elise Schaap.
En gras is groen en de lucht blauwâŠ