FF Boulevard #2

Ja precies dit. Jij verwoord het wel wat genuanceerder dan ik haha.
Zelfs als ze zich enorm gepest zou voelen, wat ik betwijfel, dan is zij een van de eerste niet die alle hulp kan krijgen die nodig is. (Van advocaten tot iemand om mee te praten.)
Ik kan gewoon niet echt medelijden met haar hebben ook al vind ik het niet goed wat die kranten doen.

2 likes

Ja ik vind het ook wel ironisch dat we (het proletariaat lol) nu de 1% van de 1% gaan beschermen tegen gemene dingen die gezegd worden.

Maargoed ik ben dan ook Robbespierre ca. 1789 wanneer het aankomt op royals

afbeelding

19 likes

Ik zou nooit met een kalende Ginger trouwen gvd

11 likes

Ook niet als hij heel erg rijk is? (Want echt een knappe vent is het niet maar toch willen vrouwen hem hehe net als zijn broer)

1 like

Dat is totaal niet hoe ik er in sta eigenlijk. Het gaat mij om het pesten en het racisme, of ze nou rijk is of niet doet er niet toe.

2 likes

Ho ho ho, Er zijn wel zeker mensen die Harry en/of William heel erg knap vinden hoor!

8 likes

Ik vind hem erg sexy eigenlijk

5 likes

Ik snap zelf eigenlijk niet zo waarom koningshuizen nog bestaan. Als ik geboren was als kroonprinses van Nederland was had ik allang de republiek uitgeroepen en was lekker gaan rentenieren in Nieuw-Zeeland met als mijn rijkdommen. Geen gezeur of suffe lintjes doorknippen wel in alle rust stinkend rijk zijn.

1 like

No need, heb ik al.

Like voor de url!

5 likes

Wat bedoelde jij dan?

Een koninklijke titel of een titel op t forum

1 like

Met een goed glaasje rood :joy:

1 like

Ik had laatst naar de documentaire van Jessie van Little mix gekeken. En dat ging over online pesten en hoeveel impact het heeft op haar en onbekenden. Heb de ogen uit mijn kop gehuild, zo erg was haar verhaal en dat onbekenden.

2 likes

Oh zo, nee ik vind dat persoonlijk niet zo nodig. Ik dacht dat je het bedoelde als ‘wil je een sticker?’ :smile: Excuus, zal mijn zure doos wel zijn geweest deze maandag ochtend.

2 likes

Gaat iemand vandaag BN-era kijken tijdens het Televizier Gala?

5 likes

tenor%20(1)

9 likes

Wat een slecht artikel. Ze moet naar een OM-zitting dus een rechter komt er niet eens aan te pas. En dus ook geen jarenlange celstraf.

5 likes

Ja, het artikel is niet helemaal fantastisch, maar ik kon me herinneren dat het er wel over was gegaan hier, dus leek me wel interessant om het vervolg te delen.