FF Boulevard #2

Yayyy! Ben benieuwd naar de speech

AaaaAaAAAAaaaaaAaAa!!!111

Hahaha ik ga stuk

1 like

Ik gunde het Dennis ook maar na dat seizoen met al die opgevers vond ik het niet terecht als expeditie dit jaar zou winnen. Mooi dat Martien een soort ‘graag gedaan’ speech geeft ipv een bedankspeech :joy:

32 likes

Oooohh burn hhahaha

1 like

Heerlijk toch ze zijn zo gewoon gebleven hahahha

Hahaha ok Martien

1 like

SBS uit het slijk getrokken

MET DIT PROGRAMMA

ik ga stuk :joy::joy:

28 likes

Hahaha nou Martien ging er helemaal voor

Ok leuk, trusten.

Ah vind het wel heel tof dat ze hebben gewonnen.

Godzijdank 
 was echt boos geweest als ze niet hadden gewonnen :joy:

1 like

9 3rd denk dat ze zich erg bewust is van de hoeveelheid kijkers en hoe ze eruit ziet
 De show is natuurlijk een tijd geleden opgenomen

1 like

Nou ik zou op zo’n moment ook niet echt helemaal mezelf zijn

1 like

Jaaaaa Martien!! Hier gaan we even op WIJNEN WIJNEN WIJNEN.

3 likes

Ze wordt vast geinfluenced door Anna Nooshin

1 like

Ik vond het wel awkward trouwens dat Willeke van Ammelrooi zo’n speech ging houden over Rutger Hauer terwijl ze zo’n stennis heeft gemaakt over het feit dat ze niet op de begrafenis mocht komen. Alsof ze nog een keer wilde benadrukken hoe goed ze hem kende.

11 likes

Grappig dat iedereen hier zo blij is dat Meiland gewonnen heeft en op Twitter is iedereen mega negatief. Ik heb het programma nog nooit gezien trouwens. Ook niet van plan.

Ik zag ook dit:

Als Carlo een 18 jarige jongen was geweest had 'ie wel anders gepiept denk ik. :thinking: :joy:

7 likes

Haha burn! :yum:

Ik vind Martien heel leuk maar ik vind het op zich wel jammer dat zo’n ‘pulp’ programma wint terwijl er ook hele goede creatieve series zijn bijvoorbeeld of programma’s die echt wat betekenen. Ik had zelf bijv. op het Rotterdam Project gestemd.

Maar goed het is dan ook een publieksprijs dus er wint gewoon wat leuk/populair is. Ik smul zelf ook iedere week van dit programma dus waarom niet eigenlijk.

Ik vind het wel jammer dat ‘de opa van Tim’ niet genomineerd was voor de online prijs.

Iedereen waarop ik heb gestemd was niet eens genomineerd behalve Elise Schaap.

4 likes

En gras is groen en de lucht blauw

8 likes