Teletubbies…
Ja ben ook Chantal-moe. Vind haar sinds ze ooit 1 keer een “leuke” opmerking maakte over die Fatima Moreira de Melo zo hard proberen grappig te zijn. En zo nonchalant haha kijk mij mezelf en dit wereldje niet zo serieus nemen. Het komt zo gemaakt over die “grappen” van haar. Zo, frustratiemodus uit.
Wat een misleidende titel. Ik was al in shock maar het gaat dus over een nieuwe hond.
@SuperCoolePinda Je zou het maar moeten schrijven…
Ik blijf dit toch zo’n bizar verhaal vinden:
Grives liet eerder al weten dat ze professionele hulp nodig heeft om erachter te komen hoe ze in deze situatie is beland.
Huh die laatste zin ook. Hoe ze in de situatie is beland? Dat klinkt wel extreem passief. Alsof het haar is overkomen zonder dat ze er zelf een aandeel in had. Ik werd wakker en had opeens 100 pillen in m’n zak die op mysterieuze wijze in de handen van andere mensen terecht zijn gekomen. Dat moeten wel buitenaardse telekinese zijn geweest!
Ze doet nu natuurlijk of ze zelf verslaafd was omdat eigen gebruik minder erg is dan dealen. (Het kan ook een combi zijn maar wie heeft er nu zo veel bij zich voor eigen gebruik.) Ik vind het nu niet echt een sterke verdediging maar ja, met zo veel belastend bewijs is dit het beste wat ze er van kan maken waarschijnlijk.
Nou meid, daar heb je geen professionele hulp voor nodig. Gewoon in je agenda opzoeken wat je allemaal hebt uitgespookt.
Hij gaat er echt helemaal voor jeetje
Oh boy… dit wordt echt een soort real life soap:
Zit z’n blog te lezen, die laatste, haha wtf is er mis met hem
Uiteindelijk zitten we allemaal in een gevangenis, maar die van mij heeft tralies.
The gift that keeps on giving, die man.
“Mijn hele leven lang was ik een soort outlaw, die dagelijks heeft geprobeerd om het goede te doen en goed te zijn voor andere mensen. Ik heb in het verleden wel vaker opgesloten gezeten, maar meestal had ik toen ook wel iets gedaan wat niet door de beugel kon”
Dus je was je hele leven goed, maar je hebt wel meermaals terecht in de gevangenis gezeten?
Whatsthetruth.gif
Dit is schijnbaar die Megan (Vlaamse) van Temptation Island. Dat is toch gewoon een compleet ander persoon nu??
Zoooo, die heft behoorlijk aan zichzelf laten sleutelen. Zat even op haar insta, en staan ook nog foto’s van vorig jaar op. Lijkt ze helemaal niet meer op…
Nou inderdaad. Haar borsten op een van die foto’s, ouchhhh die zien er pijnlijk en nep uit.
Je ziet het veel bij vooral de vrouwen die meedoen aan temptation. Ieder zn ding natuurlijk, maar vind het eeuwig zonde
Dit is wel voor het eerst dat ik iemand er echt veel knapper door vind geworden! Maar ze praat vast nog steeds hetzelfde
Ik snap bij dit soort accounts nooit op basis waarvan mensen kiezen wie te volgen. Ze zien er toch allemaal precies hetzelfde uit, met precies dezelfde inhoud, sponposts, poses en ook uiterlijk? (Ik ken deze meid verder niet.)
Ik dus echt niet, vond haar in temptation veel knapper.